luin muutama viikko sitten jostakin blogista, että suolavedellä pystyisi haalistamaan hiusten väriä? onko joku kokeillut joskus/tiedättekö onko tämä totta?
Hiusten vaalennus suolalla
5
1669
Vastaukset
- 4everlonghair
Enpä usko että toi toimii, mut kannattaa kokeilla kuitenki.
- C
Paremmin toimii sitruunamehu ja hunaja.
- porcelainn
Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta tällasesta vaalennuksesta? Siis suola / sitruunamehu / hunaja?
- C
Tätä voi kokeilla
2dl maitoa
5 rkl kylmää juoksevaa hunajaa
2 tl kardemummaa
1 kananmuna
2 rkl sokeria
2 tl suolaa
4rkl sitruunamehua
Mielellään tunteja päässä. Vaalentaa ehkä yhden asteen. Kokeilu omalla riskillä.
- oma kokemus
http://aijaa.com/bR82CA
2 sitruuna vaalennusta
(3 sitruunanmehu 1/2 vettä: kuiviin hiuksiin, annetaan vaikuttaa 1h ja pestään pois)
2 hunaja vaalennusta
(3 rkl juoksevaa hunajaa, 12 rkl kylmää vettä, 1 rkl kanelia, 2 rkl oliiviöljyä. Seos 1-2h jääkaappiin. Hierotaan kuiviin hiuksiin. Annetaan vaikuttaa 1-2h ja pestään pois)
"Oma värini" on keskiruskea kuten aloitustilanteessa, värjäys tehty noin viikon aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628