Kortsun käyttö/käyttämättömyys eka panolla.

Jokapoika

Kuinka on naiset, annatteko miehen tulla paljaaltaan ja laskea sisään eka tapaamisella?
Itselläni on ollut viisi yhden yön juttua ja ainoastaan yksi vaati laittamaan kortsun kun ei ollut hänellä ehkäisyä. Muut naisista sanoivat että voi laskea sisään kun pilleri tai kierukka. Pari naista halusi spermat sisäänsä ihan eritoten. Tästä voisi päätellä että 80 prosenttia antaa paljaalla. Eipähän tuo minun otanta kovin laaja ole, mutta ihmeen vähän minusta kyseltiin kortsun perään.

6

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppppsss

      Nykyisin tosiaan ei paljoa kortsun perään kysellä. Testeissä ravaaminen on nykypäivää. Valitettavasti.

    • Kännissäkö..

      MIksi panet paljaalla? Kai säkin voit kumia vaatia... "2min kivaa, maksat 18v"

    • jatosion

      Näin vanhemmalla iällä olevana miehenä voin puolustella näitä nasia että sperma tekee tutkitusti hyvää naisen terveydelle.

    • jokapoika

      Toiselle vastaajalle..En ollut kännissä yhdenkään kanssa. Taisi olla niin että kun pitkä aikainen seksitön liittoni päättyi niin vähän riehaannuin..;). Ei siinä paljon ajatellut muuta kuin että nyt pääsee pukille. Oli tosiaan hyvä ettei sen kummempia sattunut. Siitä kumin vaatimisesta että eräs pidempi aikainen hoito olis antanut paljaalla myös heti kun eka kerran sänkyyn päädyttiin, mutta silloin jo oli sen verran järkeä että käytin kumia. Näin jälkeen päin ajatellen hän oli kyllä jotenkin sen oloinen(nyreissään) että aivan kuin olisin pitänyt häntä jonkin taudin kantajana kun en pannut paljaalla pyynnöstä heti kerralla. Onneksi nuo ajat on jo takana päin ja olen löytänyt oikeanlaisen naisen rinnalleni. AP

    • Täti..

      Hyvä juttu "jokapoika". Yleensä ne muijat jotka helposti mukaan lähtee, on ovulaatiovaiheessa, eli pohjaanpalamisen riski on suurin.. Miksi yhden yön jutuista tulee niin paljon lapsia, kun kuitenkin hedelmällisiä päiviä naisella on kuukaudessa3-4. Just silloin sinkkunaiset tuntee eniten panetusta.. Mua on pidetty lutkana, jos oon kaivanu kumit esiin.. että tolla niitä on ja ilmeisesti niitä koko ajan tarvii, vaikka on vain järkevää varautua.. vaikka sit heittäis vanhentuneita pois.. Ja oisko sit ettei humalassa niin mieti.. Mun tutulle mihelle tehtiin kyllä suhteessakin se, et lopetettiin pillerit ja 4. kuulla kerrottiin tilanne. Erittäin ikävä homma. Mä oon nelikymppinen akka ja nyt on sterkka tehty, ei pitäs mitään sattua, mut sauhuvuodet oli mullakin.. Kumman kova kutka toi sukuvietti.. Tiedän nyt ite että suhteessa se on kivointa painaa.. Kun siinä on muutakin. Hyvää jatkoa sulle! Aina on kiva jos löytää kullan.

    • fvdbfdbf

      Ovat varmaan vauvakuumeisia yli 30 v naisia... Haluavat lapsen, muttei ole miestä. On muuten naisena omakohtaista kokemusta tuosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      266
      3116
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      395
      1957
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      70
      1875
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1609
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      114
      1365
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      290
      1111
    7. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      45
      1027
    8. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      277
      978
    9. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      105
      898
    10. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      885
    Aihe