Kannattaako minun olla näillä pelimerkeillä rehellinen.

Vieläkö kerran yritä

Olen tässä harkinnut toista ja viimeistä yritystäni löytää nainen netin kautta.
Miten luulette jos olen ilmossa niin rehellinen kuin vain voin,kerron heti kaikki hyvät ja ennen kaikkea huonot puoleni,arvostaisiko yksikään nainen tälläistä rehellisyyttä ja ilmoitusta jota ei ole muilla.
Olen harkinnut että laittasin plus ja miinus merkkien taakse ominaisuuteni.
Tässä hahmotelmani.

olen varakas ja vakituisessa työssä.
vartaloni on lihaksikas ja kiinteä,mutta en ole kuitenkaan bodari.hyvin treenattu six bag löytyy.
ulkonäköni on muutenkin sellainen että joskus naiset tulevat juttelemaan esim yökerhossa.
olen joka anopin unelma vävy (useat vanhemmat naiset näin sanoneet)
olen luotettava,vastuuntuntoinen,empaattinen,keski ikäinen mies.
olisin sitoutumis haluinen ja taatusti hyvä isä lapsille
olen savuton ja lähes raitis
harrastukset terveelliset enkä ole väkivaltainen

-naisen puutteen olen selättänyt käymällä Virossa maksullisissa naisissa sekä Suomessa thaikku mestoissa hieronta hoidoissa.
-olen todella arka tekemään minkäänlaisia aloitteita naisille mistä johtuu että olen ikisinkku.
-Olen joutunut käyttämään jo muutaman vuoden ajan erektio lääkettä kun käyn maksullisissa.
-en saa naista nauramaan jutuillani.

52

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapsösäsä

Sinuna en lähtisi tuolla varakkuudella retostelemaan, sano mielummin, että tulet toimeen. Et ole löytänyt oikeaa naista, jos et saa heitä nauramaan, paitsi tietty jos olet tosikko. Muuten kuulostaa tosi hyvälle..toiv käytät kumia maksullisissa..

• Mikä on six bag?

• hurja veikkaus..?

Varmaan se on se kassi jossa on kuus pulloo kaljaa ;D

• lpdssåspåd

et sä simasuu ole koskaan olutta ostanut? Se on se miehen masu, kiinteämpänä versiona ja voi kai se naisellakin olla

• kuusi kassi
        m36-intj kirjoitti:

Sitä kutsutaan kylläkin six packiksi. Rumia tuollaiset ovat, ainakin minusta.

http://www.prweb.com/releases/how-to-get-six-pack-abs/workout-routine-fast/prweb9650745.htm

Nimitys tulee siitä, että näkyy yleensä 6 pakkausta vatsan päällä.

kuusi kassissa? siis joukukuusi.. ahhhaah.. ehh

• Dr Obvious
        m36-intj kirjoitti:

Sitä kutsutaan kylläkin six packiksi. Rumia tuollaiset ovat, ainakin minusta.

http://www.prweb.com/releases/how-to-get-six-pack-abs/workout-routine-fast/prweb9650745.htm

Nimitys tulee siitä, että näkyy yleensä 6 pakkausta vatsan päällä.

"Sitä kutsutaan kylläkin six packiksi"

Monen suomalaisen suusta pack ja bag kuulostavat aivan samalta - päkki mikä päkki. Ironista kyllä, mitä useamman juo, sitä varmemmin sellaisen menettää.

Minun päkkini on kyllä naisten mieleen. Jo kaksi on sitä duunissa paidan läpi tokkinyt - "wow, it's like iron!" (jos itse tekisin moista, saisin varmaan ahdistelusyytteen!). Molemmat treenatun sutjakoita. Ovatko erottuvat vatsalihakset jonkun mielestä epäesteettisiä vai mikä niissä on vikana?

• Oh my darling

Joo, miksiköhän olet viellä sinkku?
      Sorry darling, mutta vaikutat yksinkertaiselta ja lisäksi puhut puuta heinää.
      Pitäydy mielummin tosiasioissa.
      Ehkä suhteesi ovat tyssänneet siihen, että varakas ja hyvänäköinen mies onkin 170 cm ja työtön. Ja tämähän paljastuu väistämättä tapaamisessa.
      Vai ajattelitko, että suhteenne elää vain netissä, että voit säilyttää salaisuutesi?
      Panosta mielummin oikeaan elämään, kuin haavekuviin.

• mieli terveeksi

No niin..

Unelmavävy, luotettava, vastuuntuntoinen, empaattinen, sitoutumiskykyinen, hyvä isä, terveellisiä harrastuksia omaava ja väkivallaton EI käytä naisia panokoneina eli hyväksikäytä tuntevaa ihmisolentoa omien tyydytyksien saamiseksi!!!

Molemminpuolinen rakkaus on ainoa merkityksellinen asia seksuaalisessa kanssakäymisessä, joka saa rakasteluelimenkin sojottamaan luontaisesti innokkaana pystyssä.

Selkeästi itsetuntosi on pohjalukemissa, kun et osaa arvostaa naisiakaan kuin välineinä. Itsetunnon kohotuksella moneen elämäsi asiaan tuleeautomaattisesti positiivinen muutosvaikutus.

Ihan oikeasti, kukaan nainen ei halua miestä, joka ostaa seksiä!!! Terve mies saa rakkautta ja intiimiä kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa, joten hoidappa mielenterveytesi kuntoon, niin elämä alkaa luistaa rakkausrintamallakin!

• sdassåcocd0i 9 089aa

Ihan vain tiedoksi, että suuriosa prostituoitujen asiakkaista on naimisissa olevia miehiä, joilla kotona ei seksielämä toimi. Toisekseen kaikki eivät sekoita rakkautta ja seksiä(minä teen niin) ja voivat näinollen harrastaa sitä ilman rakkauttakin.

• veijo lerssi

"Ihan oikeasti, kukaan nainen ei halua miestä, joka ostaa seksiä!!! Terve mies saa rakkautta ja intiimiä kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa, joten hoidappa mielenterveytesi kuntoon, niin elämä alkaa luistaa rakkausrintamallakin!"

Ja sitten niihin faktoihin: 90% suomalaisita miehistä on ostanut/tulee ostamaan seksiä jossain vaiheessa elämäänsä ja loput 10% valehtelee.

• oona onni manni

Tosikko, kyynikko, valittelija ja selittelijä. Nämä tulee mieleen kun tekstiäsi lukee. Lämpö ja inhimillisyys puuttuu tyystin. Ei tätä elämää pidä suorittaa suu mutrussa! Unohda kaikki plussat ja miinukset ja ala ELÄÄ. Oikeessa elämässä on ihan yks ja hailee onko kumppanilla six fak vai mikä tahansa fäk. Oikeessa elämässä me kaikki ollaan pikkuviallisia, mutta ei niitä jaksa suurennuslasilla tutkia.

Unohda netti ja syöksy syystuulen vietäväksi.. ihmisten ilmoille!

• viktor.remmer

Miksi niin vihamielisiä AP:lle? Jos oletetaan, että hän puhuu totta, ja miksi emme olettaisi, niin ei siinä ole mitään ihmeellistä kun naista ei löydy. Syynä lienee miinuslistan vika kohta, eli supliikin puute. Jos hän on myös ujo, niin vaikeaa on naisten lähestyminen. Tässä kohtaa ei kai voi muuta sanoa kuin, että jatka etsimistä ja yritä löytää nainen joka pitää jutuistasi.

Yritä plussat muokata sellaiseen muotoon, ettet anna ylimielistä kuvaa itsestäsi. Niin ja kirjoita kokonaisia lauseita, pelkästä listasta koostuva profiili ei ole hyvä.

Jätä miinuslistasi jutut mainitsematta. Huorissa käymisestä kannattaa melkein valehdella jos se tulee puheeksi. Jos olet edelleen terve, niin naisille ei kuulu, että olet maksullisissa käynyt. Jos menet kertomaan, niin 99% naisista ei tule tätä ymmärtämään vaikka kuinka hienosti perustelisit, että se oli ainoa keino saada hellyyttä. Pieni valkoinen valhe tässä kohtaa on mielestäni perusteltua.

Tämä viesti tulee saamaan roppakaupalla miinuksia naisilta. Saa nähdä kuinka moni uskaltautuu avaamaan suunsa ja argumentoimaan sen puolesta miksi AP:n huorissakäynnit ovat heidän mielestään väärin.

• Misu<3

Itse koen lukuisat seksikumppanit vastenmielisenä, ei sen niin väliä onko siitä maksanut vai ei (tietyillä itsestään selvillä poikkeuksilla). Jos ap olisi saanut vain käsihoitoa, sen voisin vielä hyväksyä. Aniharva huora haluaa, tai edes kykenee, antamaan hellyyttä, joten turha sillä selitellä. Valehtelu on huono idea, ja TODELLA väärin naista kohtaan!

Tämä olikin ainoa oikea miinus ap:n listassa.

• Nainen-ei prostu

Taidan sitten olla se yksi prosentti, joka ymmärtää, "huorissa käymisen", reilumpaahan se on, kuin mennä ravintolaan pokaamaan yhden illan hoito, valehtelemalla tälle ties mitä, yhteisestä tulevaisuudesta.

• Posliinikukka

No eihän siinä mitn pahaa huoris käynnis kun se kumi unohtui meidän ukolta thaikuis ja arvaa kui kävi avioeron lisäksi?

• pocolocopocoloco

Mulle on ihan sama miten on seksuaaliset tarpeensa hoitanut, mutta vaikutelma ap:sta ilman tuota tietoakin ei itseeni ainakaan vetoa. Suurimmat miinukset tulee vaikutelmasta, ettei ole mikään järin sivistynyt, vaan ehkä jopa keskivertoa tyhmempi (yksinkertaiset kielivirheet ja "six bagit") ja se, ettei saa ketään naisia nauramaan. Vähäisin kriteeri kumppanilleni on, että hän saa mut nauramaan (noh, kyllähän tuo ap:n teksti huvittaa, mutta ihan väärällä tavalla...).

• Misu<3 kirjoitti:

Itse koen lukuisat seksikumppanit vastenmielisenä, ei sen niin väliä onko siitä maksanut vai ei (tietyillä itsestään selvillä poikkeuksilla). Jos ap olisi saanut vain käsihoitoa, sen voisin vielä hyväksyä. Aniharva huora haluaa, tai edes kykenee, antamaan hellyyttä, joten turha sillä selitellä. Valehtelu on huono idea, ja TODELLA väärin naista kohtaan!

Tämä olikin ainoa oikea miinus ap:n listassa.

Minä lasken sen hellyydeksi, että pääsee jo pitelemään (alastonta) naista sylissään samalla kun makoillaan tämän kanssa sängyssä. Yritä ajatella tätä miehen näkökulmasta, joka ei koskaan ns. saa naista. Ei tiedä miltä se tuntuu, ei saa kokea. Ajattele kuinka kauhealta tuollaisessa tilassa on elää vuosia ellei vuosikymmeniä - luuletko, että tuollainen tekee hyvää mielelle.

Naisina ette ymmärrä, että nämä jutut eivät toimi samalla tavalla miesten ja naisten välillä. Kun hellyyden puute käy liian suureksi, mies ei voi naisen tavoin vain napsauttaa baariassa sormiaan ja viettää yönsä jonkun kanssa. Joo joo, yhdenyön jutut ovat pahasta, niistä ei oikeasti saa mitään irti jne.

PS. En ole käynyt huorissa, enkä edes harrastanut yhdenyön juttuja. Yritän vain avata tätä asiaa yksinäisen miehen näkökulmasta.

• 34-34
        viktor.remmer kirjoitti:

Minä lasken sen hellyydeksi, että pääsee jo pitelemään (alastonta) naista sylissään samalla kun makoillaan tämän kanssa sängyssä. Yritä ajatella tätä miehen näkökulmasta, joka ei koskaan ns. saa naista. Ei tiedä miltä se tuntuu, ei saa kokea. Ajattele kuinka kauhealta tuollaisessa tilassa on elää vuosia ellei vuosikymmeniä - luuletko, että tuollainen tekee hyvää mielelle.

Naisina ette ymmärrä, että nämä jutut eivät toimi samalla tavalla miesten ja naisten välillä. Kun hellyyden puute käy liian suureksi, mies ei voi naisen tavoin vain napsauttaa baariassa sormiaan ja viettää yönsä jonkun kanssa. Joo joo, yhdenyön jutut ovat pahasta, niistä ei oikeasti saa mitään irti jne.

PS. En ole käynyt huorissa, enkä edes harrastanut yhdenyön juttuja. Yritän vain avata tätä asiaa yksinäisen miehen näkökulmasta.

Minä pystyn naisena ymmärtämään tuon ihan hyvin enkä maksullista seksiä täysin tuomitsekaan. (Tosin en hyväksy monia asioita, miten siihen liittyy, mutta se on niin laaja aihe, etten halua mennä siihen tässä.)

Mutta näinä seksuaalisesti vapautuneina aikoina ja maassa, jossa irtosuhteita harrastetaan enemmän kuin missään muualla, se että joutuu hellyyttä ja seksiä saadakseen käymään maksullisissa, kertoo aika usein myös muista, laajemmista ja isommista ongelmista. Eli niitä sosiaalisia, emotionaalisia ja/tai psyykkisiä ongelmia tulisi myös hoitaa ja työstää, jotta terveen ja toimivan parisuhteen voisi löytää. Se seksin puute on siis ainakin useimmiten seurausta muista vaikeuksista.

Itse tosin tunnen vain yhden säännöllisemmin maksullisissa käyvän miehen. Tyypin suhtautuminen naisiin on paitsi alentuva myös täysin epärealistinen. Hänellä on myös pahoja hygieniaongelmia ja kavereiden hyväntahtoiset neuvotkaan eivät näytä yhtään auttavan. Treffeille jos pääsee, niin menee sinne tolkuttomassa kännissä, koska pitää ottaa ensin rohkaisuryyppy ja joka kerta mopo karkaa käsistä. Naurattaa ja säälittää yhtä aikaa.

• Kaikkiin sattuu

Olen tehnyt töitä prostituoitujen parissa. Se maailma, se elämä traumatisoi ja jättää jäljet, jotka eivät koskaan parane. Kukaan meistä ammttilaisista ei ole vielä tavannut "onnellista huoraa".
      Sitä kannattaisi miettiä kun käyttää elävää ihmistä... joka on myöskin ollut joskus jonkun vauva, lapsi.
      Myöskin miehet jotka käyttävät prostituoitujen palveluita traumatisoituvat siten, etteivät osaa enää rakastella tavallisen naisen kanssa.
      Kaikki ovat uhreja, kaikkiin sattuu.

• så¨simppeliä

Näitä on ja tulee aina olemaan. Oletko koskaan tavannut täysin onnellista ihmistä muuallakaan? Huonossa parisuhteessa voi traumatisoitua, huonossa työpaikassa myös. Joku prostituoitu voi ajatella asian niin, että käyttää hyväkseen miehiä, eli tykkää harrastaa seksiä ja ajattelee, että maksakoot tuo siitä lystistä.

• oh

Ehket ole tavannut onnellista huoraa, koska he eivät tarvitse tarjoamiasi palveluita? Itse olen kuullut juttua nuorista naisista, jotka hankkivat seksillä lisätienestejä. He ovat yksityisyrittäjiä ja valitsevat asiakkaansa itse. Silloin ei tarvi säätää sellaisten kanssa, jotka tuntuvat ällöttäviltä. Ehkäpä he jopa nauttivat asiakkaistaan, koska seksi ei ole heille sellainen tabu mitä se joillekin on.

Myönnettäköön, että tämä tilanne vaatii sen, että nainen huoraa vapaasta tahdostaan, ei tavalla tai toisella pakotettuna. Mutta ensin mainitunkin kaltaisia tapauksia siis on.

• carambola87a

Jos panemisesta traumatisoituu vain jos siihen liittyy paperinpalan vaihto jossa on numeroita ja €-merkki (koska mitään muuta raha ei ole kuin paperia jossa on numeroita), niin kyllä teillä riittää hoidettavia koska kaikki ketkä vain pystyvät ja haluavat seksiä harrastavat.

Naisten pitäisi antaa seksiä ilmaiseksi mutta eihän se käy kun vain maksullisesta seksistä traumatisoituu niin mies kuin nainen ja teiltä loppuisi hoidettavat.

Sinulla on oma lehmä ojassa niin syvällä että voitkin lopettaa kommentoinnin tähän.

• Seeing is believing

Missä vika?

Sä tahdot täydellistä naista? Et kestä naista joka puhuu, tuoksuu/ haisee ja esittää toiveita?
      Sinusta on vain tullut ihmissuhdelaiska? Ei intohimoa tai et tunne mitään "vetävää" kun tapaat naisen, joten jutuista ei synny mitään. Hiipuvat?

Näytät kovemmalta kuin oikeasti olet? Joten luoksesi ajautuu vain tietynlaisia naisia?

Jos näytät kympiltä ulospäin, niin todennäköisesti en uskalla lähestyä. Listasi kuulostaa hyvältä, paitsi että esittelet itsesi rahalla ja ulkonäöllä. Joka taas laittaa (ainakin minut) väistämään. On hyvä, että on rahaa, mutta se ei saisi olla arvoasteikkosi numero yksi. ESIM. voit olla kuinka herttainen tahansa, minullakin on pyörivä yritys, mutta tienaan vain sen verran että elän kohtuullisesti. En tahdo antaa työlle enää kaikkea. Ja arvostan kumppanissa 1) elämää ihan ensin. Kestätkö sen ettei nainen tienaa samaa kuin sinä?

Lapsuudenkodissani raha oli kulissi ja tienaaminen meni kaiken edelle. Raha on harhaa. Valitsetko meidät vai rahasi? ( ystävyys, luottamus, kumppanuus...)

• hken

" olen joka anopin unelma vävy (useat vanhemmat naiset näin sanoneet)
      olen luotettava,vastuuntuntoinen,empaattinen,keski ikäinen mies."
      "-naisen puutteen olen selättänyt käymällä Virossa maksullisissa naisissa sekä Suomessa thaikku mestoissa hieronta hoidoissa."

Empaattista ja vastuullista kuvaa ei saa millään irveellä miehestä, joka käy Thaimaassa tai Virossa maksullisten naisten parissa. Tämä johtuu siitä, että nuo naiset ovat suurilta osin pakotettuja työhönsä. Heidän parittajansa vaatii heiltä kaunista hymyä, ystävällisyyttä, palvelualttiutta ym. Jos he eivät toimi näin, heidät saatetaan hakata tai jättää palkka maksamatta. Suurin osa tytöistä tulee köyhistä maalaiskylistä ja he tienaavat rahaa myös hyvin köyhille vanhemmilleen. Tienestistä suurin osa menee kuitenkin parittajille. Nämä naiset joutuvat kokemaan mitä kamalimpia asioita asiakkaiden taholta, vaikka itse olisitkin "mitä ihanin". Sinulle "naisen puute" merkitsee sitä, että menet kys. paikkaan. Samalla asetat naisen tavaraksi, joka hoitaa sinun länsimaalaisen hyvinvoivan ja rikkaan miehen tarpeesi.

Kaltaisesi miehet ovat todella säälittäviä lurjuksia. Jos olisit kuvailemasi empaattinen ja vastuullinen mies, kiertäisit kyseiset seksipaikat kaukaa ja auttaisit kyseisiä naisia suurella varallisuudellasi muulla tavoin, kuten antamalla rahallista tukea järjestöille, jotka hoitavat näitä traumatisoituneita ja haavoittuneita seksibisneksessä työskennelleitä naisia ja tyttöjä. Et taida olla läheskään niin unelmamies kuin annat ymmärtää. Ainakaan sinulla ei riitä empatiakyky naisiin asti, koska et ajattele yhtään, miten toiminnallasi ylläpidät seksibisnestä ja ihmisten (etenkin nuorten tyttöjen ja naisten) hyväksikäyttöä! Yököttävää!

• lukekaa tarkkaan

Eihän aloittaja maininnut mitään että hän olisi käynyt Thaimaassa.

• jeps.

Alkoi kyllä naurattamaan tuo teksti, varmaan joku pilailuprofiii kyseessä :) Ekaksi muka niin superunelma mies, mutta lopuksi joutuu vielä huorissa käymään.

• Vieläkö kerran yritä

Kiitos vain kaikille positiivisestä sekä negatiivisestä palautteesta ja anteeksi kirjoitus virheet.
      Kyseessä ei ole mikään pilailuprofiili vaan kirjoitan kyllä aivan omasta itsestäni rehellisesti.
      Unohdin laittaa listalle plussien kohdalle että uskollinen,luitte aivan oikein sillä en taatusti pettäisi jos pääsisin joskus parisuhteeseen,itseänikin inhottaa kun tiedän että ukkomiehet käyvät maksullisissa (esim omat työkaverini Tallinnan "virkistys matkoilla"olen huomannut.)
      Olen tosiaan tosikko mutta en mikään mielenterveys ongelmainen,itsetuntoni ei ole sieltä vahvimmasta päästä johtuen tosiaan siitä kun en saa niitä naisia nauramaan,siinä tilanteessa kun tapaat uuden naisen ei auta vaikka olet asiallinen ja tiedät mitä maailmassa tapahtuu,ainoastaan huumori näyttäisi uppoavan ja hurmaavan naisen.

Olen täysin toista mieltä että terve mies saa seksiä niin kuin joku tuolla yllä kirjoitti,olenhan itsekkin esimerkki ettei se vaan onnistu.

Ihmettelen että minua luullaan kirjoituksen perusteella rahalla leuhkijaksi vaikka en hiisku ihmisille kasvotusten sanallakaan mitä omistan,ja minä kun olen luullut että vaatimattomuus on hyve jota minä viljelen mutta tässäkin tuntuu että kannattaisi kerskua herättääkseen naisen kiinnostuksen jolla peittäsin huonot puhelahjani.

• mieli terveeksi

Näin kirjoitin:
        "Terve mies saa rakkautta ja intiimiä kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa, joten hoidappa mielenterveytesi kuntoon.."

Näin vastasit:
        "Olen täysin toista mieltä että terve mies saa seksiä niin kuin joku tuolla yllä kirjoitti,olenhan itsekkin esimerkki ettei se vaan onnistu."

Ensinnäkin rakkaus ja intiimi kanssakäyminen on yhtä kuin rakastelu, seksi on jotain ihan muuta (eläimellistä tyydytyksen hakua) ja täysin toista kuin mitä tässä yhteydessä tarkoitin. Toisekseen, et ilmeisestikään ymmärtänyt viimeistä lausettani, että, mielenterveytesi vaatisi muutoksia, että tulisit sillä tavalla terveeksi, että rakastelukin tulisi sinulle mahdolliseksi ihan luonnostaan.

Sinä olet hyvä esimerkki siitä, että epäterve ei tosiaankaan pääse rakkautta intiimillä tasolla kokemaan. Alhainen itsetunto kertoo jo ettei mielenterveys ole kohdillaan. Ei siinä mitään hävettävää ole, asian myöntäminen on jo tervehtymisen alkuunsaattamisen merkki.

Olet leimannut itsesi tosikoksi ja huonoksi puhujaksi, varmaankin ympäristöltäsi saadun palautteen perusteella. Tuon asennevamman saa muutettua muuttamalla ajatukset esim. tällaisiksi: "olen hauska ja hyvä puhumaan". Eli aina kun vanha negatiivinen levy pyörähtää päässäsi käyntiin, vaihdatkin sen positiivista ajattelua soittamaan. Tämä ajatuksien vaihdanta tulee pidemmän päälle näyttämään sinulle toimivuutensa!!!

Upeaa, kun olet nostanut sinulle harmia aiheuttavan tilanteen päivänvaloon ja lähdet hakemaan siihen muutosta!

• Vieläkö kerran yritä
        mieli terveeksi kirjoitti:

Näin kirjoitin:
        "Terve mies saa rakkautta ja intiimiä kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa, joten hoidappa mielenterveytesi kuntoon.."

Näin vastasit:
        "Olen täysin toista mieltä että terve mies saa seksiä niin kuin joku tuolla yllä kirjoitti,olenhan itsekkin esimerkki ettei se vaan onnistu."

Ensinnäkin rakkaus ja intiimi kanssakäyminen on yhtä kuin rakastelu, seksi on jotain ihan muuta (eläimellistä tyydytyksen hakua) ja täysin toista kuin mitä tässä yhteydessä tarkoitin. Toisekseen, et ilmeisestikään ymmärtänyt viimeistä lausettani, että, mielenterveytesi vaatisi muutoksia, että tulisit sillä tavalla terveeksi, että rakastelukin tulisi sinulle mahdolliseksi ihan luonnostaan.

Sinä olet hyvä esimerkki siitä, että epäterve ei tosiaankaan pääse rakkautta intiimillä tasolla kokemaan. Alhainen itsetunto kertoo jo ettei mielenterveys ole kohdillaan. Ei siinä mitään hävettävää ole, asian myöntäminen on jo tervehtymisen alkuunsaattamisen merkki.

Olet leimannut itsesi tosikoksi ja huonoksi puhujaksi, varmaankin ympäristöltäsi saadun palautteen perusteella. Tuon asennevamman saa muutettua muuttamalla ajatukset esim. tällaisiksi: "olen hauska ja hyvä puhumaan". Eli aina kun vanha negatiivinen levy pyörähtää päässäsi käyntiin, vaihdatkin sen positiivista ajattelua soittamaan. Tämä ajatuksien vaihdanta tulee pidemmän päälle näyttämään sinulle toimivuutensa!!!

Upeaa, kun olet nostanut sinulle harmia aiheuttavan tilanteen päivänvaloon ja lähdet hakemaan siihen muutosta!

Moi nimimerkki mieliterveeksi.
        En muuten tosiaankaan ole mikään mielenterveys potilas,eihän ihminen jolla on mielijärkkynyt harrasta urheilua eikä ole normaalipainoinen.
        Kummastuttaa tämä asenne että jos ei kelpaa naisille on heti jonkinlainen sairas ihminen ja vielä kun kirjoitin rehellisesti sain heti tuutin täydeltä sontaa kuinka olen sairas ja iljettävä ihminen vaikka vannon että suurimmalla osalla Suomen ukkomiehistä löytyy iljettävämpiä juttuja kuin minulta.
        Tunnustan vielä että en ole käynyt paljon kouluja joten siitä anteeksi.

• Laura80

No jos kerran olet tosissasi, niin sanotaan nyt näin: jos kättelyssä alat kertomaan maksullisissa käynneistä ja potenssilääkkeistä niin yksin jäät. Usko pois. Tässä asiassa rehellisyys ei peri maata.

• ,.-´´¨¨¨¨´´´-.,

Kyllä tuo jo ajatuksenakin on ällöä, kun joku kertoo käyneensä maksullisissa.
      Tälläiset miehet on yhtä säälittäviä, kuin nämä pil****n jakavakikin naisetkin.

Tosin, tämä aloitus kyllä valskaa pahasti.

• edellinen

korjaus......jakavat naisetkin.

• en vastaisi

Oliskohan aloittaja lievästi asberger. Sen vaikutelman minä sain, voin toki olla väärässäkin. Siksi en vastaisi tuollaiseen ilmoitukseen.

Ei kaikki naiset kaipaa naistennaurattajaa tai vitsiniekkaa. Nauru ja hymy syntyvät kyllä yleensä - ainakin minun kohdalla - ihan muista syistä. Hyvästä olosta, kohtaamisesta ihmisen kanssa jne. Asiallisuuskin on ok, mutta tylsyys ei. Kun tapaa vieraan ihmisen, toinen ei voi olla kuin seipään niellyt ja puhua pelkkää maailmanpolitiikka. Aikuinen ihminen voi/osai kyllä hieman hioa sosiaalisia taitojaan, vaikka olisi kuinka ujo.

Seksin ostamista en hyväksy. Ihan sen vuoksi, että prostituutio pitää sisällään ihmiskauppaa, rikollisuutta ja hädänalaisia ihmisiä. Varmaan joukossa on jokunen sen tien "vapaaehtoisesti" valinnut, mutta niin kauan kun homma on muun kuin virallisen tahon valvonnassa ja hallinnassa - työntekijöiden työ/ihmisoikeuksista puhumattakaan - en sitä tule hyväksymään. Ihan sama mikä puute jollain ukolla on.

• sffsdfsdfds

Oo vähän välinpitämätön ja vaikee, niin sussa on jotain haastetta!

Naiset tykkää haasteista :)

Älä ikinä kohtele naista niin, että sä olisit saanu sen, vaan sen pitää kokea saaneensa sut :)

• maineensa menettänyt

Tässähän saa sen kuvan kun luki kaikki kirjoitukset läpi että kannattaa reilusti valehdella tietyistä asioista.
      Sellainen asia tässä myös ihmetyttää että kun olet käyttänyt maksullisia palveluja että edes joskus nainen sinuakin koskettaa niin tästä annetaan sellainen leima että sen jälkeen joka ikinen nainen ainakin vihaa sinua,entäs sitten jos/kun jonkin naisen mies ystävä esim pahoinpitelee tai peräti tappaa ryyppykaverinsa ja joutuu kiven sisään,antaakos tässä tilanteessa nainen anteeksi ja odottaa miestään takaisin sieltä kiven sisältä,kyllä vaan odottaa sillä kun lukee kovien linna kundien haastatteluja niin kaikillahan niillä tuntuu olevan emäntä siviilissä venaamassa.

• gjngfjnfjngf

Lisää minuspuolelle myös:

- en osaa kirjoittaa yhdyssanoja yhteen (unlema vävy, sitoutumis haluinen, thaikku mesta, erektio lääke

Minulle nuo yhdyssanavirheet olisivat ehdoton turn off. Maksullisissa naii
      sissa käynneistä ouhumattakaan, Muut virheet eivät haittaisi.

• LÄSSYN LÄSSYN NAISET

V....u että se tässä nährään että kuinka pienestä kiinni se naisen saanti on netti treffiltä,vaaditaan että mies on yhtä hyvä kirjoittamaan kuin joku äidinkielen opettaja.
      eipä ole ihme jos maisteri neitokaisille ei mikään kelpaa

• Lässyn itsellesi

Eipä kukaan ole vaatinut kirjoittamaan kuin joku opettaja. Yhdyssanasäännöt opetetaan jo ala-asteella. Niissä ei ole normaaliälyiselle mitään vaikeaa ja ne tulevat ihan luonnostaan sen enempää miettimättä.

Keskity ihmeessä niihin naisiin, joita ei sekava teksti haittaa.

• voiYÄK

kirjoitusvirheistä viis, samoin keskustelija aloittajalle. Et voi olla kenenkään "unelmavävy" tai mitään muutakaan jos et saa deittiä edes nauramaan?!?! Jessus mikä pjönttö jos luulee ulkonäöllä ja rahalla rakkauden löytävän. Mun puolesta saat olla ja tehdä mitä tahdot. Mutta tänne kirjoitat ja ihmettelet? joo, jatka vaan ihmettelyä. Kohta sixpack ja viggen yhdistelmä näkyy naamassa, mut so not! Go for IT. Ikuisesti toi "look" ei kestä. T. 43v NAINEN

• 25

Ahdistuneet ihmiset harvoin loistavat humoristin ja viihdyttäjän taidoillaan. Ainakaan selvinpäin. Et nyt nainen 43 valtavan fiksua ja empaattista kuvaa itsestäsikään antanut. Minä henk.koht. en yhtään tykkää naistennaurattaja-manöövereistä, minulle tyhjänpäiväinen naurattaminen olisi turn-off. Kaipa se joihinkuihin puree sitten, kapakkaoloissa..

• voiYÖK

no joo, nuori olet. Ei pitkää suhdetta tms. Mulla on, hyvä sellainen ja onneksi olen saanut seurata läheltä noita onnettomia vain ulkonäöllään ratsastavia. Jos luulee että ulkonäko ja lääkkeelle "miehisyyden" näyttäjä on unelmavävy, niin voivoi. EI ole
        Ei ole mun fiksuudessa vikaa ja vähiten empaattisuudessa. Naurattaminen ehkä väärä sana, mutta jos mies ei saa naista Oikeasti ja Aidosti hymyilemään, silloin on jokin pielessä. Sama koskee miehiä...

• Hakkaa tattiisi

Paskan puhuja sä olet

• ukko minäkin.

Kamalaa ihmisten haukkumista aloittajaa kohtaan.

-haukutaan mielenterveys ongelmaiseksi
      -Kirjoitellaan pilkka mielessä miehen erektio ongelmista
      -Haukutaan yksinkertaiseksi
      -Kiinnitetään huomiota niin yhdentekevään juttuun kuin kirjoitus taito (yhdyssanat,vieraskielisten sanojen oikein kirjoitus)
      -Ym ala-arvoista kirjoittelua

Kaikki vauhkoojat näkyvät olevan vielä naisia joten näkyypähän olevan täälläkin todella tiukkapipoiset nais lukijat.

• mörkö

"Minulle nuo yhdyssanavirheet olisivat ehdoton turn off. Maksullisissa naii
      sissa käynneistä ouhumattakaan, Muut virheet eivät haittaisi."

No et kyllä ole itsekään tainnut vielä päästä pois ala-asteelta. Mitäs sanoja nuo naii sissa ja ouhumattakaan ovat? Lisäksi pilkun jälkeen ei tule isoa kirjainta, eikä tuossa kohtaa olisi lauseen lopussa pilkkua muutenkaan.

Tämä on mestarin esimerkki siitä kuinka helppoa on toisia haukkua ja samaan hengenvetoon tehdä itse virheitä.

Prostituutiosta voidaan olla montaa mieltä. Nykyisellään en käyttäisi, koska siihen liittyy niin paljon kaikkea epäilyttävää ja iljettävää (kuten ihmiskauppa jne.) Tästäkin keskustelusta voisi kuitenkin päätellä, että naisten mielestä huonolla omallatunnolla tai muulla vastaavalla vaivalla varustetulla miehellä ei ole oikeutta seksiin, puhumattakaan rakkaudesta. Sitä on vain iljettävä ja viallinen. Sanotaan, että olisi hyvä mennä hoitoon. Ehkä näinkin, mutta kuinkahan moni lähtisi silloinkaan miehen kanssa ulos trefefille, jos tämä myöntäisi käyvänsä psykiatrin luona. Niinpä. Hyvin harva, jos kukaan.

• 123890

"Ehkä näinkin, mutta kuinkahan moni lähtisi silloinkaan miehen kanssa ulos trefefille, jos tämä myöntäisi käyvänsä psykiatrin luona."

MInä saattaisin hyvinkin lähteä. Tosin en usko, että lähtisin suhteeseen jos mies sairastaisi sellaista sairautta, jonka taudinkuvaan kuuluisi esim. aggressiivisuus ja pahasti puutteellinen impulssikontrolli - elleivät ne sitten pysyisi varmasti kurissa lääkityksen avulla.

Mutta esim. jonkinasteisen masennuksen takia käyminen psykiatrilla ei haittaisi mitään, voisi joiltain osin jopa lisätä mielenkiintoa. Kaikkein mielenkiinnottomia ovat nämä miehet, joilla kaikki on hyvin, mutta se yksi puttuu. Ei kiinnosta tippakaan olla puuttuva palapelin pala jonkun miehen "täydellisessä elämässä".

Mutta en usko, että voisin aloittaa suhteen miehen kanssa, joka on käynyt säännöllisesti maksullisissa. Yksi kerta uteliasuudesta tai kokeilunhalusta voisi olla ihan ok. Mutta toistuva käyminen kertoo jo paljon negatiivista miehen tunne-elämästä ja hänen suhteestaan naiseen, naisen kehoon ja seksuaalisuuteen. No jos mies kävisi terapiassa asian tiimoilta, niin ehkä. :)

• nainen 42v.

Olisi kiinnostavaa tietää, minkä ikäistä naisseuraa aloittaja hakee? Tuleeko pakit ihan kaiken ikäisiltä naisilta? Arkuus on yleensä "miinus miehessä" naisille, jotka eivät itse ole arkoja. Sinun pitäisikin keskittyä naisiin, jotka ovat itsekin hiljaisia ja arkoja. Usein he kaipaavatkin samantapaista luonnetta. Onhan maailma täynnä arkoja ihmisiä! Sosiaalisia taitoja pystyy myös aina kohentamaan hakeutumalla sosiaalisiin tilanteisiin, vaikkapa menemällä lavatansseihin ja etsimällä sieltä aran näköisen seinäruusun.

Monille nuoremmille ( alle 50v.) koulutustausta on nykyään tärkeä, joten jos sinulla ei ole lainkaan ammatillista koulutusta, niin se saattaa olla miinus. Jos olet noin viisikymppinen, niin ehkä se ei ole ikäisillesi naisille niin paha asia. Kirjoitusvirheitä tulee paljon maisterimiehillekin, joten se ei johdu aina koulutuksen puutteesta, tiedoksi vain muillekin.

Huumorintaju (naisten naurattaminen) on monille tärkeää. Toisaalta sitä voi olla monenlaista. Sinun on löydettävä nainen, joka omaa samankaltaisen huumorintajun kanssasi. Kai kaikilla vähän huumoritajua löytyy? Monet humoristimiehet saattavat olla myös luontaantyötäviä, jos huumori on huonoa. Mielummin vähemmän huumorintajuinen kuin tyhmällä sovinistihuumorilla varustettu mies. Jos saat kirjoitettua aloituksen verran itsestäsi yleiseen keskusteluunkin, ei luulisi olevan vaikeaa kirjoittaa jollekin myös netin kautta (esim. nettitreffipalstaan). Sinun on vain painotettava, että olet arka, jotta samankaltaiset naiset kiinnostuvat profiilistasi.

• Vieläkö kerran yritä

Hei nainen 42v.Sinulla tuntuu olevan ymmärrystä ja malttia kirjoittaa ystävälliseen sävyyn vaikka olen tunnustanut monien mielestä iljettävät tekoni.
        Etsin alle nelikymppistä naista,olen sen ikäinen itsekkin.
        Muuten kävisi vanhempikin mutta sitä tässä iässä ajattelee että on ne viime hetket saada jälkikasvua.
        Koulutustaustaa löytyy ainoastaan ammatilliselta puolelta ja hyvin on tullut pärjättyä vaikka kirjoitustaidolla ja äidinkielen numeroilla en pääse leuhkimaankaan.
        Olen tehnyt itsekkin sen huomion että liian puheliaassa nais seurassa tunnen itseni aivan ulkopuoliseksi ja suorastaan inhoan jatkuvaan äänessä olevia ihmisiä jotka tietävät kaikesta kaiken ja ovat aina muiden yläpuolella tieto taidoissaan.
        Olin jonkun aikaa eräällä nettideitti sivulla profiilillani jossa en tehnyt minkäänlaisia aloituksessa mainittuja paljastuksia ja tulos oli onnettoman huono,siitä on tullut mieleen että josko tekisi ilmoituksen joka erottuisi taatusti muiden miesten ilmoista mutta kylläpä taidan jättää kokeilut kokeilematta.
        Kyllähän se kuitenkin heti ekalla tapaamisella paljastuu etten osaa puhua kuin Jukka Puotila,tälläisillä puhelahjoilla viidyttäjäähän kuitenkin todellisuudessä lähes kaikki naiset haluavat aivan muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.

Nöyrimmät anteeksi pyyntöni väärin kirjoituksista tässä tekstissä,kaikkeni yritin enkä parempaan pysty.

• mölli

"Kirjoitusvirheitä tulee paljon maisterimiehillekin, joten se ei johdu aina koulutuksen puutteesta, tiedoksi vain muillekin."

No kyllä tosiaan :D Tämä jos mikä pitää paikkansa. Eihän esim. joidenkin lääkärien tekstistä saa mitään selvää. Ja olen itse saanut välillä kaikenlaisia muistiinpanoja s-postissa ihan korkeastikoulutetuilta kollegoilta ja esimiehiltä. Virheitä kyllä löytyy, mutta se ei estä esim. johtamasta isompaakin firmaa :D

Se on niin hassua, jos joihinkin pikkuisiin virheisiin aina takerrutaan. Ensinnäkin moni kirjoittaa tännekin varmaan aika nopeasti tekstiä ja sitä ei välttämättä aja minkään office-paketin oikoluvun läpi. Vaikka kuinka itse lukisi tekstinsä ainakin kerran läpi, niin yksi virhe sinne voi jäädä siitäkin huolimatta.

• Kyllä vielä kerran

Kaikki tietävät että moni mies käy maksullisilla naisilla, mutta ei kukaan nainen halua kuulla sitä. Älä koskaan kerro tyttöystävällesi harrastaneesi sellaista.
      Muuten sun profiilis on ihan ok, älä lannistu noista haukkumisista. Tsemppiä etsintään, toivottavasti löydät minut =)

• yäks

Me oltiin tavattu muutaman kerran ja mies kertoi käyneensä venakkohuorissa
      vuosia sitten. Ei kyllä voinut sille tunteelle mitään, että suorastaan oksetti
      ajatuskin moisesta, saati olisin pystynyt sänkyhommiin.

• kaunistelette naiset

Kylläpä tuossa alkupäässä muutamat naiset kirjoittelivat täyttä satua.
      Etteikö mukamas miehen urheilullinen vartalo ja runsas varallisuus vaikuttaisi kiinnostavuuteen.
      HA HA sanon minä.
      Tunteeko kukaan muka urheilijan vartalolla varustettua miestä joka on vielä varakas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      53
      1157
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      151
      1141
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      81
      944
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      864
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      755
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe