5 pisteen vihje: Hän on selkeästi ilmaissut, ettei missään olosuhteissa tulisi koskaan kuiskaamaan korvaani "nöpönenä"
Kuka palstalainen kyseessä?
16
82
Vastaukset
- En kirjautunut
Ilmainen vinkki: toisin kuin luulet, kaikkinainen palstakansa ei ole kiinnostunut puhumaan koko ajan rakkaimmasta aiheestasi; sinusta. Ihmiset muuttuvat vanhemmiten itsekeskeisiksi mutta joku tolkku siinäkin pitäisi olla.
- u3%#
kompsista komp.hiukka tosiaan liikaa painetta olla hassunhauska ja vilmaattinen koko ajan..
Väärin tai sitten et ymmärtänyt kysymystä. Tämäkin vinkki on ilmainen ja sisältää 4 pistettä. Hänen haukkumanimi saattaa olla satakieli tai pätsikkä
- ?_
modelli kirjoitti:
Väärin tai sitten et ymmärtänyt kysymystä. Tämäkin vinkki on ilmainen ja sisältää 4 pistettä. Hänen haukkumanimi saattaa olla satakieli tai pätsikkä
Luulin että kyseessä on yyberi, mutta se onkin siis voopottaja.
u3%# kirjoitti:
kompsista komp.hiukka tosiaan liikaa painetta olla hassunhauska ja vilmaattinen koko ajan..
Siinnä vaiheessa kun joku tulee ja kuiskaa korvaani, )olet hauska( niin häivyn palstalta.
?_ kirjoitti:
Luulin että kyseessä on yyberi, mutta se onkin siis voopottaja.
Aivan oikein! Palkinnoksi saat käyttä tuota salamerkkiäni kuukauden.
- ?_
modelli kirjoitti:
Aivan oikein! Palkinnoksi saat käyttä tuota salamerkkiäni kuukauden.
Mitä merkkiä?
?_ kirjoitti:
Mitä merkkiä?
Tuohonko se sun tietämys loppui....taisi olla pelkkää tuuria tuo varsinain arvaus.
- sivuhuudahdus
modelli kirjoitti:
Tuohonko se sun tietämys loppui....taisi olla pelkkää tuuria tuo varsinain arvaus.
Oikea vastaus on minä. V ei keksi ruutia kaikissa asioissa..
Oletko muuten astunut korkin päälle ;) Kun näin läpinäkyvä aloitus.. So so. sivuhuudahdus kirjoitti:
Oikea vastaus on minä. V ei keksi ruutia kaikissa asioissa..
Oletko muuten astunut korkin päälle ;) Kun näin läpinäkyvä aloitus.. So so.En astunut en ehtinyt, nielaisin sen korkin kun tuli pienet täpinät.....jano iso sellsinen.
- sivuhuudahdus
modelli kirjoitti:
En astunut en ehtinyt, nielaisin sen korkin kun tuli pienet täpinät.....jano iso sellsinen.
Älä huoli. Ei kukaan huomannut mitään. Minäkin vaan sen, miten yksinkertaisena minua pidät ;)
- Nti Nöpönenu
sullahan on Pekka Tiilikaisen klyyvari!!!!! Sattee hakkaama lehmäläjä, kultaseni
- ?????????????
Vaikea. Kaikki muut palstan naiset, paitsi zisel?
Sä olet niin suuri suinen sekä nikilläs että puskista. Kuka sua nyt viittis riesakseen ottaa, ees hetkeksi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661