Missä voi kemissä tavata gay kundeja
missä tavata gay kansaa
36
2793
Vastaukset
- keno eno
Taitavat käydä Levillä. Seuraile Kittilän S24 palstaa.
- Homppeli.
Oulussa lähimmät gay-mestat. Aiheesta on keskusteltu ryhmät-gay palstalla, sekä kirkkokuulolla palstalla. Kemin kirkkoon tulossa Gay-messu?
- Kolopallo
Eikös se gei-lahalli ole sitä varten?
- U- halli
Kyllä. " Omat Fp sivut housujen esittelemistä varten" Onnea matkaan samanhenkiset!
- Sivulle sattunut
Meri-Lapin oma Seta perustettiin keväällä. Facebookista löytyy ryhmä ja sitä kautta voi löytyä uusia tuttavuuksiakin.
- Hömpsyt riviin
Hei sinä sivulle katsonut. Vastahan kerrottoon lehdessä Suomen armeijan kouluttajasta, joka opetti alokkaille, että homous on sairaus, joka lähtee hakkaamalla. Aiotko siis opettaa homoja?
- kajauttaa rokit
Eikös ne siinä Stadin Chili & Kebabissa ruukaa pyöriä? Siis Kemissä.
- Geiheikki
Mee hyvä mies Aula-pubiin sieltä löytyy ihania miehiä
- 18+7
Tornio pullollaan h.omoja mene sinne ja tapa ittes.
- Ahmed Khaheli
Hmm.Kiinnostus heräsi ;)
- Hetero mies
Kaikki Kemin homppelit vois muuttaa Tornioon, lesbot voi jäädä Kemiin.
- Torniongigolo
Ilmankos Kemin asukasluku on tipahtanut yli 30 000 yli 20 000, kun pojat tykkäävät pojista ja tytöt tytöistä.
- L+
Mikäs se rekkalesboissa niin kiehtoo heteromiestä ? Aivan hyödytön olet.
- vainiinon
Hmm. Torniossa taitaa siis asustella kemiläinen homoyhteisö.
- GeeGan
Tuu tänäiltana 13.10 kello 23:30 Corneriin.
Mulla punainen paita jossa oikeanpuolen napitus. ; )
Mää tee iha mitä sä haluut, jos sulla syysflunssa niin voin imaista nenän tyhjäksi.
Oon tosi söde.- Päivystäjälle
Kukossa alkaa päivystys jo aamulla
- hetero5
kemiläiset hinttarit
- salille gay
Suuri osa Kemin nyrkkeilijöistä on kiinnostunut toisen miehen seurasta.
- banbuttaja
Torniolaiset miehet on melkein kaikki homoja minun mielestäni. Että sinne vaan kyselemään.
- Mauri A
banbuttaja kirjoitti:
Torniolaiset miehet on melkein kaikki homoja minun mielestäni. Että sinne vaan kyselemään.
Torniossa hintit veti mua perseeseen, vieläkin on vaikea istua!
- ex torniolainen
Mauri A kirjoitti:
Torniossa hintit veti mua perseeseen, vieläkin on vaikea istua!
Eikö sinne Tornioon viety joskus kaikki suomen homot? Siellähän on saippuoita ja rahaa joka paikassa, mutta uskallappa nostaa niin tulee torniolainen hinttari heti ja rankaisee.
- ylex1
Ramonassa suositaan gay-asiakkaita, heterot heitetään ulos!
- tölli
Totta!!!
- herra paperimies
Jaa, olisko paperitehtailla jossa voi tavata. Olen 100% varma siitä.
5-10% prosenttia omaa gay-taipumuksia väestöstä. Siellä on väkeä niin paljon että kyllä sinne muutama menee ihan väkisinkin. - risaset verkkarit
Metsä potniassa on montakin gaytä, osa bi tyyppejä mutta silti.
- tuola niitä on
Liity vapaamuurareihin, sielä tapaat...
- riistaa löytyy
Kemarissa ja Veiskassa on ylitarjontaa ja paljon halukkaita.
- SUCKER
Pietarsaari se gay miesten 1 mesta.
- Hotkiva pomo
Gayman-saaret. Siellä niitä persporareita on.
- Pikku-mika
Eikös koivuharjulla ollut myös poika-klubi entisen bar56 tiloissa vai joko ovat saaneet häädön?
Siellä sitä Kemin homointa toimintaa on! - Anonyymi
paa numbaa...tai kato ilmoja.....
- Anonyymi
Pa numbaa tai kato eri ilmoja)?????
- Anonyymi
Rahajärven veneen laskupaikalla lauantai aamuisin klo 02:00, ei järjestäjiä. Ihmiset vain valinneet paikan jossa joku kerta on muitaki, joku kerta vähemmän. Eiköhän sinne sovi kaikenlaiset suuntaukset kunhan käyttäytyy siististi, siellä vain yksinäiset hakee pitkä-aikaista ihmissuhdetta. Kohteliasta tuoda talvella jokunen kuiva halkopuu, jos vaikka nakkeja lämmitätte?
- Anonyymi
Liity siihen soo kerhoon, se on nyt gay muotia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126