Mitäpä puoluetta ajattelit äänestää ja miksi?
Kunnallisvaalit 2012
45
143
Vastaukset
- Wannabeee
Kokoomusta, tuota keskinkertaisten tusinaihmisten jee jee-puoluetta !
- Ei femuille
Lyön sossumediaa turpaan äänestämällä persuja, hähä!
- evvvk-
.
- On vain yksi Puolue:
.
Se on Perussuomalaiset
Kaikki muut ovatkin sitten ärkkope yhteistyö-blokkipuolueita
.- Suomalaiset
Buhahha! Valitse persut jos haluat Suomesta Zimbabwen.
- Ratikkakuski.
Suomalaiset kirjoitti:
Buhahha! Valitse persut jos haluat Suomesta Zimbabwen.
Onko mukamas muitakin kokoomuksen lisäksi?
Suomalaiset kirjoitti:
Buhahha! Valitse persut jos haluat Suomesta Zimbabwen.
Mulle ainakin kelpais lämpimämpi ilmasto.
- Orimattilan osasto
RKP
Vasemmistoliitto ei ilmeisesti ole edes saanut ehdokkaita kasaan kunnassani. Ääni täytyy antaa jol.ekin muulle puolueelle.
Vaalikoneissa top-10 antaa mulle näköjään keskimäärin 6 kepulaista ja 4 demaria, vaalikoneesta riippuen.
Täytynee alkaa tutkia noiden kärkiehdokkaita, vaikka ei juuri sytytä.Mitä luultavimmin äänestän kokoomusta, koska oma ehdokkaani on kokoomuksen riveissä ja teen vapaaehtoistyötä hänen kampanjassaan.
- puskalisko
eikö ole loppujen lopuksi ihan sama, kuka tärvelee budjetin ja Suomen maineen
- paskalisko
Moi. Mä oon nyt paskalisko :) Olen entinen alv-paskot, mutta unohdin (jo ajat sitten) salasanani.
- .
paskalisko kirjoitti:
Moi. Mä oon nyt paskalisko :) Olen entinen alv-paskot, mutta unohdin (jo ajat sitten) salasanani.
Kylse jo tiäretään senki paskis111!!!111
Olex muistanu meikata kroppas saapasrasval
- punaisia raitoja
Sekoomuslaiset lähetyssaarnaajat kävi ovella ja sanoin, etten aio äänestää heitä.
En kertonut ketä, kun en ole itsekkään vielä varma, paitsi se että, äärioikeisto ei saa mun ääntä. Ne tappaa tän maan kaikilla mahdollisilla tasoilla.
Äänestän Perussuomalaisia tai punaisia. Erittäin hyvällä omallatunnolla. Ei voi enää mennä minä-minä vaan pitää ajatella isoa kuvaa.
Ei voi ajatella, kuka ajaa "mun" asiaa vaan kuka ajaa meidän SUOMALISTEN asiaa.- punaisia raitoja
hitto ja kirjoitusvirhe eli korjaus: SUOMALAISTEN
ps. suomessa on ihan liikaa palkattuja laiskoja toimitusjohtajia. Ne ei luo mitään uutta vaan mätänevät ja vievät ilmatilaa. Tarvitaan uutta, yrityksia, ideoita. Kokoomuksesta on tullut laiskojen isopallkaisten toimitusjohtajien fanituspuolue.
Hajuton ja mauton. - ~cissi~
punaisia raitoja kirjoitti:
hitto ja kirjoitusvirhe eli korjaus: SUOMALAISTEN
ps. suomessa on ihan liikaa palkattuja laiskoja toimitusjohtajia. Ne ei luo mitään uutta vaan mätänevät ja vievät ilmatilaa. Tarvitaan uutta, yrityksia, ideoita. Kokoomuksesta on tullut laiskojen isopallkaisten toimitusjohtajien fanituspuolue.
Hajuton ja mauton.Komppaan.
- ~cissi~
SDP on ainoa vaihtoehto
- ~cissi~
Kaunademarit ei ole vaihtoehto ollenkaan!
- ~cissi~
~cissi~ kirjoitti:
Kaunademarit ei ole vaihtoehto ollenkaan!
Ja Kokoomuksessa on pelkkiä nollia puvut päällä. Siksi äänestän Isänmaallista Kansaliikettä.
- ~cissi~
~cissi~ kirjoitti:
Ja Kokoomuksessa on pelkkiä nollia puvut päällä. Siksi äänestän Isänmaallista Kansaliikettä.
Olen rakastunut
- Hilut kintuissa Jan
~cissi~ kirjoitti:
Olen rakastunut
Vanha taparikollinen Jan, useita tuomioita. Ei yllätä mitenkää rakkaatesi kohde
- ~cissi~
Hilut kintuissa Jan kirjoitti:
Vanha taparikollinen Jan, useita tuomioita. Ei yllätä mitenkää rakkaatesi kohde
Nuoruuden erehdykset todistaa vaan sen, että on eletty ja koettu. Vapaavuorta on aikoinaan kesätyöpaikassa työmaan ay-aktiivit jaloista kaivossa pää alaspäin roikottaneet, kun fiksuna nuorena miehenä Vapaavuori ei halunnut ammattiyhdistykseen liittyä. Koska ay-liikeen toimintatavat ovat rikollisempia, kuin Vapaavuoren menneisyys..ammattiyhdistyksille on viime vuosina tuomioitakin rapsahdellut. Suurin tonttu on Antti Rinne, en panis.
- Jan Rötösvuori
~cissi~ kirjoitti:
Nuoruuden erehdykset todistaa vaan sen, että on eletty ja koettu. Vapaavuorta on aikoinaan kesätyöpaikassa työmaan ay-aktiivit jaloista kaivossa pää alaspäin roikottaneet, kun fiksuna nuorena miehenä Vapaavuori ei halunnut ammattiyhdistykseen liittyä. Koska ay-liikeen toimintatavat ovat rikollisempia, kuin Vapaavuoren menneisyys..ammattiyhdistyksille on viime vuosina tuomioitakin rapsahdellut. Suurin tonttu on Antti Rinne, en panis.
Viimeisimmästä ei montaa vuotta ole. Tyypillinen pikkupaska kokoomuslainen puku päällä. Tuskin Rinnekään sua panis, ei halua paleltumavammoja kulliinsa
- ~cissi~
Jan Rötösvuori kirjoitti:
Viimeisimmästä ei montaa vuotta ole. Tyypillinen pikkupaska kokoomuslainen puku päällä. Tuskin Rinnekään sua panis, ei halua paleltumavammoja kulliinsa
Kyllä panis, jos sais. Mutta JV on sexy :) aaah
- H
PSn ehdokaslista. Vai onko tämä jo täällä ollut.
http://per-looks.tumblr.com/ Voiko jollain vaalikoneella testata, minkä puolueen ehdokkaat antavat eniten katteettomia lupauksia?
Mieluusti joku sellainen, joka lupaa kaupungin valtuustosta käsin erottaa Suomen EU:sta, ottaa markan takaisin ja mieluusti vaatia ponnekkaasti Karjalaa takaisin. Joko 400.000 venäläisen kanssa taikka ilman!- Eu vaikuttaa kuntiin
.
Jos EU vie kaikki rahat kunnista eikä valtio enää palauta mitään rahaa takaisin niin totta helketissä se vaikuttaa
. - pauhan jaskaa kans
Eu vaikuttaa kuntiin kirjoitti:
.
Jos EU vie kaikki rahat kunnista eikä valtio enää palauta mitään rahaa takaisin niin totta helketissä se vaikuttaa
.Ei EU kunnilta mitään vie.
- Lähti jo:.
pauhan jaskaa kans kirjoitti:
Ei EU kunnilta mitään vie.
.
Sinne menee Suomen 1,44 mrd. €
http://www.uusisuomi.fi/raha/54046-sinne-menee-suomelta-144-mrd-eu-erapaiva-12102012
. - SUUT SUOKEMMALLE
Lähti jo:. kirjoitti:
.
Sinne menee Suomen 1,44 mrd. €
http://www.uusisuomi.fi/raha/54046-sinne-menee-suomelta-144-mrd-eu-erapaiva-12102012
.ME TIENATAAN SIINÄ!!1!!
Niin kauan, kun politiikkaa harjoitetaan "politiikolla oma lehmä ojassa kaavalla", ei kansan, ei tee mieli äänestää ketään.
Isoin osa tyypeistä menee tiliä nostamaan, muttei saa mitään aikaiseksi. Miksi semmosia pitäs äänestää?
- sotamies sokka
voopotin kirjoitti:
Isoin osa tyypeistä menee tiliä nostamaan, muttei saa mitään aikaiseksi. Miksi semmosia pitäs äänestää?
