ehdokkaana kunnallisvaaleissa.
Keiden/mitä asioita ajaisit päästessäsi edustajaksi?
Vaalimainoslauseesi jos fiktiivisesti olisit
12
76
Vastaukset
"Verot valtion maksettavaksi!"
Minä ajaisin kaikkien asiaa. Niin köyhien kuin rikkaidenkin. Antaisin kaikille, enkä ottaisi keltään. Laskun maksaisi joku kasvoton ja kaukainen, kuten valtio tai vaikka EU.Antaa vaan lunta tulla tupaan, mutta minä menen nyt palstalle!
"Mä nyt vaan satun tiätämään paremmin"
Oikiastihan mä en tiedä kuin yrittämisestä, perhe-elämästä ja moottoriurheilusta, niistäkin toki tosi vähän... mutta noi olis ne mun ensisijaiset asiat.- Ajaisin vätyksien
asiaa, yrittäisin korjata tällä palstalla olevat 4 vässykkää taas yhteiskuntakelpoisiksi.
Vaalilause: *Minä lupaan tehdä hänestä miehen!" (deftin kuva)- näin on.
Korjaan..............YKS VÄSSYKKÄ!!!
- //Mies//
Jos kaipaat muutosta, katso peiliin.
"Hihiii!" :)
Hyvävelikerhot mataliksi.
Ajaisin oman hyvävelikerhoni asioita.kaikille kaikkee ja kukkia ja perhosia niinku,
ja peas & vegetables!
mur- Aaarghh!
Hippies!
Lupaathan olla lisääntymättä? Aaarghh! kirjoitti:
Hippies!
Lupaathan olla lisääntymättä?sanosin et ihan kaikkee mitä mää täälä sanon
ei tarvi ottaa niin ihan tosissaan, niinku,
koska mää harvoin olen sitä..
herneitä & vihanneksija
mur,
"Päin **ttua menee, mutta mennään sinne yhdessä, ilman persuksia".
Joo, kyl toi riittäs, pysyis bout sloganin mitoissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381