Erittäin paljon näkee miehillä nykyään tiukkoja juoksutrikoita, en voi mitään mutta aina tekee mieli nauraa kun sellainen sankari ohi juoksee.
Joo, naisille ne sopii hyvin ja kuuluu asiaan mutta ei hitossa miehille... Vanhan koulukunnan miehenä arvostan miehillä perinteisiä verkkareita jotka ei hierrä eikä ahista, eikä paljasta liikaa. Ei voi mitään nyt alkoi taas naurattaa. Mitä mieltä te naiset olette, te varmaan tykkäätte?
juoksu vermeet
34
539
Vastaukset
- -
Noh, olen mies, mutta voisin sanoa muutaman sanan asiasta. Itse hommasin ne tiukat trikoot kesällä, enkä ole sen jälkeen paljon muita pöksyjä juostessa käyttänyt. Hengittävät mukavasti eivätkä lepata tuulessa. Aika samantekevää, jos joku niitä paheksuu tai niistä huvittuu. Pakko kuitenkin todeta, että kaikille ne trikoot eivät ulkonäöllisesti sovi. Vanhoilla vääräsäärisillä miehillä trikoot eivät ole esteettisin mahdollinen vaihtoehto. Varsinkaan, jos vetää sortsit niiden päälle.
Naisilla trikoot ovat suunnilleen parasta, mitä mies voi naisen yllä nähdä.
Niin, muun urheilun kyllä hoidan yhä verkkareilla.- Happoteräs
Joo mua vituttaa pukea aina ne ballerinahousut päälle, mutta mukavahan niillä juosta on se on myönnettävä.
Vituttaa vielä kun munat pullottaa niissä vielä liikaa.
- Runnerinna
Mitä, siis ei kai oikeesti kukaan enää käytä verkkareita juoksulenkeillä??????
- ?!..
Kaikki jotka ei ole itsensä/näyttelijöitä. Tai mitä tuohon nyt sanoisi, kyllä käyttää.
- -
Jos on liian pienet vehkeet, ei kehtaa vetää trikoita päälle.
- Rikoo
Juu. Palstan isomunaiset sonnit trikoissa. Sauvakävelyhiiret eivät.
- Eieieinäin
Ei näin JTG. Muista vain positiivista palautetta. Pystyt kyllä, yritä edes!
- Bollis2
Ei varmana kehtaa sukkahousunurejevit mennä lenkille jalkapallokentän lähelle kun siellä on peli. Voi olla varma, että siellä kohtaa vinoja hymyjä ja kenties homo! huutelua.
- Entäs sitten
Eipä sitä voi paljon pallon perässä juoksijilta odottaakkaan...
- -
Entäs sitten kirjoitti:
Eipä sitä voi paljon pallon perässä juoksijilta odottaakkaan...
Joukkuelajeihin hakeutuvat huonon itsetunnon omaavat tyypit.
Potkupallokentällä on paljon porukkaa, jonka pitäisi astua kaapista ulos. - mulkukka
Aivan, siinä halailun ja takapuoleen taputtelun lomassa hymyillään juoksijoille vinosti.
- Pallivolo
Lentopallossa läpsytellään toisia jokaisen pallon jälkeen.
- Boor Poy
Joukkuepelaaminen on nykyaikaa ja tosi kivaa. Stadilaiset hakeutuu ryhmään pitämään hauskaa ja hankkimaan kondista. Maalaiset hiihtää ja hölkkää pellonreunaa.
- -
Joo. Tsadilaiset kävelevät pallon perässä ja homostelevat kun joku juoksee kentän ohi.
Reipasta sakkia... - Lonely Poy
Kimppa on nykyaikaa ja kivaa. Stadilaiset hakeutuvat ryhmään pitämään hauskaa ja hankkivat kondomeja.
Maalaiset kyntää samaa vakoa. - länkkäri indians
Tytöt tykkää kireisiin trikoisiin pukeutuvista hyväkuntoisista juoksijoista. Lenkkipoluilla on paljon tyttöjä, mutta jalkkis ja säbä kenttien laidoilla vain hyppyritukkaisia homopoikia, ja jääkiekkokaukalossa väkivaltaisia vaimonhakkaajakaljajuoppoja.
- Lätkäpera
Aika moni lätkäpelaaja kaljuuntunut. Johtuuko se päähän kohdistuneista taklauksista?
- -
Ainakin lenkkipolulla näkee nykyään paljon piukoissa trikoissa juoksevia neitoja.
En jaksa uskoa, että potkupallokentän laitamilla on vastaavaa.- Anonyymi
Juu. Minäkin aloitin lenkkeilyn, jotta näkisin neitoja kirjeissä trikoissa. Toki helpompaa olisi mennä vain puskaan väijymään.
- Vasen pakki
Ei olekaan. Mutta jalkapallokentällä ei juokse myöskään trikoopettereitä.
ps. mikäerottaa aneemisen hölkkääjän ja lätkäjätkän? Trikooniilolla ei ole hauiksia. On vaan narut. Lätkäjätkä mennessään terassille voi laittaa Marlboro-askin t-paidan hihaan. Niilolta putoaa aski terassin lattialle.- Että sitä
Mihin tarviit niitä isoja hauiksia ja sitä mallua, muuta kun askin esittelyyn?
"Trikooniilot" eivät tarvitse röökiä...
"Mutta jalkapallokentällä ei juokse myöskään trikoopettereitä", minä muista uutiskuvissa nähneeni usein lyhyitä trikoita jalkapallonpotkijoilla, mutta vetävät päälle vielä löysät shortsit...
- -
Liiat lihat sun läskit vain hidastavat juoksua.
Mitä lätkäpoju muuten tekee haukkareillaan? Vetää toista polvihousupetteriä kuonoon. - trikotonrumat
Onneksi tämä trikot buumi meni jo. Muutaman kerran oli sortuminen lähellä kun "ammattilaiset" yritti ylipuhua käyttämään munapyllyhousuja tosiurheilijoiden lailla. _Ammattilaisten_ kisa-asuna kolealla kelillä trikoot hyväksyttäkööt takin kanssa, muuten ehdoton nogozone. Harrastehölkkääjälle pallottelusortsit tai verkarit istuu paremmin. Tokihan treenatut naiset näyttävät trikoissa hyviltä, mutta miehet ovat turhan aataminaikaisia.
- trikotonrumat
Jos kuitenkin välttämättä haluaa käyttää ihonmyötäisiä asuja, niin ehdottomasti kompressoimaton vaihtoehto. Kaikenlainen puristus ja tiiviys haittaa lihasten rentoutumista ja lämmön poistoa. Tekee suorittamisesta epämiellyttävää. Sen lisäksi makkarankuoreen kietoutunut tavis on hilpeä näky!
- Jgt
Millä määrittelet taviksen? Aika moni akka tuolla elixiassa trikoissa. Kaikki taviksia. Ei haittaa.
- setänasse
trikotonrumat kirjoitti:
Jos kuitenkin välttämättä haluaa käyttää ihonmyötäisiä asuja, niin ehdottomasti kompressoimaton vaihtoehto. Kaikenlainen puristus ja tiiviys haittaa lihasten rentoutumista ja lämmön poistoa. Tekee suorittamisesta epämiellyttävää. Sen lisäksi makkarankuoreen kietoutunut tavis on hilpeä näky!
Juuri näin, kiellettäköön kaikki kiristävät asut. Miehet kaikissa urheilullisissa tilaisuuksissa kilpaillessaan käyttäköön verkkareita ja aluspaitaa. Naiset taasen käyttäisivät vastaavasti kisoissaan pitkähköä hametta ja pitsillä hihansuita koristettua puseroa, valaanluukorsetti sallittakoon kiristyssäännöistä poiketen.
- hyvinvarusteltumies
täältä jyrkkä ei piukoille juoksuhousuille. voi sopia joillekin hyvännäköisille naisille ja sopiikin. Kiva katsella heidän pyllyjään ja ajatella, miltä tuntuisi hoidella kyseinen kaunotar. No kaikkia hyvännäköisiä naisia ei voi kaataa.
- ropanmukaan
Hyväroppaset miähet laittaa hyväroppasen rikoot. Läskit kaljasiepot juoskoot pieruverkkareissa.
- Kodlaaja
Kaipaan jodlaajan muotivinkkejä. Vaikea valita värejä ja tyylejä ilman jodlaajan neuvoja
- Anonyymi
Onneksi on miehille väljempiäkin housuja tarjolla. Itse juoksen talvella hiihtohousuissa. En hitossa pue mitään pyllyhousuja päälleni, jotka paljastavat etumuksen ja takamuksen muodot. Sellaiset vaatteet kuuluvat naisille.
- Anonyymi
Mieskin voi käyttää trikoita, jos on kapea pylly ja pitkät jalat.
- Anonyymi
Juu. Leveä lantio ja pitkä selkä näyttää pöljältä trikoissa.
- Anonyymi
Kovaa menoa juosta sortseissa pakkasella
- Anonyymi
Auton ajaminen ottalamppu päässä on aikas hölmöö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192195- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos161214- 711158
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123989Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253877- 65876