mielipiteitä

nainen 82

Mietin tässä vaan noista yhen yön jutuista, eikö kenelläkään (pesunkestävällä pilluhaukalla tai naispuolisella miestennielijällä) jää ikinä vaivaamaan joku öinen tuttava? Tarkoitan, eikö kukaan ikinä ihastu niihin?

9

2538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anaconda_

itse olen harrastanut yhden yön juoksuja jo pari vuotta ja oon todennu että joskus joku hyvä seksikumppani/hyvännäköinen/mukava nainen jää kaivelemaan, mutta ei mene montaa päivää niin kaikki on taas normaalia ja uusi metsästys voi alkaa... pitää miettiä että parempiakin on, ja ei se nainen voinut olla normaali kun heti antoi ;)

T: PussyHunter

• nainen 82

Täytyy myöntää että itsellä jäi kaivelemaan eräs mies, juttu venyi kylläkin useamman yön jutuksi... Itse leikin vaikeasti saatavaa, annoin vasta neljännellä kerralla (päätin vähän leikkiä). seksi ei ollut miehen kanssa mitenkään maata järisyttävää mutta ihmisestä pidin. mietin vaan että mitenkäs siinä kävi niin että tällainen itsevarma ja hieman kevytkenkäinen nainen jäi vähän haikailemaan sen yhden perään. Olen kyllä huomannut että miehellä on jotain mielen päällä, joskus samoissa piireissä törmäillään. Eihän sitä salamyhkäistä tapitusta voi olla huomaamatta, itsekin välistä huomaa katsovansa tyyppiä silmiin.eihän tässä näin pitänyt käydä! :)

• olla
        nainen 82 kirjoitti:

Täytyy myöntää että itsellä jäi kaivelemaan eräs mies, juttu venyi kylläkin useamman yön jutuksi... Itse leikin vaikeasti saatavaa, annoin vasta neljännellä kerralla (päätin vähän leikkiä). seksi ei ollut miehen kanssa mitenkään maata järisyttävää mutta ihmisestä pidin. mietin vaan että mitenkäs siinä kävi niin että tällainen itsevarma ja hieman kevytkenkäinen nainen jäi vähän haikailemaan sen yhden perään. Olen kyllä huomannut että miehellä on jotain mielen päällä, joskus samoissa piireissä törmäillään. Eihän sitä salamyhkäistä tapitusta voi olla huomaamatta, itsekin välistä huomaa katsovansa tyyppiä silmiin.eihän tässä näin pitänyt käydä! :)

taidat olla henkisesti viisitoistavuotiaan tasolla...päätin vähän leikkiä, hohhoijaa. No onneks se elämä sinuakin vielä koulii.

• nainen 82
        olla kirjoitti:

taidat olla henkisesti viisitoistavuotiaan tasolla...päätin vähän leikkiä, hohhoijaa. No onneks se elämä sinuakin vielä koulii.

...rakas ihminen. meitä ihmisiä on niin erilaisia :) anteeksi jos minun kirjoitukset loukkaa jotenki sua, sulla taitaa olla ihan omakohtaisia kokemuksia naisesta/miehestä joka on vähän leikkiny sulla?

• nainen 82
        olla kirjoitti:

yhden yön jutuissa ei kannata laittaa tunteita peliin, jokainen joka niitä enemmän on harrastanut on varmasti joutunut hieman leikittelyn kohteeksi. Joillekin, varsinkin herkille ihmisille tuo harrastus ei aina kovin tahdo sopia.
        Minun ("päätin vähän leikkiä") oli sitä, että päätin olla antamatta heti. kärsivällisyys palkittiin... Sain viettää useamman yön ja hauskaa oli. Toisaalta en voi puhua kyseistä kerrasta yhden yön juttuna koska se tosiaankin venyi :)

• keikka ja mies

Luuletkos, että naisilla jää pärstät sun muut ominaisuudet mieleen yhden illan jutuista??
        Sitä vaan niin kuin tyydyttää tarpeensa ja sitten kotiin kiltisti. Joskus joku komea ja hauska tyyppi saattaa jäädä mieleen, mutta samoin unohtuu jo alkuviikosta. En sen enempää niistä ole halunnut ja samaa sanovat ystävättärenikin. Miehet on käyttökamaa.

• yks vaan

Useinkin tulee ihastuttua, mutta aika harvoin suhteesta kuitenkaan mitään tulee. Joskus kuitenkin tärppää, joskus taas viikon jälkeen rupeaa kyllästyttämään. Muutamia kertoja on yhden yön jutusta jonkinlainen suhde kehittynyt, eli joskus onnistaa, yleensä ei... Mutta kyllä monestikin jää vaivaamaan, harvoin kuitenkaan tulee selvitettyä toisen yhteystietoja tai aina edes nimeä. Varsinkaan, jos ei ole koko nimeä, eikä puhelinnumeroa, niin on käytännössä mahdotonta edes selvittää, että kenen kanssa on yönsä viettänyt...

• Garlos

...jäänyt vaivaamaan. Täytyy myöntää että jokainen nainen jonka olen sänkyyni kaatanut ovat olleet persoonia sinänsä. Ei minulla ole aamulla ollut vaikeaa hyvästellä heitä, enkä ole vaihtanut edes numeroita. Turhaa päänvaivaa ihastumisesta. Haluan olla sinkku... ei sitoumuksia.

• I`m not a player i just fuc...

pelaaja ei sekoita tunteita. Joten ei todellakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe