Otsikossa esitettyä kysymystä olemme kuntoporukalla pohtineet. Itse olen saanut kertaalleen pallon vasempaan silmääni sillä seurauksella, että näkö sumeni vasemmasta silmästä n. neljäksi tunniksi. Tästä kuitenkin selvisin säikähdyksellä ja viikon silmätippakuurilla, mutta seuraavalla kerralla ei välttämättä käy yhtä hyvä tuuri. Eli siis käytättekö laseja pelatessanne ja ovatko ne mielestänne tarpeelliset ja onko joku todennut lasien haittaavan pelaamista? Näihin kysymyksiin odottelen vastauksia, sillä harkitsen vakavasti lasien hankkimista. Pelikavereiden kesken todettiin, että lasit tulisivat todennäköisesti halvemmaksi kuin mahdollinen silmäremontti ;)
Salibandylasit, ovatko tarpeelliset?
6
2003
Vastaukset
- rasse#3
lasit on hyödylliset !!! kunhan pitää ne puhtaana ja ostaa sellaset lasit jotka ei huurru niin on se mukavempi pelata
- en suosittelis
Ite en tykkää laseista yhtään niistä on vaan haittaa. Kyllähän ne toki suojaa itelläki on tullu pallo silmään mutta en kyllä semmosia opi ikinä käyttämään.
- Junnaru
Suosittelen, tänää tuli pallo nenään ja oli lasit päässä vähä ylemmäs ku ois tullu niin silmäänhän ois napsahtanut. Verta tuli ku esterin perseestä. on tullu silmään monesti mutta suojalasit on pelastanu :) Elämä on näkemisen arvoinen!!
- Lasit
Kyllä, kolmas höntsäpeli lasien kanssa ja vastustajan mailasta tuli päin naamaa. Vasempaan linssii jäi naarmut!
- kannattaatottakai
näin tuhat vuotta myöhässä mutta kuitenkin. Salibandylasit ovat pakko olla käytössä peleissä 18v alaspäin muistaakseni. Suosittelen muutenkin jatkamaan jos haluaa säbää pelata kauemmin, moni on säbäuransa joutunu jättämää kun ei oo laseja käytetty.
- UPPISTAKEIKKAA
ei jatkamaan kun siis käyttämään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227