Salibandylasit, ovatko tarpeelliset?

Lasibandy

Otsikossa esitettyä kysymystä olemme kuntoporukalla pohtineet. Itse olen saanut kertaalleen pallon vasempaan silmääni sillä seurauksella, että näkö sumeni vasemmasta silmästä n. neljäksi tunniksi. Tästä kuitenkin selvisin säikähdyksellä ja viikon silmätippakuurilla, mutta seuraavalla kerralla ei välttämättä käy yhtä hyvä tuuri. Eli siis käytättekö laseja pelatessanne ja ovatko ne mielestänne tarpeelliset ja onko joku todennut lasien haittaavan pelaamista? Näihin kysymyksiin odottelen vastauksia, sillä harkitsen vakavasti lasien hankkimista. Pelikavereiden kesken todettiin, että lasit tulisivat todennäköisesti halvemmaksi kuin mahdollinen silmäremontti ;)

6

2072

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rasse#3

lasit on hyödylliset !!! kunhan pitää ne puhtaana ja ostaa sellaset lasit jotka ei huurru niin on se mukavempi pelata

• en suosittelis

Ite en tykkää laseista yhtään niistä on vaan haittaa. Kyllähän ne toki suojaa itelläki on tullu pallo silmään mutta en kyllä semmosia opi ikinä käyttämään.

• Junnaru

Suosittelen, tänää tuli pallo nenään ja oli lasit päässä vähä ylemmäs ku ois tullu niin silmäänhän ois napsahtanut. Verta tuli ku esterin perseestä. on tullu silmään monesti mutta suojalasit on pelastanu :) Elämä on näkemisen arvoinen!!

• Lasit

Kyllä, kolmas höntsäpeli lasien kanssa ja vastustajan mailasta tuli päin naamaa. Vasempaan linssii jäi naarmut!

• kannattaatottakai

näin tuhat vuotta myöhässä mutta kuitenkin. Salibandylasit ovat pakko olla käytössä peleissä 18v alaspäin muistaakseni. Suosittelen muutenkin jatkamaan jos haluaa säbää pelata kauemmin, moni on säbäuransa joutunu jättämää kun ei oo laseja käytetty.

• UPPISTAKEIKKAA

ei jatkamaan kun siis käyttämään :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe