1. Mikä mielestäsi on ollut pahinta, kun olet tullut tai jos tulisit jätetyksi?
2. Kaipaisitko sinut jättänyttä puolisoa?
3. Olisiko pahinta, että sinut on ylipäätään jätetty?
4. Olisiko pahempaa, että sinut on jätetty toisen takia vai että jopa sinkkuus on parempi vaihtoehto kuin sinun kanssasi oleminen?
5. Olisko väliä, millaisen ihmisen takia sinut olisi jätetty? Eli tuntuisiko erilaiselta, jos on jätetty nuoremman ja nätimmän kuin rumemman ja vanhemman takia? Tai vaikkapa rikkaamman tai köyhemmän?
Kysymyksiä jätetyksi tulemisesta
2
118
Vastaukset
- 68 / 64
2. Ainoa mahdollinen ajattelemani jättetyksi tulemisen muoto on leskeytyminen. Jokainen voi kuvitella ajatukset 43:n hyvän avioliittovuoden jälkeen.
Vaimoni pelkää minun ryyppäävän itseni hengiltä tuossa vaihtoehdossa.
Joko noin, ryhtyisin uskovaiseksi tai alkaisin treenaamaan maratonia. 1. Mikä mielestäsi on ollut pahinta, kun olet tullut tai jos tulisit jätetyksi?
Se, että rakkaani oli niin itsekäs ja näki omat päämääränsä suhdettamme tärkeämpinä. Toisaalta taisin olla toinen itsekäs tuossa pahimmassa tapauksessa.
2. Kaipaisitko sinut jättänyttä puolisoa?
Mut on jätetty kerran 10v sitten ja kaipaan häntä jollain tavalla yhä, mutta yhteistä tulevaisuutta ei ole näköpiirissä. Molemmat haluaisimme vielä yrittää, mutta kun se on mahdotonta.
3. Olisiko pahinta, että sinut on ylipäätään jätetty?
Ei, sen kestän. Ei mun kanssa ole pakko olla mua miellyttääkseen. Meillä jokaisella pitää olla vapaus valita tiensä.
4. Olisiko pahempaa, että sinut on jätetty toisen takia vai että jopa sinkkuus on parempi vaihtoehto kuin sinun kanssasi oleminen?
Toisen takia en ole tullut jätetyksi, olen toki jättänyt kaksi naista pettämisen vuoksi. Se aiheuttaa vihaa ja halveksuntaa, siitä pääsee yli.
5. Olisko väliä, millaisen ihmisen takia sinut olisi jätetty? Eli tuntuisiko erilaiselta, jos on jätetty nuoremman ja nätimmän kuin rumemman ja vanhemman takia? Tai vaikkapa rikkaamman tai köyhemmän?
Juu, tässä tapauksessa ei jätetty, mutta petetty. Ex vaimoni uutta, rikasta, mutta vanhaa ja plösöä miestä meinasin vetää turpaan, kun hän tepasteli vielä yhteisomistuksessamme olevan talon pihallamme, vaikka suhteemme oli kuollut ja oikeasti halusin vain eroa. Onneksi hän luikki karkuun, muuten makselisin korvauksia lopun elämääni enkä saisi tavata lastani.
Kaikkein eniten tuossa harmitti oma sokeus ja arvostelukyvyttömyys. Meni luottamus ihmistuntemukseeni ihan täysin. Tarkennan vielä, että ex vaimoni ja kaipaamani nainen 10v takaa ovat eri naisia. En allekirjoittanut avioerohakemusta, vaan ex vaimoni teki sen vaatimuksestani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962