Tavaran ostaminen?

Nainen

Anoppi ja appi ostavat meille trendikästä tavaraa sotkasta. En kaipaisi nurkkiin turhaa roinaa, ja haluaisin sisustaa oman makuni mukaan. Mitä teette kamalille kukkavaaseille ja lampunvarjostimille joita appivanhemmat ostelevat tarvetta kyselemättä? Kehtaako niitä viedä kirpputorille?

6

2225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilkkainen

      Ei tarvitse varastoida tarpeetonta, toisten tyrkyttämää tavaraa omassa kodissaan.

      Älä sure yhtään. Vie pois, ehkäpä huomaavat vähitellen ettei heidän tyrkkyjään kaivata teillä.

    • Anette

      Meillä oli sama ongelma alussa appivanhempien JA mun vanhempieni kanssa, anttilan alesta kilvan kaikkee kivaa nuorelleparille.
      Me päätettiin, että meidän kotin on meidän ja pantiin roinat kiertoon ihan surutta.
      Etenkin anoppi jaksoi kysellä "lahjojensa" perään, mutta lopetti kyllä kyselyn ja ostelun kun vastaus oli aina sama.

      Eli rohkeasti vaan oma elämä omiin käsiin!

      • Malina

        Yhdyn edellisiin.
        Meillä ongelma tuli takaisin tuplaten heti kun lapsi syntyi. Sitä tavaranosteturiemua riittääkin sitten loputtomiin. (Lapsi nyt 4 v)
        Mä nostin kissan pöydälle ja aloin hiljattain vihdoinkin puhumaan siitä, mitä mun mielestäni on rakkauden osoittaminen tavaroilla. Mies on kanssani samaa mieltä.
        Anoppi otti heti nokkiinsa, tottakai, mehän kiellämme häneltä hänen rakkaimman harrastuksensa!
        Mutta silläkin uhalla. Lapsi on meidän ja me päätetään häntä koskevista asioista, tykkäs mummi siitä mitä lystää.
        Raskasta taistelua, sillä mieheni on ainut lapsi, mutta periksi emme anna.
        Rajansa kaikella.


    • Veera

      Minusta on ihan käsittämätöntä miten joku voi kuvitella tietävänsä millaista tavaraa toinen kotiinsa haluaa ja mikä on sisustusmaku. Ikinä ei pitäisi toiselle sisustustavaraa ostaa tai viedä lahjaksi. Astiat ehkä on asia erikseen, nehän pidetäänkin useimmiten kaapissa piilossa.

      Tuoreehkolta anopilta on onneksi tullut vasta yklsi taulu mutta se ei todellakaan sovi jo seinällä olevien seuraksi, aivan vääräntyylinen. Pitäisikö minun pilata olohuoneen ilme vain tehdäkseni anoppi tyytyväiseksi?

      • ...

        Minun äiti kans ostaa meille hirveää roinaa. Kristallimaljakoita ja enkeleitä yms kimaltelevaa. Inhotaan kaikkea sellaista, mutta kun ei kehtaa kaikkea panna piiloonkaan. Osan olen kyllä laittanut ja myyny kirpparillakin vanhemmasta päästä. Lasitavarastahan voi aina sanoa, että rikki meni vaikka muutossa...


      • Siveyspolliisi jos
        ... kirjoitti:

        Minun äiti kans ostaa meille hirveää roinaa. Kristallimaljakoita ja enkeleitä yms kimaltelevaa. Inhotaan kaikkea sellaista, mutta kun ei kehtaa kaikkea panna piiloonkaan. Osan olen kyllä laittanut ja myyny kirpparillakin vanhemmasta päästä. Lasitavarastahan voi aina sanoa, että rikki meni vaikka muutossa...

        Ostaa saa vaan ei myydä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe