Miten mies muuttuu?

miia

Esikoinen tulossa.Tai tää on vasta ihan alussa.Plussattu on kaksi viikkoa sitten..

Millä tavalla parisuhde muuttuu lapsen tulon myötä?Tietenkin yövalvomiset jne vaikuttaa, mutta onko mikään enää niinkuin ennen?Täytyykö suhteen ikäänkuin "aloittaa alusta"?

Hieman pelottaakin, että miten paljon kaikki muuttuu, kun nyt on ollut niin tuttua ja turvallista.Lapsi on kuitenkin toivottu.
Ollaan molemmat 25-vuotiaita...
Kommentteja...

7

1751

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • route

meillä on vappuaattona syntynyt poika, joka on mulle ensimmäinen, emännälle neljäs. me luulin itsekin, että se aiheuttaa monia ennalta arvaamattoimia juttuja, mutta toisin kävi. lapsi on kuin olisi kuulunut aina kuvioihin.
      ohje:
      rakastakaa ja antakaa aikaa lapselle riittävasti ja vähän vielä lisää, niin hän antaa teille vielä enemmän, siis varma ja hyvä sijoitusvihje. Toimii, kolmen kuukauden kokemuksella.

• jaaa

mulla ei ole omia lapsia,mutta olen nähnyt joillakin sellasen ilmiön että huonosti on alkanu meneen lapsen syntymän jälkeen.todiste siitä on yksinhuoltajat joilla on pieniä lapsia,niitä on paljon

• kara81

että et puhu omasta kokemuksesta, joten ole hiljaa kun et tiedä!

Mulle ja poikaystävälleni tää meidän ihana pikku mies ilmoitti tulostaa täysin yllätyksenä 3kk seurustelun jälkeen. Poikaystäväni lupautui olla jättämättä mua. Siitä kyllä alkoi nopeasti ihana yhteiselomme, nyt asumme omassa asunnossa. Musta tuntuu, että meillä menee koko ajan vaan paremmin ja ollaan läheisempiä toisillemme.
        Mun mielestä seurustelun jatkuminen on paljon asenteista ja toisen kunnioittamisesta kiinni. Uskaltakaa rakastaa ja näyttäkää ja kertoo rakkautenne toisillenne joka aamu ja ilta.

• jaa a
        kara81 kirjoitti:

että et puhu omasta kokemuksesta, joten ole hiljaa kun et tiedä!

Mulle ja poikaystävälleni tää meidän ihana pikku mies ilmoitti tulostaa täysin yllätyksenä 3kk seurustelun jälkeen. Poikaystäväni lupautui olla jättämättä mua. Siitä kyllä alkoi nopeasti ihana yhteiselomme, nyt asumme omassa asunnossa. Musta tuntuu, että meillä menee koko ajan vaan paremmin ja ollaan läheisempiä toisillemme.
        Mun mielestä seurustelun jatkuminen on paljon asenteista ja toisen kunnioittamisesta kiinni. Uskaltakaa rakastaa ja näyttäkää ja kertoo rakkautenne toisillenne joka aamu ja ilta.

olen pitänytkin vahinkoa parempana vaihtoehtona kuin vauvakuumetta tai monen vuoden suunnittelua.
        kerrohan nuorikko miksi yh naisia on niin paljon??

• rakastettu?

muistakaa rakkaat uudet isät myös uusi tuore äiti... vaikka se käärö onkin niin hurmaava ja ihanan suloinen, äitikin kaipaa kamalasti rakkautta ja huomiota raskaan kokemuksen jälkeen. Vartalo ei ole ihan entisensä, mutta mitä sitten se nainen kaikkine arpineen on se maailman ihanin olento, joka saattoi sen suloisen käärönne maailmaan...

ÄLKÄÄ UNOHTAKO MEITÄ ÄITEJÄ!!!

• rane

Moikka

Kyllä vauva muuttaa kotia paljonkin.
        Ei ole enään niin paljon aikaa toisillenne kuin ennen. Mutta jos te rakastatte toisianne, niin elämä on tosi ihanaa vauvan kanssa. Silloinhan se vasta ihanaa onkin. Rakkauden hedelmä on keskellänne. Nauttikaa siitä, hän on pieni vain hetken.
        Onnea molemmille!

• Piia

Olisi myös hyvä, jos tuoreet äidit muistaisivat sitä isääkin vastavuoroisesti. Yleensäkin suositellaan, että ollaan molemmat yhdessä mukana kaikessa sen lapsen kanssa, ettei kukaan tunne itseään ulkopuoliseksi.
        Perhe on yksi kiinteä yksikkö, eikä se repaleisena toimi kellään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      153
      2530
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      157
      2321
    3. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      55
      1983
    4. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1927
    5. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1374
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      193
      1242
    7. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1036
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      198
      956
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      328
      944
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      694
    Aihe