Ajokorttigallup

Kyöstix

1. Mitkä kirjaimet löytyy kortista?
2. Montako kertaa ajoit inssiajon?
3. Entä kirjalliset?
4. Kolaroitko ekana ajokorttivuotenasi?
5. Jokin autokoulukokemus?

10

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Mitkä kirjaimet löytyy kortista?
      - AB

      2. Montako kertaa ajoit inssiajon?
      - kerralla

      3. Entä kirjalliset?
      - kerralla

      4. Kolaroitko ekana ajokorttivuotenasi?
      - Kaverin auton

      5. Jokin autokoulukokemus?
      - jossain vaiheessa kesken ajon sain mietteen, et pieleen menee ja uusia tunteja pukkaa. Aloin ajaa enemmän riskirajoilla. Toisin kävi, eli läpi meni just ja just.
      Takana olevan liikenteen seuraaminen meni huonosti, samoin taskuparkkeeraus.

    • :;:*

      1. Mitkä kirjaimet löytyy kortista?
      ABC

      2. Montako kertaa ajoit inssiajon?
      Kerran

      3. Entä kirjalliset?
      Kerran

      4. Kolaroitko ekana ajokorttivuotenasi?
      En ole kolaroinut vieläkään.

      5. Jokin autokoulukokemus?
      Opettaja hoilasi ajon aikana jotakin saari iskelmää.

    • Voopottt:.!1!%#+

      .

      1. A-B-C kissa kävelee Har!

      2. kerran

      3. kerran

      4. En mutta omaan paikalleen pysäköityyn autoon törmäsi joku toinen

      5. Muistuma että lukion *KOVIN * automies ajoi * KOLARIN * inssissä, sille naureskeltiin hyvinkin taajaan

      .

    • 1. Mitkä kirjaimet löytyy kortista? -ABEC
      2. Montako kertaa ajoit inssiajon? -2
      3. Entä kirjalliset? -Kerran
      4. Kolaroitko ekana ajokorttivuotenasi? -Kyllä
      5. Jokin autokoulukokemus? -Mentiin ekalle ajotunnille kuorma-autolla ja ope esitteli autoa sanoen: " tuossa on vilkku, vaihdekeppi, käsijarru, mutta kyllähän sä nämä tiedät, että lähdetään ajamaan." Ja niin sitä sitten mentiin.

    • 1. Mitkä kirjaimet löytyy kortista?
      B

      2. Montako kertaa ajoit inssiajon?
      Kerrasta.

      3. Entä kirjalliset?
      Kerrasta.

      4. Kolaroitko ekana ajokorttivuotenasi?
      Kyllä

      5. Jokin autokoulukokemus?
      Vuosi myöhemmin (?), kun olin saanut kortin, törmäsin ajo-opettajaani ja hänen työkavereihinsa parkissa, josta aina lähdettiin. Heitin läpällä, että millos lähetään mettäteille ajelemaan, voisin viedä sut.. Herrahan punastu ja sen työkaveri oli silleen, että hän ainaki voi heti lähteä....

    • Olavi Hennala

      B
      1
      2
      48 kertaa josita ihmisen kanssa 12.
      Oli ihan nastaa ,ihan kaikki.

    • 1. Mitkä kirjaimet löytyy kortista? -B
      2. Montako kertaa ajoit inssiajon? -kerran
      3. Entä kirjalliset? -kerran
      4. Kolaroitko ekana ajokorttivuotenasi? -en, jos sitä postilaatikkoa ei lasketa..
      5. Jokin autokoulukokemus? -kaksmielisiä vitsejä kertova ja joka ikisestä pienestäkin virheestä raivoava opettaja,

      mur

    • 1. Mitkä kirjaimet löytyy kortista?
      - AB

      2. Montako kertaa ajoit inssiajon?
      - Kerran

      3. Entä kirjalliset?
      - Kerran

      4. Kolaroitko ekana ajokorttivuotenasi?
      - En, vasta myöhemmin, eikä se ollut mun syy

      5. Jokin autokoulukokemus?
      - Muutama mieleen jäänyt juttu, käännyin vahingossa väärään suuntaan yksisuuntaiselle kadulle, auto sammui keskelle risteystä (huom: kytkimen onneton käyttö), taskuparkkeeraus oli haasteellista, kielletty ajosuunta.
      Opettavaisia kokemuksia kaikki, näin minusta on kehittynyt loistava ratinpyörittäjä.

    • 1. Mitkä kirjaimet löytyy kortista? -AB
      2. Montako kertaa ajoit inssiajon? - A korttia kävin ajamassa kahdesti ennen kun onnistuin. B kortin ajoin ekalla inssillä läpi virheettä.
      3. Entä kirjalliset? - Sama homma tässäkin kuin edellisessä.
      4. Kolaroitko ekana ajokorttivuotenasi? - En ole vielä koskaan kolaroinut.
      5. Jokin autokoulukokemus? - Unohtivat opettaa miten autolla peruutetaan, mut ei hätää iskä opetti kotona. :) Kevarilla tuli möhlittyä, kun ei jalat ylettyny Kmx kanssa maahan.

      • Kohta 4. Osuinpas mä isän autopukkeihin, kylki hipaisi. Arvioin etäisyyden ahtaassa pihassa väärin. Mut siis varsinaisia kolari kolareita en oo ajanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe