Oon kuullu ihanan biisin ja sanat menee jtk. näin: en ole läski, vaan isoluinen, MÄ SYÖN TÄNÄÄN!!! jne.. Kenenköhän biisi mahtaa olla ja minkäköhän niminen? Kiitoksia kaikille vastanneille jo etukäteen!!!
MÄ syön tänään
Apuva
3
409
Vastaukset
- Professori
Et ole saanut tarpeeksi sukupuoliyhdyntää.
Timanttivyö - Lievästi obeesi, on kyseisen biisin nimi
Toivotan teille kiihkeitä hetkiä! :) - .....
mulla tuli tosta mieleen f.b.i:n Syön tänään. siin o jotenki: en mä oo läski mä oon isoluinen.. ja sillai huukki menee: "oon vauhdissa tänään etkä pysty mua työntämään pois syön tänään, oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään mää syön tänään.." siin räppää Aikapommi, Jotflow ja Mängimies.. mitäköhä mä oon taas tähä selittäny
- KIITOKSIA
SE SE ON KIITOKSIA VAIVANNÄÖSTÄ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539