Peniksen pituus tutkimus - kenellä ISOIN?

Rotusortoako?

Brittimiehen miehekkyyden mitta on keskimäärin 14 senttimetriä, kun taas ranskalaisten "ne" ovat keskimäärin vain 13,5 cm.

Saksalaiset yltävät keskimäärin kunnioitettavaan 14,5 senttimetrin mittaan.

Suomalaismiehen keskikoko on 13,77 senttiä, kun ruotsalaisilla mittaa on keskimäärin sentin enemmän, ja jopa enemmän kuin saksalaisilla keskimäärin.

Häh? Siis muka ruåttalaismiehillä on pitempi kun suomalaisilla???

Mutta pahinta on että "Ghanaian men are reported to place third in the world when it comes to penis size" Eli tässä syy miksi suomalaisnaiset matkustavat Ghanaan lomareissulle niin innokkaasti ;)

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288504614333.html

25

2326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ecuador --->

"Ghanaian men are reported to place third in the world when it comes to penis size"

Tutkimus osoittaa että Ghanalaisilla miehillä on keskimäärin 17,3 senttinen!!! :O

Ecuadorilaisilla on vieläkin pitemmät. Ehkä tämä selittää miksi eräs pressaehdokkaistamme halusi oman ecuadorilaisen?

Congo – 7.1 Ecuador – 7 Ghana – 6.8 Columbia – 6.7 Iceland – 6.5 Italy – 6.2 South Africa – 6 Sweden – 5.9 Greece – 5.8 Germany – 5.7 New Zealand – 5.5 UK – 5.5 Canada – 5.5 Spain – 5.5 France – 5.3 Australia – 5.2 Russia – 5.2 USA – 5.1 Ireland – 5 Romania – 5 China – 4.3 India – 4 Thailand – 4 South Korea – 3.8 North Korea – 3.8 (mitat tuumissa)

• Äly vs peniskoko

Eiks tää sama häiskä tehny pääministerimme Matti Vanhasen isän Tatun kanssa sen rotu ja älykkyys tutkimuksen?

Ainoo lohtu oli että vaikka penikset onkin niillä Afrikassa pitempiä
      niin älykkyys ei ollu.

Ja taas Aasiassa missä penikset on pieniä, ne oli älykkäimpiä.

Iso penis = tyhmä
      Pieni penis = älykäs?

• rterfgtedfg3rwesd

Taas tätä...

Sentti sinne tai tänne on aivan se ja sama. Kunhan on PAKSU ja osaa käyttää sitä!

Ystäväpiirissäni - joka on suht laaja - ei ole ainuttakaan Ghanan kävijää, joten keitähän nämä "suomalaisnaiset" mahtavat "keskimäärin" olla...

• Emättimen keskipituus on vajaat 10 cm. Pituudella ei ylipäänsä ole mitään funktiota nautinnon kannalta, liian pitkä vain tekee kipeää hakatessaan kohdunsuuta. Lieneekö nämä vertailut jotain homoeroottisia juttuja? Naisille pituus on joka tapauksessa turhanpäiväinen tieto.

Merkitystä on paksuudella ja sillä, osaako mies noin muuten tyydyttää naisen. Muistetaan taas, että arviolta vain noin kolmasosa naisista ylipäänsä saa orgasmin yhdynnässä.

• Fact**

Kun nainen kiihottuu, emätin venyy peniksen koon mukaan.

• Nainen12345

Ei kyllä pidä paikkaansa etteikö pituudella olisi merkitystä!
      SE pitää olla paksu, mutta myös sopivan pitkä. Liian pitkä ei tietenkään, muutoin sattuu.. Itselle parhammat nautinnot tulleet 16/16 cm...

• NikoS

Luuserit mittailee vehkeitään. Fiksut keskittyy ihan muuhun.

• naminami.

Liian pitkä penis sattuu yhdynnässä. Penis kuin penis on hyvä, lyhyempikin, kun seksi on muutakin, kuten kiihottuminen kumppanistaan. Lantionpohjalihasten jumppa on kova sana, lisää naisen omaa nautintoa kovasti. Kun vagina venyy lapsen synnyttämiseenkin, semmosta penistä ei ole, joka sen täyttäisi noin vaan, mutta jumpatut lihakset on timmit ja se tiukkuus/täyteys tulee musta siitä. En ole koskaan törmännyt "liian pieneen". Parasta on, kun kumppanit on toisilleen sopivat, voi painaa menemään, eikä kummankaan tarvitse varoa, että sattuu.

• hmph

Jos tuo asia on sulle maailman tärkein ni hold on ja mieti sekunti elämän arvoja ensin.Toisilla ei ole mistä valittaa niin pitäähän se jostakin keksiä...

• Aina vaan miehiä

Voisivat sitten vastavuoroisesti mitata eri maiden naisilta reikien tiukkuudet, liukkauden ja saatavuuden.

