Otsikossa esitettyä kysymystä olemme kuntoporukalla pohtineet. Itse olen saanut kertaalleen pallon vasempaan silmääni sillä seurauksella, että näkö sumeni vasemmasta silmästä n. neljäksi tunniksi. Tästä kuitenkin selvisin säikähdyksellä ja viikon silmätippakuurilla, mutta seuraavalla kerralla ei välttämättä käy yhtä hyvä tuuri. Eli siis käytättekö laseja pelatessanne ja ovatko ne mielestänne tarpeelliset ja onko joku todennut lasien haittaavan pelaamista? Näihin kysymyksiin odottelen vastauksia, sillä harkitsen vakavasti lasien hankkimista. Pelikavereiden kesken todettiin, että lasit tulisivat todennäköisesti halvemmaksi kuin mahdollinen silmäremontti ;)
Salibandylasit, ovatko tarpeelliset?
6
2072
Vastaukset
- rasse#3
lasit on hyödylliset !!! kunhan pitää ne puhtaana ja ostaa sellaset lasit jotka ei huurru niin on se mukavempi pelata
- en suosittelis
Ite en tykkää laseista yhtään niistä on vaan haittaa. Kyllähän ne toki suojaa itelläki on tullu pallo silmään mutta en kyllä semmosia opi ikinä käyttämään.
- Junnaru
Suosittelen, tänää tuli pallo nenään ja oli lasit päässä vähä ylemmäs ku ois tullu niin silmäänhän ois napsahtanut. Verta tuli ku esterin perseestä. on tullu silmään monesti mutta suojalasit on pelastanu :) Elämä on näkemisen arvoinen!!
- Lasit
Kyllä, kolmas höntsäpeli lasien kanssa ja vastustajan mailasta tuli päin naamaa. Vasempaan linssii jäi naarmut!
- kannattaatottakai
näin tuhat vuotta myöhässä mutta kuitenkin. Salibandylasit ovat pakko olla käytössä peleissä 18v alaspäin muistaakseni. Suosittelen muutenkin jatkamaan jos haluaa säbää pelata kauemmin, moni on säbäuransa joutunu jättämää kun ei oo laseja käytetty.
- UPPISTAKEIKKAA
ei jatkamaan kun siis käyttämään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909