Olen Venäjän puolella.
Huostaanottokiista
11
79
Vastaukset
- muista talvisota
se riittää
- Suomi-Venäjä
En elänyt silloin...
- Desantti-dosentti:!1
.
Terve desantti-dosentti
. Minä myös.
Minusta olisi vähintään kohtuullista vanhempia ja lapsia kohtaan, että heidät päästettäisiin ellei peräti avustettaisiin takaisin kotimaahansa jossa heillä olisi asiat vähän paremmin.- sossuryssä
Se isä on kenialainen.
sossuryssä kirjoitti:
Se isä on kenialainen.
Entä sitten? Kyllä kai sekin halua syvällä sisimmässään kotiin?
Ei välttämättä vain tiedä sitä itsekään...mutta varmasti osais arvostaa ja kiittää myöhemmin, jos me voisimme auttaa sitä pääsemään takaisin kotiin.- remove
Miten sinun vaimosi reagoisi, jos teiltä vietäisiin lapset, koska sinä olet yhden kerran vähän läpsäissyt jotakuta pepulle?
Tukkapöllyt ovat olleet pohjanmaalla tietääkseni arkipäivää _aina_ remove kirjoitti:
Miten sinun vaimosi reagoisi, jos teiltä vietäisiin lapset, koska sinä olet yhden kerran vähän läpsäissyt jotakuta pepulle?
Tukkapöllyt ovat olleet pohjanmaalla tietääkseni arkipäivää _aina_Ei mitään käsitystä.
Venäjä tuppaa olemaan näissä vahvoilla. Ne otti Karjalankin huostaan ja sille tielle jäi. Venäjällä pitää sisäpoliittisista syistä ylipullistella kun kansa tykkää sellasesta länttä vastaan ja johtajat saa kovan jätkän imagon. Tuskin välittävät pätkääkään kiistan kohteena olevasta lapsesta tai perheestä. Media-arvo sen sijaan kiinnostaa.
- sano reilusti
että ryssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987