olen nyt siis ensimmäistä kertaa menossa kosmetologille kulmien vahaukseen ja värjäykseen, ja mietin että pitäisikö minun valmistautua jotenkin? saanko esim laittaa meikkiä, ja pitääkö minun miettiä etukäteen joku muoto ja väri kulmilleni?
kosmetologille valmistautuminen?
4
383
Vastaukset
- mikäkommenttituoolilol
Älä stressaa turhaan :)
- Muutama vinkki
Mieti ainakin haluamasi kulmakarvojen malli ja pidä siitä kiinni ellei kosmetologi perustele hyvin muuta mallia. Värissä kannattaisi vaikkapa kokeilla ensin erivärisillä kulmakynillä mikä väri olisi sopivin omaan tyyliin. Musta on minulla liian tumma vaikka hiusvärini onkin melko tumma, harmaa taas näyttää siniseltä, käyttämäni väri on ruskeanharmaa joka näyttää luonnolliselta. Olen kerran ollut kestovärjäyksessä jossa kosmetologi vetäisi täysin väärän malliset kulmat. Kestoväri poistaminen oli melkoinen työ.
- 65thg
Mun mielestä ei kannata meikata, nimittäin kun sulla vahautetaan karvoja irti tarttuu siihen tahmaiseen vahalappuun meikkivoide jolloin se lappu menee kelvottomaksi kun siihen ei enään karvat tartu ja menee enemmän lappuja ja vahaa = kalliimmaksi tulee. Kulmakynää tai kulmavahaa/-geeliä ei kannata käyttää koska kulmakarvojahan sinulla siistitään. Muoto kannattaa ekakertalaisena pitää luonnollisena, samoin väri.
Ite menin ekaa kertaa meikittömänä, olin kasvattanut 3kk kulmakarvoja täyteen mittaan että niihin saisi täydellisen muodon. :)- Muutama vinkki
Pätevä kosmetologi puhdistaa vahattavan alueen ennen työskentelyn aloittamista. Minulla ei ole koskaan vahattu kulmia, muotoilu ja siistiminen on aina tehty pinseteillä. Ehkäpä jotkut kosmetologit vahaavat kulmia lyhentääkseen työskentelyaikaansa.
Minulla luonnollisesti kasvavat kulmat ovat melkoiset puskat joista saa melkein minkä näköiset tahansa. Mutta ulkopää kaartuu liian alas ja tekee surullisen ilmeen joten en voi käyttää luonnollista muotoa vaan kulmien muotoilulla joudutaan korjaamaan malli paremmaksi. Jotkut kosmetologit eivät osaa tehdä tätä sen perusteella mitä kerron, joten olen todennut oman nyppimisen varmimmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315713
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134342- 1962389
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661780Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791716Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351487Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741365viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941195