Mistä hyvät juoksutrikoot?

Tonttu

Kertokaa, mistä olette ostaneet trikoitanne, merkki, plussat/miinukset, mielipiteitä jne. Nettikaupupat myös!

Hakusessa siis pienikokoiselle naiselle pitkät juoksutrikoot syksy/kevät keleille. Aikaisemmat trikooni ovat Haloselta ja halvasta hinnasta huolimatta olen ollut tyytyväinen. Pakkastrikooni ovat Adidaksen, joihin olen myös todella tyytyväinen. Laadusta kyllä huomannut, että laatu maksaa enemmän, mutta kertokaa omista kokemuksistanne!

20

1062

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukki odottaa...

Moi, mulla ainakin adidakset olleet laadukkaita. Saksasta olen tilannut paljon juoksukamaa, mm. kengät usein 50% halvempia kunhan tietää jalallensa sopivat koot ja mallit.

• Omat shoppailut
    • multitraining

Itellä vuodesta 2006 lähtien samat Asics Windstopper-pitkät juoksutrikoot. Maksoin Kesportissa 99 euroa, joten ovat hintansa väärti. Noilla on tullu vedettyä jo muutama tonni täyteen. Tukevat mukavasti reisiä ja suojaavat tuulelta. Nilkan vetoketjusta katkesi joku pieni metalliosa, mutta menee edelleen kiinni.

Vaikka itellä on melko paksut reidet, niin noi mustat trikoot kyllä "hävittää" ne muskelit piiloon :)

Käytän näitä trikoita myös talvisin, kunhan pukee alle vähän enemmän. Sopivat myös hiihtämiseen ja esim. kuntosalilla kyykkytreenit on mukava tehdä trikoissa.

• No thanks

Samoilla windstoppereilla joka paikkaan...

• liiteriin-

Lidlistä, hinta-laatu-suhdetta vaikea lyödä kun saa hyvät syys/talvitrikoot 13 eurolla. Toki pitää olla kärppänä sillion kun tulevat myyntiin, ei siis aina valikoimassa.

• Halpa ja

Ne eivät ole mielestäni hyvät, liian löysä ja lerppa kangas.
        Ja Lidlin urheiluvaatteiden pesunkeston kanssa on ollut ainakin minulla ongelmia.
        Hyvää halpuus.

• nike...

Itse ainakin miehenä voin suositella noita nike swift tight trikoita, ovat todella hyvät jalkaan ja miellyttävää materiaalia.

• juokuukko

Itse olen jo useamman vuoden käyttänyt Lidlin juoksuvaatteita ja ainakaan minulla ei ole ollut niiden kanssa mitään ongelmaa.
      Aivan loistava hinta/laatu.

niin tosiaan......jos pitää olla merkkivaate niin sit nää ei käy :)

• Laeva

Olen 12-vuotta vanha poika ja tahtoisin harrastaa juoksua. Mutta en ole asiasta vanhemmilleni mutta kertoisiko joku teistä että tarvitsisiko minun juoksutrikoot kun ne kuulemma ovat hyvät juoksussa?

• earölm ÖLREa

nonamen, yksinkertaisesti vaan parhaat, joustavat ja eivät kulu/repeydy rikki. Logo tosin reidestä kuluu suht nopeaan ja aikas kalliit.

• Juoksutrikoot

Skinsin trikoot on tosi hyvät ja hyvän näköisetkin Etenkin valkoiset

• Aloitteleva juoksija

Oon 12v poika. Harrastaisin juoksua kun vain mistä ostaa juoksutrikoot. Ne olisivat ekaat trikooni. Miten avautuisin asiasta vanhemmilleni että haluan juoksutrikoot? Kertokaa ohjeita

• Neuvokas113

Löfflerin trikoot ovat talvijuoksun ehdoton ykkönen. Kesätrikoissa ehdottomasti parhaat on olleet Ronhillin trikoot. Itse olen 165 cm pitkä nainen.

• 12v Juoksupoika

No mitäs kokoa käytät. Itse olen noin 160cm pitkä
        Laittaisiko joku tänne senttikoot kirjainkokoina?

• 12v Juoksupoika
        12v Juoksupoika kirjoitti:

No mitäs kokoa käytät. Itse olen noin 160cm pitkä
        Laittaisiko joku tänne senttikoot kirjainkokoina?

Miten kertoisin vanhemmilleni tunteestani hankkia trikoot

• run4fun
        12v Juoksupoika kirjoitti:

Miten kertoisin vanhemmilleni tunteestani hankkia trikoot

Pistä ny ensin jotkut shortsit jalkaan ja lähe lenkille. mieti niitä trikoita myöhemmin.
        Kunhan vanhempas huomaa että tykkäät juosta niin eiköhän ne rupee sponssaa sulle vaatteita..tsemppiä radalle..

• dhdhdhdh
        run4fun kirjoitti:

Pistä ny ensin jotkut shortsit jalkaan ja lähe lenkille. mieti niitä trikoita myöhemmin.
        Kunhan vanhempas huomaa että tykkäät juosta niin eiköhän ne rupee sponssaa sulle vaatteita..tsemppiä radalle..

ainoat oikeat juoksupöksyt pikku misuille on valkoiset & ohuet, eikä sitten märkiä pieruja! tsot tsot!

• kaalimaan vartija
        dhdhdhdh kirjoitti:

ainoat oikeat juoksupöksyt pikku misuille on valkoiset & ohuet, eikä sitten märkiä pieruja! tsot tsot!

Kaalimato.com mulla ainakin toi terry patrick fleshlight toiminu parhaiten. Pukee miestå ku hiestä.. uuh beibe beibe

• kaupasta

Kaupasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe