MIten tärkeäksi koette puhelun ennen treffejä? Mun mielestäni ääni on tosi tärkeä tekijä sen ns. yhteisen kemian muodostumisessa.
Onko puhelu tärkeä?
24
508
Vastaukset
- jhkjhkjhk
Koko asetelma on väärä. Miehen ei pitäisi kysellä naiselta tuollaisia.
Koko astelma on vääristynyt.- :)
:)
- ..........
kuulin kerran pimeässä, kun mies huuteli koiraansa. En nähnyt miestä, mutta ihastuin ääneen. Jäi pitkäksi aikaa mieleen ja päivällä koitin bongailla miehiä joilla oli musta koira. Äänen omistaja jäi arvoitukseksi. Eli minä haluan kuulla äänen ennen treffejä.
- d.t.
Ilman muuta on. Yhtä tärkeä kuin kuva.
- un ja believable
Jep. Kerran näin - tai siis kuulin - kassajonossa sellaisen miehen äänen, mikä veti välittömästi vartaloon täydet kicksit. Aivan täydellinen.
Harmi, että ääni kuului liki viisikymppiselle ja vähän kulahtaneelle miehelle. Hän taisi tosin huomata ensimmäisen hämmentyneen katseeni, sillä hän tuijotti minua vielä parkkipallakin. :D Tai sitten minä satuin näyttämään hänen unelmanaiseltaan, mene ja tiedä.
Pääasia on, etten koskaan uskonut, että äänellä voisi olla noin suuri vaikutus. Ei se silti muutoin liian off-ulkonäköä pysty peittoamaan. - One day - Gary Moore
On äänen kuuleminen tärkeä. Ne sanat myös, jotka sanoo.
Kuten kuvakin.
Molemmat paljastavat jotain mutta vasta live-tapaaminen ja tutustuminen ovat se tärkein. - -M-
Ääni on yksi niitä asioita jotka ovat tärkeitä vain naisille. Vähän kuin ammatti, asema, pituus tai hiusten väri. Ajatelkaa naiset, eikö ole mukava kun ei tarvitse miettiä onko ääneni toiselle "turn off".
- One day - Gary Moore
@-M-:
"Ääni on yksi niitä asioita jotka ovat tärkeitä vain naisille."
Eipäs ole Vain Naisille!
Minulle soitti yks mies viime talvena monta kertaa ja sanoi, että on mukava kuunnella naisellista ääntäsi. Ei uskaltanut tulla tapaamaan joten siihen se jäi. - -M-
One day - Gary Moore kirjoitti:
@-M-:
"Ääni on yksi niitä asioita jotka ovat tärkeitä vain naisille."
Eipäs ole Vain Naisille!
Minulle soitti yks mies viime talvena monta kertaa ja sanoi, että on mukava kuunnella naisellista ääntäsi. Ei uskaltanut tulla tapaamaan joten siihen se jäi.Tuskin häntä olisi kovin paljon haitannut vaikka äänesi olisi ollut vähemmän naisellinen. En ole ainakaan koskaan kuullut että naisen ääni olisi ollut mikään este tutustumiselle. Naisilla vaan nyt on siinäkin suhteessa paljon helpompaa.
- One day - Gary Moore
-M- kirjoitti:
Tuskin häntä olisi kovin paljon haitannut vaikka äänesi olisi ollut vähemmän naisellinen. En ole ainakaan koskaan kuullut että naisen ääni olisi ollut mikään este tutustumiselle. Naisilla vaan nyt on siinäkin suhteessa paljon helpompaa.
@-M-:
"Tuskin häntä olisi kovin paljon haitannut"
Kyllä olisi haitannut. Juuri ääneni naisellisuus rauhoitti häntä, koska hän oli ahdistunut koettuaan naiseksi tekeytyvien miesten vikitelleen häntä. Minä kyllä uskoisin, että kyseessä oli vain estottomat naiset, jotka veivät keskustelun rohkeasti seksin suuntaan. - l.eksa
Ei muuten pidä paikkaansa. Minä en ainakaan jaksa kuunnella mitään kälätystä tai narisevaa naisen ääntä.
- 1212121
Joo haluan ääninäytteen ennen tapaamista. Minulle kävi niin, että
mies laittoi kuvansa ja muutaman sanan itsestään, eli ei oikeastaan mitään.
Ei herättänyt oikastaan kiinnostusta, vaan sitten puhuttiin puhelimessa
ja vaikka tuntuukin oudolta, niin ihantuin hänen ääneen ja tapaansa jutella.
No tavattiin ja oltiinkin yhdessä jonkinaikaa.
Tämä todistaa myös sen, ettei kirjoitustaitoon ja kuvaan kannata takertua liikaa.
Kiteytettynä, kyllä puhelu on tärkeä asia. Tärkeänpää, kuin pitkät viestittelyt. - 456567j
Joku mainitsi että ääni on tärkeä vain naisille, mutta voin kyllä miehenä todeta väittämän olevan väärä.
Piipittävä tai nariseva, tai vaikka möreä ääni on naisella totaalinen turn off.
Ääniä on monenlaisia mutta kyllä sen ärsyttävän tunnistaa aika nopeesti :D
Tietenkään niihin ei voi itse vaikuttaa juurikaan mutta en minäkään voi tämän pidemmäksi kasvaa.- One day - Gary Moore
Älkää langetko seireenin lauluun!
Minulla esmes on hyvin miellyttävä, pehmeä ja ihana ääni. Useiden ihmisten - miesten ja naisten - olen kuullut niin sanovan. Olen tehnyt haastattelutyötä äänelläni ja hyvin sujui.
Silti en ole ihana. Vaan tylsä, yksinäinen ja vanha tosikko :DDDD
- hbrwagvwqgr
Ei ole sinällään tärkeä, vaikka voihan se olla turn-off. Tosin en muista kuin erästä kurssia vetäneen naisproffan ääneen olleen niin kertakaikkisen vastenmielinen, ettei halunnut edes luennoilla käydä. :)
Kyllähän puhelussa viimeistään huomaa, jos ei ole mitään/ tai on paljon yhteistä. Jos mietin noita puheluita, niin parhaat vaan eivät meinaa millään loppua vaikka kello on nukku. Ehkä siksi olen ajautunut puhelinsuhteisiin :D
- Mykkätreffeille
Puhelusta ennen treffejä ei ole yhtikäs mitään hyötyä. Haittaa siitä on se, että joutuu hankkimaan pre paid liittymän, koska oikeaa puhelinnumeroa ei voi jaella netissä.
- nöde
Voi jutella skypes tai meses.......!!!!!
Yks mies ois halunnu puhua mun kaa, mut ujous iski. Ei meil mitää deittailujuttua ollu, ku meses vaa kirjoteltiin, mut kaduttaa etten uskaltanu jutella hänen kaa. Jäin miettii miltäköhän hänen äänensä ois kuulostanu. - Mykkätreffeille
nöde kirjoitti:
Voi jutella skypes tai meses.......!!!!!
Yks mies ois halunnu puhua mun kaa, mut ujous iski. Ei meil mitää deittailujuttua ollu, ku meses vaa kirjoteltiin, mut kaduttaa etten uskaltanu jutella hänen kaa. Jäin miettii miltäköhän hänen äänensä ois kuulostanu.Miten muka? Ja miksi, kun voi yhtä hyvin jutella livenä ja se kertoo paljon enemmän.
- i'll do the talking
Kyllä toisen ääni on tärkeä. Jos miehellä on esimerkiksi kovin korkea, tai pahimmillaan hyvin tylsähkö nasaali ääni, en saa kokonaisuutta toimimaan.
Lisäksi pari puhelua ennen treffejä saa minut rauhoittumaan vähäsen. Jännitän ihan liikaa ensitreffejä. Puheluissa myös oppii toisesta enemmän, pääsee vähän kartalle, onko toisen kanssa jutuissa lähellekään samalla aaltopituudella.
Mitä minä naisena tekisin miellyttävän näköisellä, tekstissä fiksun oloisella miehellä, jos juttumme ei mene ollenkaan yksin spontaanisti?
Ja olen vahvasti sitä mieltä, että naisen ääni on miehelle myös tärkeä. Tiedän tämän työstäni ja vuosien kokemuksella osaan sanoa, että ellei ääneni olisi hieman seksikkään käheä, nauruni heleä, en olisi päässyt neuvotteluissa alkua pidemmälle.. :)- nöde
Samaa mieltä. Ääni on tärkeä!!! Sen oon napattava....... Jos toisen ääni ei miellytä, nii ei tuu jutusta omal kohal mitää.
- 19+18
Miksi siitä tutustumisesta pitää tehdä hankalaa kaikenlaisten eri vaiheiden kautta? Kipin kapin vaan tapaamaan. Siellä saa ihmisestä kertaheitolla käsityksen koko olemuksesta äänineen päivineen. Jos ei nappaa ääni tai joku muu, niin sitten ei nappaa. Tulipahan nähtyä kuitenkin se kokonaisuus eikä vain joku yksittäinen osa.
On äänelläkin merkitystä mutta puhelu kertoo kyllä ennen kaikkea sen, että onko toisen kanssa helppo jutella. Jos jo puhelimessa vaikuttaa siltä, ettei toinen saa sanaa suustaan, niin voi olla että tavatessa ei saa senkään vertaa.
- rjuhani67
Yleensä on tullut soiteltua ennen ensitreffejä, mutta olen käynyt treffeillä ilman soittamistakin. Olen simasuuneidin kanssa samoilla linjoilla, että puhelun tärkein anti on se, että miten toisen kanssa jutustelu sujuu. Ellei luurissa saa sanaa suustaan, niin tavatessa se voi olla vielä vaikeampaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972