Tuota mikä siinä epätoivoisuudessa on niin pahaa? Eikö kaikki ole jonkin verran epätoivoisia paitsi sen suuruus vain vaihtelee. Jos minä esimerkiksi en olisi yhtään epätoivoinen niin miksi ihmeessä sitten yhtään viitsisi tutusta naisiin?
Epätoivoisuus
5
964
Vastaukset
- niinpä
ei siinä mitään pahaa ole,monet vaan pelkää että se tarttuu.
Ja sitä epätoivoisuutta on eri suuruuksien lisäksi eri muotoja.Ja tuskin siltä kukaan elämänsä varrella säästyy.
Kannattaa muistaa kun seuraavaksi jotakin leimaa,et samassa veneeessä täällä ollaan kaikki. - Kata
Epätoivoisuutta on monenlaista...ensin sinkkuna kaipasin vain jotakuta joka rakastais ja jota sais rakastaa... Nyt parisuhteessa ja kaipaan onnellisuutta, parempaa parisuhdetta. En vain uskalla jättää miestä, kun nyt kerrankin joku rakastaa mua, vaikka ei olla onnellisia...aika epätoivoista siis.
Sen verran olen tutustunut elämäni aikana ihmisiin, että tiedän etten ole ainoa. Sinkuilla menee huonosti...mutta niin menee parisuhteessa olevillakin...- Tapsa
Kirjoitit, että olet suhteessa jossa et ole onnellinen. Mieti asioita pidemmän päälle. Onhan se toki totta, että jos on joku joka rakastaa niin sehän tuntuu hetkellisesti erittäin hyvältä. Paljon paremmalta vaihtoehdolta kuin sinkkuelämä. Mut tosiaan pitemmän päälle; jokainen haluaa löytää elämänkumppanin joka rakastaa ja jota rakastaa läpi koko elämän ja jonka kanssa perustaa perheen. Etkös sinäkin?
Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu, sillä itse olen ollut vastaavanlaisessa suhteessa. Ajattelin tosi pitkään samalla tavalla kuin sinä mutta myöhemmin en enää vaan jaksanut jatkaa suhdetta, joka ei toimi. Sitten keräsin rohkeutta ja lopetin sen suhteen. Helppoa se ei todellakaan ollut. Täytyi vain ajatella asioita järjellä. Nyt olen ollut muutaman kuukauden sinkkuna ja vielä en ole epätoivoinen, jaksan uskoa että se elämänkumppani mullekin löytyy.
- hölmöheluna
Epätoivoisuudella voi käsittää niin monia asioita! Itseäni eniten ahdistaa jos mies on niin ihmissuhteen tarpeessa (1 yöksi tai useammaksi) että ei osaa olla oma itsensä, takertuu, saa tuskin henkeä vedettyä...
Toisaalta karmeaa sekin jos ei itsestään mitään anna keskustelussa!
Tasapaino paras! eikä jutteluYRITYKSIÄ narikan liepeillä pilkun jälkeen!
Heluna - juu
jotkut osaa vaan peittää sen paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2191016En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96993Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 80813
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760