Mitä ihmeen tiliä kuntien/kaupunkien valtuustoon, hallitukseen ja lautakuntiin valitut tekevät? Saavat vain pienen kokouspalkkion ja varsinaisen elantonsa hommaavat muualta.
Miksi et asettunut ehdokkaaksi itse? Vai etkö ole kiinnostunut oman kotikuntasi asioista? - Kyöstix
sotamies sokka kirjoitti:
Mitä ihmeen tiliä kuntien/kaupunkien valtuustoon, hallitukseen ja lautakuntiin valitut tekevät? Saavat vain pienen kokouspalkkion ja varsinaisen elantonsa hommaavat muualta.
Miksi et asettunut ehdokkaaksi itse? Vai etkö ole kiinnostunut oman kotikuntasi asioista?Tekevät päätöksiä joista eurot kilahtaa omiin taskuihinsa
sotamies sokka kirjoitti:
Mitä ihmeen tiliä kuntien/kaupunkien valtuustoon, hallitukseen ja lautakuntiin valitut tekevät? Saavat vain pienen kokouspalkkion ja varsinaisen elantonsa hommaavat muualta.
Miksi et asettunut ehdokkaaksi itse? Vai etkö ole kiinnostunut oman kotikuntasi asioista?No kai ne tiliä saa vai hyväntekeväisyysyhommiako ne harrastaa? Ei mua kiinnosta politiikka niin paljoa, että viitsisin mennä läyhäämään apinalauman keskelle.
Kauheesti hälinää ja vähän tuloksia.
Ihan sama ketä henkilöä äänestät, kun puolue tekee päätökset. Ja yleensä vieläpä niin, ettei niistä juuri apua kelleen ole.voopotin kirjoitti:
No kai ne tiliä saa vai hyväntekeväisyysyhommiako ne harrastaa? Ei mua kiinnosta politiikka niin paljoa, että viitsisin mennä läyhäämään apinalauman keskelle.
Kauheesti hälinää ja vähän tuloksia.
Ihan sama ketä henkilöä äänestät, kun puolue tekee päätökset. Ja yleensä vieläpä niin, ettei niistä juuri apua kelleen ole.Ja suomessa ei ole ainuttakaan puoluetta, jonka idealismiin uskoisin. :)
sotamies sokka kirjoitti:
Mitä ihmeen tiliä kuntien/kaupunkien valtuustoon, hallitukseen ja lautakuntiin valitut tekevät? Saavat vain pienen kokouspalkkion ja varsinaisen elantonsa hommaavat muualta.
Miksi et asettunut ehdokkaaksi itse? Vai etkö ole kiinnostunut oman kotikuntasi asioista?Ja ei pahalla, jos itse olet politiikassa mukana tavalla tai toisella, mä vaan en koe politiikkaa omakseni. Siinä haisee aina pelaaminen. Vaatii tietynlaisen sini silmäisyyden, naivin uskon ja vannoutuneisuuden omaan lahkoonsa. Liian "uskonnollista" mulle.
Joukkuevoimaa tai joukkue aivopesua, kummin vaan.- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Ja ei pahalla, jos itse olet politiikassa mukana tavalla tai toisella, mä vaan en koe politiikkaa omakseni. Siinä haisee aina pelaaminen. Vaatii tietynlaisen sini silmäisyyden, naivin uskon ja vannoutuneisuuden omaan lahkoonsa. Liian "uskonnollista" mulle.
Joukkuevoimaa tai joukkue aivopesua, kummin vaan.Siellä ei tarvii omia aivojaan käyttää. Jos äänestää eri lailla erotetaan.
Kuntien kaavoituasioissa on ainakin ollut jotain peliä...sumplitaan pienissäpiireisssä. Kyöstix kirjoitti:
Siellä ei tarvii omia aivojaan käyttää. Jos äänestää eri lailla erotetaan.
Kuntien kaavoituasioissa on ainakin ollut jotain peliä...sumplitaan pienissäpiireisssä.Sitä juuri meinaan, että vaikka sulla olis omat aivot, omat ajatukset ja ne pelittäs hyvin. Ei auta. Puolue lukee lain ja tahdin. Voit joko tyytyä tai lähteä puolueesta pois.
Silläpä vertasin sitä tuohon uskontoon ja lahkoon. Puolueen sana on laki. Enkä jaksa uskoa, että kaikki on edes oman puolueensa kanssa samaa mieltä kaikesta. Siksipä se vaatis tietynlaista luonnetta ja asennetta kyetä menemään puoluuensa jatkona. Mä en kykenis nyökkäämään hyväksyen, kun haluan sanoa oikeasti etten ole samaa mieltä.
Näkeehän sen mitä tapahtuu, kun joku puolueesta sanoo julki omia ajatuksiaan ja antaa huonoa mainosta puoleueelleen jopa yksityisenä henkilönä. Se on avioliitto tietyin ehdoin.- sotamies sokka
voopotin kirjoitti:
Ja ei pahalla, jos itse olet politiikassa mukana tavalla tai toisella, mä vaan en koe politiikkaa omakseni. Siinä haisee aina pelaaminen. Vaatii tietynlaisen sini silmäisyyden, naivin uskon ja vannoutuneisuuden omaan lahkoonsa. Liian "uskonnollista" mulle.
Joukkuevoimaa tai joukkue aivopesua, kummin vaan.Niinpä vaan sinäkin tallustelet kotikuntasi neuvolaan, jossa saat odotustiloissa lukea kymmenen vuotta vanhoja Vauva-lehtiä ja hyvällä tuurilla jopa Seiskaakin.
Ilmaiset palvelut kelpaavat kaikille, vaikka niistä on päättämässä täydelliset pässit? Joita kukaan ei takuulla äänestä :D sotamies sokka kirjoitti:
Niinpä vaan sinäkin tallustelet kotikuntasi neuvolaan, jossa saat odotustiloissa lukea kymmenen vuotta vanhoja Vauva-lehtiä ja hyvällä tuurilla jopa Seiskaakin.
Ilmaiset palvelut kelpaavat kaikille, vaikka niistä on päättämässä täydelliset pässit? Joita kukaan ei takuulla äänestä :DEi siellä seiskaa ole. Vauva lehtiä ja muita mainoslehtisiä. No eivätpä sosiaalipalvelut ja terveyspalvelut vallan ilmaisiakaan ole. Kyllä niitä verovaroistakin rahoitetaan. :)
Ja neuvolasta ei toistaiseksi ole juuri hyötyäkään ollut. Painon osaisin punnita itsekin ja verenpaineen mitata. Hemoglobiinin ne mittaa aina välillä. Kontrollia ne lähinnä pitää.sotamies sokka kirjoitti:
Niinpä vaan sinäkin tallustelet kotikuntasi neuvolaan, jossa saat odotustiloissa lukea kymmenen vuotta vanhoja Vauva-lehtiä ja hyvällä tuurilla jopa Seiskaakin.
Ilmaiset palvelut kelpaavat kaikille, vaikka niistä on päättämässä täydelliset pässit? Joita kukaan ei takuulla äänestä :DJa äitipolilla en ole vielä ainuttakaan ilmaista kertaa päässyt käymään. Aina tulee reilun 27 euron lasku joka käynnistä. Synnyttäminenkään ei ole ilmaista, eikä osastolla makoilu. Jos joku hätä tulee, niin neuvolasta ei apua ole. Äitipolille on mentävä.
voopotin kirjoitti:
Ja äitipolilla en ole vielä ainuttakaan ilmaista kertaa päässyt käymään. Aina tulee reilun 27 euron lasku joka käynnistä. Synnyttäminenkään ei ole ilmaista, eikä osastolla makoilu. Jos joku hätä tulee, niin neuvolasta ei apua ole. Äitipolille on mentävä.
Niin ja sellaista palvelua ei ole, kuin ilmainen palvelu. Elkää antako kusta itteänne silmään hyvät kansalaiset. :)
- Kyöstix
Ja yleensä vielä kunta/kaupunkitasolla puolueissa on ns. "vahvat tyypit" , jotka jyräävät mielensä mukaiseksi oman puolueryhmän päätöksen.
Pääsevät pätemään elämässään edes jossain....vaikka "politiikan hiekkalaatikolla" - yb off..
Varmaan vihreitä. Ihan piruuttaan, tällä pienellä paikkakunnalla saavat pähkäillä kuka senkin äänen on antanut :P Siis oikeasti se on ainoa puolue, jota voin äänestää.. Tosin en ole vielä edes perehtynyt, onko täällä vihreiden ehdokkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399