• Koolla ei väliä

Naisen emättimen koolla ei ole väliä koska emätin pystyy puristumaan lyijykynän ympärille tai venymään jopa vesimeloonin kokoiseksi tarvittaessa (kuten synnytyksessä).

• rouva maalta

Älkää miehet mittailko enää niitä pituuksia!!! Sillä ei ole OIKEASTI merkitystä. Riittää kun on se 10 senttiä. Paksuus on se, jolla on ihan oikeasti väliä, ja sillä, miten sitä käyttää.

Ja yksi penis sopii yhteen koloon, ja toiseen sopii toisenlainen. Ei tämän pitäisi olla ydinfysiikkaa.

• Muuten hyvä mies

Se vain, että pitkä on myös paksu. Mistä tämä hömpötys oikein tulee?

Totta kai paksu on parempi, mutta kellä 10 senttisellä on paksu? No ei kellään! Penis on suurin piirtein saman muotoinen kaikilla, koko vaihtelee, pituuden suhde paksuuteen vain vähän. Jos on lyhyt, on tietenkin myös ohut, eikä se tunnu missään, miehestä itsestäkään! Ja jos on pitkä, ja täten myös siis paksu, sitä osataan myös käyttääkin, kun on itsetuntoa, josta naiset pitävät. Naiset eivät tee mitään arkailevalla miehellä, joka ei rohkeasti tule osoittamaan naiselle, että haluaa hänet. Nainen ei syty pienestä pippelistä, joten itsetunto karisee jossain vaiheessa, jos ei ole harhainen.

Minulta on pitkän avioliiton, vuosien rutiininomaisten ja intohimottomien säälipanojen myötä seksuaalinen itsetunto mennyt. Seksi on vaimolle kaksi kertaa kuussa suoritettava ilmanpuhdistus, muuten mies on liian kärttyinen. Mutta yhtään ylimääräistä on turha kärttää!

Lohduttelua kyllä kuuluu kaikenlaista, että ei sillä koolla ole väliä. Tai, että olet ihan iskä, tai jotain muuta tuubaa, joka ei kuulu tähän. Tai, että se on tärkeintä, miten sitä käyttää. Tai juurikin tuo paksuus, joka siis myös puuttuu, mutta jota ei kuitenkaan mitata. Tai sitten selitetään, että nainen arvostaa ja rakastaa miestä...sen uskonkin, Mutta kun ei halua tätä seksuaalisesti! Koskaan! Koskaan ei tee aloitetta! Esileikki kestää tunnin! Koskaan ei tule orgasmia ilman suuseksiä, eikä koskaan oteta itse suihin!!!! :( :( :(

• luulojako vain
        Muuten hyvä mies kirjoitti:

Se vain, että pitkä on myös paksu. Mistä tämä hömpötys oikein tulee?

Totta kai paksu on parempi, mutta kellä 10 senttisellä on paksu? No ei kellään! Penis on suurin piirtein saman muotoinen kaikilla, koko vaihtelee, pituuden suhde paksuuteen vain vähän. Jos on lyhyt, on tietenkin myös ohut, eikä se tunnu missään, miehestä itsestäkään! Ja jos on pitkä, ja täten myös siis paksu, sitä osataan myös käyttääkin, kun on itsetuntoa, josta naiset pitävät. Naiset eivät tee mitään arkailevalla miehellä, joka ei rohkeasti tule osoittamaan naiselle, että haluaa hänet. Nainen ei syty pienestä pippelistä, joten itsetunto karisee jossain vaiheessa, jos ei ole harhainen.

Minulta on pitkän avioliiton, vuosien rutiininomaisten ja intohimottomien säälipanojen myötä seksuaalinen itsetunto mennyt. Seksi on vaimolle kaksi kertaa kuussa suoritettava ilmanpuhdistus, muuten mies on liian kärttyinen. Mutta yhtään ylimääräistä on turha kärttää!

Lohduttelua kyllä kuuluu kaikenlaista, että ei sillä koolla ole väliä. Tai, että olet ihan iskä, tai jotain muuta tuubaa, joka ei kuulu tähän. Tai, että se on tärkeintä, miten sitä käyttää. Tai juurikin tuo paksuus, joka siis myös puuttuu, mutta jota ei kuitenkaan mitata. Tai sitten selitetään, että nainen arvostaa ja rakastaa miestä...sen uskonkin, Mutta kun ei halua tätä seksuaalisesti! Koskaan! Koskaan ei tee aloitetta! Esileikki kestää tunnin! Koskaan ei tule orgasmia ilman suuseksiä, eikä koskaan oteta itse suihin!!!! :( :( :(

Paskapuhetta, että pitkä olisi automaattisesti paksu.

Eräällä eksälläni oli luonnottaman pitkä penis, yli 20-senttiä. Ohut, suippo ja vahvasti kallelaan.

Tuntui kuin lyijykynällä olisi rusikoinut sisukaluja. Ei tuntunut hyvältä.

Itse olen yhdistänyt peniksen paksuuden lähinnä ruumiin muuhun kokoon. Todella laihoilla on vähän hoikkaisempi ja rotevammilla paksumpi. Hassua kyllä, kahdella kaikkein pienikätisimmällä miehillä on ollut julmetun paksu. Toinen näistä oli vähän lyhyempi, vain joku 177-senttinen, mutta jormalla oli sekä pituutta että paksuutta. Niin kuin halko.

• ed kanssa samaa
        luulojako vain kirjoitti:

Eräällä eksälläni oli luonnottaman pitkä penis, yli 20-senttiä. Ohut, suippo ja vahvasti kallelaan.

Itse olen yhdistänyt peniksen paksuuden lähinnä ruumiin muuhun kokoon. Todella laihoilla on vähän hoikkaisempi ja rotevammilla paksumpi. Hassua kyllä, kahdella kaikkein pienikätisimmällä miehillä on ollut julmetun paksu. Toinen näistä oli vähän lyhyempi, vain joku 177-senttinen, mutta jormalla oli sekä pituutta että paksuutta. Niin kuin halko.

No ihan sama kokemus mulla. Entisen kumppanin oli lyhyt ja paksu ja nykyisen pitkä kun mikä, mutta aika käyrä ja ohkanen. Nykyistä rakastan ja seksikin sujuu sillä "kynälläkin" ihan hyvin, mutta en voi sille mitään, että jos verrataan pelkkiä elimiä, niin se lyhyt ja paksu oli parempi. Mutta en minä peniksen kanssa aio vanheta vaan ihmisen. Eli sinällään haittaa tämä ohuempikaan, kun on kiinni niin rakastettavassa miehessä. Ja käyttöhän se lopulta ratkaisee.

• lipsahus
        ed kanssa samaa kirjoitti:

No ihan sama kokemus mulla. Entisen kumppanin oli lyhyt ja paksu ja nykyisen pitkä kun mikä, mutta aika käyrä ja ohkanen. Nykyistä rakastan ja seksikin sujuu sillä "kynälläkin" ihan hyvin, mutta en voi sille mitään, että jos verrataan pelkkiä elimiä, niin se lyhyt ja paksu oli parempi. Mutta en minä peniksen kanssa aio vanheta vaan ihmisen. Eli sinällään haittaa tämä ohuempikaan, kun on kiinni niin rakastettavassa miehessä. Ja käyttöhän se lopulta ratkaisee.

Lipsahdus tuli. Eli EI haittaa ohuempikaan, kun on kiinni rakastettavassa ja hyvässä miehessä.

• vedän itseni kiikkuu
        luulojako vain kirjoitti:

Taatusti oli 20 senttinen paksumpi, kuin tämä 14 senttinen, ja jos ei sekään tuntunut hyvälle...

• naminami..

Höh. Pelkkää vaginaa hangatessa ei edes aina tule orgasmia. Jos värkit ei oo niin yhteensopivat, voi esim lähetyssaarnaajassa nainen itse hieroa klitorista lisäksi. Eikä tätä pienemmällä sauvalla varustetun kannta surra. Antaa palaa vaan. Mutta toki koko seksi menee vaikeaksi, jos jompikumpi on tullut jossain suhteessa tai joskus loukatuksi, seksiä häiritsee silloin riittämättömyyden tunne jommalla kummalla. Mua loukattiin nuorena pienistä tisseistä ja siitä kesti pitkään päästä yli.
      Kyllä usein pariskunnan huono seksielämä johtuu muista seikoista kuin munan koosta. Ehkä ollaan henkisesti erkaannuttu tai sitten toinen ei muutoin oikein ole seksuaalisesti innokas. Olen nähnyt monen kokoista penistä ja koskaan se nautinto ei siiihen koon "puutteeseen" ole kaatunut. Suuseksi joo kummallekin ja sit aktin aikana supistelee p*mppiään, niin kyllä se tuntuu molemmilla.

• Olen täysin samaa mieltä kanssasi naminami. Me olemme kaikki vähän erilaisia anatomialtamme. Elimien koon lisäksi vaikuttava lantion kulma, peniksen muoto (harvalla on ihan suora) ja seisontakulma ja naisilla tietysti samat jutut. Sopivat asennot löytyvät, jos on halua etsiä. Tärkein elin seksissä ovat kuitenkin kahden ihmisen aivot. Jos ne eivät suostu käymään samaa säveltä, niin peniksen julma koko tai pillun suunnaton tiukkuus ei auta mitään.

Emme voi muuttaa noita fyysisiä juttuja, joten nautintoa kannattaa etsiä henkiseltä puolelta. Näitä palstoja lukiessa tulee sellainen olo, että mitä ihmiset menettävätkään kuvitellessaan seksin olevan vain pikaisen esileikin jälkeistä panemista. Oikeastaan parhaat seksikokemukseni ovat sisältäneet hyvin vähän yhdyntää ja paljon kaikkea muuta.

• naminami..

No niin tulee outo olo miettiessä ihmisten toiveita.. En tajua, mikä on niin vaikeaa. peniksen päätä voi hieroa naisen genitaaleihin ja saada ihan hulluksi.. Ja miten niin toinen tyydyttää toisen. Hyvä seksi on kahden kauppa ja kumpikaan ei joudu "urakoimaan". En mä ainakaan makaa ja oota valmista, se on kahden kauppa ja nautinto. Olen ite saanut ihan huikeita orkkuja ns. "pienimunaisen" kanssa, mutta kai se tahkoaminen on eri juttu jos kyse on yökerhopokasta. Ja todellakin jos nainen on takaapäin-asennossa ja jalat yhdessä "tiukkuus" on ihan helvetin riittävä. Mielikuvitusta nyt ihmiset, eikä vittuilua. Seksi on kuitenkin ihan perustava vietti.

• Pitkämuna => homoilu

Joku todella pitkämunainen mies kertoi että joutui alkaa homoksi, vain siitä syystä etteivät naiset halunneet yhdyntää hänen kanssaan koska se sattui.

Hän sai naisen kanssa työnnettyä vain vähän vartta terskan lisäksi sisään.

Miehen takapuoleen sen sijaan sai työntää koko varren mitalla.

Hänellä se oli ihan käytännön syy vaihtaa seksuaalista suuntautuneisuutta.

Eli ei ole hyvä olla liian pitkä munakaan ettei joudu alkaa homoilemaan?

• Naminami..

No voisko pitkämunainen laittaa penisrenkaan/klitoriskiihottimen stoppariksi sopivaan kohtaan vartta, että vois painaa menemään ja naiseen ei kuitenkaan sattuisi? Seksiongelmat on ihmisten yläpäissä, ei alapäissä. Asiaan kuin asiaan löytyy ratkaisu, kun on turvallinen ja lämmin suhde ja asiaa vailla häpeää yhdessä mietitään.

• Muuten hyvä mies

Kiitos Naminamille Suomifiin rakentavimmista kommenteista.

Aikaisemmassa kommentissani pääsi joku primitiivireaktio karkaamaan alitajunnasta mopolla keulien; minulla on oikeasti hyvä avioliitto ja iloitsen meidän perheestämme täysillä ja me voimme keskustella myös seksistä. Lähinnä vaimon välinpitämättömyys seksiä kohtaan oli mielessäni padonnut vuosikymmenen aikana angstia omaa penistäni kohtaan. Onneksi pato murtui anonyymin keskusteluun. Omalle vaimolleni en moisia ruokottomuuksia todellakaan sanoisi.

Ja oma pieni rakentava panokseni naisten (mielestäni penisangstia vähäpätöisempiin, mutta luultavasti kuitenkin edelleen mahdollisesti musertaviin) ulkonäköpaineisiin:
        Minä olen tissimies, ja minä pidän kaikenlaisista rinnoista! Pienet rinnat ovat kauniita ja saavat minut kiihoittumaan yhtä helposti, kuin suuretkin. Enkä pidä yhä keinotekoisemmaksi menevää photoshop-kauneutta mediassa juuri minään. Mainosten naiset ovat muuttuneet nukkemaisiksi ja erkaantuvat yhä kauemmas synnyttäjistä; edelleen saisin ehkä seisomaan, mutta luonnollinen nainen herättää elämellisemmän himon.

• Tyrvääläinen

Kyllä joku 13,5 cm penis on lyhyt minun mielestäni. Onkohan tutkimuksissa otettu jotkut teinitkin mukaan?

• Naminami..

Muuten hyvä mies :) Joskus on ihan hyvä purkautua netissä. Helpottaa oloa ja saa uusia näkökohtia. Mulle itelle on ollu apua täällä eri palstoilla pohtia juttuja. Tosin typeriä ja ilkeitäkin kommentteja toki tulee, mutta jätän ne omaan arvoonsa.
      Hyvä jos sulla on elämä ok ja kunnossa. Parisuhteessa joskus turhautuu, kun toinen on omanlaisensa. Jokaisessa on jotain ainakin ajoittain ärsyttäviä piirteitä. Ja sitten niitä tulkitsee väärinkin. Jos sun vaimo on petihommissa vähän passiivinen, niin mun mies on vähäpuheinen.. Sit ajoittain aattelen, että mikä hitto, kun toinen ei saa sanaista arkkuaan avatuksi.. Mutta näillä mennään. Hyvää jatkoa sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6476
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2029
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1015
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe