Vaimot Espanjasta, tyttöystävät Suomesta

FRD

Yli puolet espanjattarista sanoo maannensa vain yhden miehen kanssa elämänsä aikana. Suomessa jopa 10 kumppanin kanssa maannut l*tka ei ole harvinaisuus. Heidän kanssaan on kuitenkin hyvä pitää hauskaa. Muualla Euroopassahan heidän kaltaisilleen maksetaan ja espanjalaisiltakin menee keskimäärin 100 euroa heihin kuukausittain.
Lyhyesti sanottuna siis vaimo kannattaa hakea Espanjasta, tyttöystävät Suomesta.

http://www.guardian.co.uk/spain/article/0,2763,1271301,00.html

33

4854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin tyhmä

      Paitsi, että eivät huoli suomalaista junttia.
      Et kai todella kuvittele, että voit vaan mennä ja HAKEA itsellesi vaimon espanjasta. Tuollaista typeryyttä harvoin kuulee, mutta oletkin suomalainen mies, eikö totta?
      Venäläisen vaimon voit moskova hotellin tienoilta vielä HAKEA, mutta tuskimpa latinalaista.

      • Käry

        Aivan, on hyvä huomata, että tuo etuoikeus on vain lähinnä espanjalaisilla miehillä.


      • Pem

        Se on tuskinpa, eikä "tuskimpa." Mitä vaimojen tai miesten "hakemiseen," "ottamiseen" tms. tulee, kyseessä on tietysti vain yleinen puhekielen ilmaisu.


      • Täh

        Huolivathan ne spaniardit suomalaiset naisjuntitkin. ;)

        Joo mut onhan se vähän ihmeellistä, 60 % espanjalaisista miehistä käy huorissa ja silti niitä ihannoidaan täällä jonkinlaisina ideaalimiehinä. Päivän hesarin mukaan about 10 % suomalaisista miehistä käy huorissa, ja suomiäijää pidetään silti junttina.


      • FRD

        Eihän vaimoa pidäkään vain "hakea", kyllä naisessa pitääkin olla vähän haastetta. Vaimo valitaan vain kerran ja olisi tietenkin suotavaa että osuisi kunnollinen kohdalle. Täältähän saisi morsiamen kuka tahansa vaikka viikossa, ja sillä hyvä jos ei niin välitä historiasta eikä liikakiloista.

        Ainoastaan satunnaiseen seksiin tuollaiset helpot suomi-tytöt käyvät mukavasti. :)


      • FRD
        Täh kirjoitti:

        Huolivathan ne spaniardit suomalaiset naisjuntitkin. ;)

        Joo mut onhan se vähän ihmeellistä, 60 % espanjalaisista miehistä käy huorissa ja silti niitä ihannoidaan täällä jonkinlaisina ideaalimiehinä. Päivän hesarin mukaan about 10 % suomalaisista miehistä käy huorissa, ja suomiäijää pidetään silti junttina.

        joka huolisi suomalaisen, normaalin jakorasian vaimokseen. Tämä on taivaan tosi. Tottakai nussivat finski tyttöä kun tulevat ihan kotimaahan itseään tarjoamaan, mutta avioliitto on heille vähän eri juttu.


      • JKM
        FRD kirjoitti:

        Eihän vaimoa pidäkään vain "hakea", kyllä naisessa pitääkin olla vähän haastetta. Vaimo valitaan vain kerran ja olisi tietenkin suotavaa että osuisi kunnollinen kohdalle. Täältähän saisi morsiamen kuka tahansa vaikka viikossa, ja sillä hyvä jos ei niin välitä historiasta eikä liikakiloista.

        Ainoastaan satunnaiseen seksiin tuollaiset helpot suomi-tytöt käyvät mukavasti. :)

        ...täältä saisi morsiammen kuka tahansa viikossa? etköhän nyt vähän liiottele?:)


      • FRD
        JKM kirjoitti:

        ...täältä saisi morsiammen kuka tahansa viikossa? etköhän nyt vähän liiottele?:)

        Kuinka kauan sitä pitikään olla kihloissa lain mukaan? Ulkonäköseikkojen pitää myös tietysti täsmätä.

        Tosiasia kuitenkin on ettei se suomi-tytön moraalista ainakaan ota kiinni.


      • hohhoij

        Kuka helvetti huolisi junttia, oli se Suomesta tai Ruotsista.

        Espanjalainen nainen on tähän mennessä uskottoimin naisryhmä mihin olen törmännyt. Suomessa vaihdossa olleet espanjalaistytöt kyllä toteuttivat uskollisesti "minä täällä äijä kotona" - tilaisuutta. Kukas siitä sitten hyötyi ;)

        Seurustella en espanjalaisen kanssa kovin kauaa viitsinyt. Tylsää väkeä


      • Tyttö24
        Täh kirjoitti:

        Huolivathan ne spaniardit suomalaiset naisjuntitkin. ;)

        Joo mut onhan se vähän ihmeellistä, 60 % espanjalaisista miehistä käy huorissa ja silti niitä ihannoidaan täällä jonkinlaisina ideaalimiehinä. Päivän hesarin mukaan about 10 % suomalaisista miehistä käy huorissa, ja suomiäijää pidetään silti junttina.

        ei 60, get the facts right.


      • Anonyymi

        Miksiköhän liikutun aina kun kuulen spanish guitarin? Junttihan mä oon visssiin?


      • Anonyymi
        hohhoij kirjoitti:

        Kuka helvetti huolisi junttia, oli se Suomesta tai Ruotsista.

        Espanjalainen nainen on tähän mennessä uskottoimin naisryhmä mihin olen törmännyt. Suomessa vaihdossa olleet espanjalaistytöt kyllä toteuttivat uskollisesti "minä täällä äijä kotona" - tilaisuutta. Kukas siitä sitten hyötyi ;)

        Seurustella en espanjalaisen kanssa kovin kauaa viitsinyt. Tylsää väkeä

        Toivottavasti löytyisi vielä hyviä "marjan noukkijoita"


    • Alma

      Noilla asenteilla et saa kumpaakaan, etkä mistään! Ressukka!

      • FRD

        On tullut jaettua pimppaa vähän liikaa ja nyt kaduttaa?

        Kysyppäs kuule keltä tahansa sälliltä arvostavatko he kohtuullista pidättäväisyyttä irtosuhteissa, jos kyseessä voisi olla tuleva vaimo.

        Mukava se tietysti on että näitä "vapaampiakin" tyttöjä löytyy. :) Mutta ei vaimoksi, kiitos.


      • seikka
        FRD kirjoitti:

        On tullut jaettua pimppaa vähän liikaa ja nyt kaduttaa?

        Kysyppäs kuule keltä tahansa sälliltä arvostavatko he kohtuullista pidättäväisyyttä irtosuhteissa, jos kyseessä voisi olla tuleva vaimo.

        Mukava se tietysti on että näitä "vapaampiakin" tyttöjä löytyy. :) Mutta ei vaimoksi, kiitos.

        Sä olet ihan selvästi joku katkeroitunut paskakasa, jota kukaan ei huoli miehekseen. Mitä helvettiä sä täällä muuten kitiset? Jos olisit onnellinen nykyiseen tilanteeseesi, niin et täällä haukkuisi muita. Mikä sun ongelmasi oikein on? Sua luultavasti, asenteestasi johtuen, ei loppujen lopuksi huoli kuin venäläinen huora. Sieltähän nämä onnettomat suomipoika reppanat "hakevat" itselleen vaimon. Eihän siinä muuta tarvita kuin paksu lompakko.

        Mistä oletkaan saanut tietosi, muualta kuin sairaasta pääkopastasi, kaikkien suomalaisten naisten seksikäyttäytymisestä? Voi hito mikä Urpo, vedä itsesi narun jatkoksi, se tekisi kudaa sulle!


      • FRD
        seikka kirjoitti:

        Sä olet ihan selvästi joku katkeroitunut paskakasa, jota kukaan ei huoli miehekseen. Mitä helvettiä sä täällä muuten kitiset? Jos olisit onnellinen nykyiseen tilanteeseesi, niin et täällä haukkuisi muita. Mikä sun ongelmasi oikein on? Sua luultavasti, asenteestasi johtuen, ei loppujen lopuksi huoli kuin venäläinen huora. Sieltähän nämä onnettomat suomipoika reppanat "hakevat" itselleen vaimon. Eihän siinä muuta tarvita kuin paksu lompakko.

        Mistä oletkaan saanut tietosi, muualta kuin sairaasta pääkopastasi, kaikkien suomalaisten naisten seksikäyttäytymisestä? Voi hito mikä Urpo, vedä itsesi narun jatkoksi, se tekisi kudaa sulle!

        Opeta nyt edes tytöllesi ettei tee samaa virhettä kuin äiti ja anna jokaiselle pyytäjälle. Olisit voinut saada mieheksikin pikkuisen paremman ja arvostavamman miehen. Tämä siis puhdas arvaus johtuen erittäin hyökkäävästä kirjoituksestasi.

        Juurihan kirjoitin että jakorasioita ei vaimoiksi. "helpot" tytöt ja huorat ovat seksiä varten. Vaimo on taas paljon paljon noiden yläpuolella. Niinpä odotuksetkin ovat korkeammalla.


      • se sama
        FRD kirjoitti:

        Opeta nyt edes tytöllesi ettei tee samaa virhettä kuin äiti ja anna jokaiselle pyytäjälle. Olisit voinut saada mieheksikin pikkuisen paremman ja arvostavamman miehen. Tämä siis puhdas arvaus johtuen erittäin hyökkäävästä kirjoituksestasi.

        Juurihan kirjoitin että jakorasioita ei vaimoiksi. "helpot" tytöt ja huorat ovat seksiä varten. Vaimo on taas paljon paljon noiden yläpuolella. Niinpä odotuksetkin ovat korkeammalla.

        lassytat...Mita helvettia sa tiedat mistaan kasvattamisesta, voit edelleen vetaa itsesi hirteen. Mita tuollaiselle kusiaivolle voi muuta kirjoittaakaan. Millas sa kuvailet tota sun tyylias kirjoittaa, varmaankin erittain fiksuksi.

        Olet onneton kommentteinesi, kuvittelet typerat juttusi olevan kovinkin fiksuja. Ilmeisesti et tieda mitaan naisista, yleensakaan ihmisista ja niiden kayttaytymisesta. Sulle varmaan huorat ja lumput tuntuvat olevan arkipaivaa, kun niista nii toitotat. Se on sentas hyva, etta erotat huoran, jakorasian ja kunnollisen tyton.

        Sehan sua varmaan kismittaakin, kun et tieda mun elamastani mitaan, pitaisiko hieman avautua kaltaisellesi hullulle....no ei nyt sentaan kuitenkaan...


      • FRD
        se sama kirjoitti:

        lassytat...Mita helvettia sa tiedat mistaan kasvattamisesta, voit edelleen vetaa itsesi hirteen. Mita tuollaiselle kusiaivolle voi muuta kirjoittaakaan. Millas sa kuvailet tota sun tyylias kirjoittaa, varmaankin erittain fiksuksi.

        Olet onneton kommentteinesi, kuvittelet typerat juttusi olevan kovinkin fiksuja. Ilmeisesti et tieda mitaan naisista, yleensakaan ihmisista ja niiden kayttaytymisesta. Sulle varmaan huorat ja lumput tuntuvat olevan arkipaivaa, kun niista nii toitotat. Se on sentas hyva, etta erotat huoran, jakorasian ja kunnollisen tyton.

        Sehan sua varmaan kismittaakin, kun et tieda mun elamastani mitaan, pitaisiko hieman avautua kaltaisellesi hullulle....no ei nyt sentaan kuitenkaan...

        Eipä jätä paljon arvailujen varaan tuo kielnkäyttösi, mitä siis tulee sosiaaliseen asemaasi.

        Toivottavasti löydät jonkun joka hyväksyy "maineesi".


      • se sama
        FRD kirjoitti:

        Eipä jätä paljon arvailujen varaan tuo kielnkäyttösi, mitä siis tulee sosiaaliseen asemaasi.

        Toivottavasti löydät jonkun joka hyväksyy "maineesi".

        ..tuntuu olevan sitten vaikeata! Mitä sosiaaliseen asemaani kuuluu, en ole mikään jakorasia enkä lumppu! Että paina se paksuun kalloosi. Voin olla siivooja tai mikä tahansa keittäjä, mutta mulla ei ole ongelmia kumppanin hankinnassa. Siis yritä sinäkin vaan nyt keskittyä sen aviovaimon etsimiseen eikä täällä kaikkien suomalaisten naisten mollaamiseen, mutta ennen sitä yritäppä muuttaa ajatusmaailmaasi positiivisemmaksi, niin näet kaiken valoisammin ja saattaisi jopa kumppanin löytäminenkin onnistua paremmin.

        Lykkyä tykö vaan yrityksllesi, kyllä se vielä onnistuu!


      • FRD
        se sama kirjoitti:

        ..tuntuu olevan sitten vaikeata! Mitä sosiaaliseen asemaani kuuluu, en ole mikään jakorasia enkä lumppu! Että paina se paksuun kalloosi. Voin olla siivooja tai mikä tahansa keittäjä, mutta mulla ei ole ongelmia kumppanin hankinnassa. Siis yritä sinäkin vaan nyt keskittyä sen aviovaimon etsimiseen eikä täällä kaikkien suomalaisten naisten mollaamiseen, mutta ennen sitä yritäppä muuttaa ajatusmaailmaasi positiivisemmaksi, niin näet kaiken valoisammin ja saattaisi jopa kumppanin löytäminenkin onnistua paremmin.

        Lykkyä tykö vaan yrityksllesi, kyllä se vielä onnistuu!

        Ihan kuin minä olisi syyllinen pahaan oloosi. Sinä et voi tehdä mitään enää historiallesi, mutta mieti ihmeessä mitä opetat tyttärellesi jos sellaisen joskus saat tai sinulla jo on.

        Jos epäilet minun ajatusmaailmaani kieroutuneeksi tai ilkeäksi niin kysy ihmeessä keneltä tahansa miespuoliselta henkilöltä arvostavatko he tulevan vaimonsa pidättyväisyyttä satunnaisissa seksisuhteissa? Minä vaan yritän sinua auttaa ymmärtämään mitä miehet haluavat.


      • se sama
        FRD kirjoitti:

        Ihan kuin minä olisi syyllinen pahaan oloosi. Sinä et voi tehdä mitään enää historiallesi, mutta mieti ihmeessä mitä opetat tyttärellesi jos sellaisen joskus saat tai sinulla jo on.

        Jos epäilet minun ajatusmaailmaani kieroutuneeksi tai ilkeäksi niin kysy ihmeessä keneltä tahansa miespuoliselta henkilöltä arvostavatko he tulevan vaimonsa pidättyväisyyttä satunnaisissa seksisuhteissa? Minä vaan yritän sinua auttaa ymmärtämään mitä miehet haluavat.

        Ai että äijä osaa olla sekaisin! Ei tiedä itkäkkö vai nauraa noille sun jutuilles!

        Kenellähän tässä on henkinen paha olo? Kyllä se sinulla nyt taitaa olla! Luin noita kirjoituksiasi ja erittäin selvästi haukut niissä suomalaisia naisia jakorasioiksi ties miksi ja vertaat muiden maiden naisiin. Eiköhän toi sun kannanottos ole agressiivista, vai mitä?

        Mitä muuta sä kuvittelet jonkun vastaavan kirjoitteluusi kuin esim. minä kirjoitin. Vituttaa suoraan sanottuna tollanen paskanjauhajan, riippumatta siitä mikä olen sosiaaliluokaltani. Sen voin sanoa, että mulla ei ole paha olo ja olen hyvin tyytyväinen elämääni. Mitä en voi tehdä historialleni? Mitä ihmettä tarkoitat?

        Todellakin sä olet hoidon tarpeessa!!


      • FRD
        se sama kirjoitti:

        Ai että äijä osaa olla sekaisin! Ei tiedä itkäkkö vai nauraa noille sun jutuilles!

        Kenellähän tässä on henkinen paha olo? Kyllä se sinulla nyt taitaa olla! Luin noita kirjoituksiasi ja erittäin selvästi haukut niissä suomalaisia naisia jakorasioiksi ties miksi ja vertaat muiden maiden naisiin. Eiköhän toi sun kannanottos ole agressiivista, vai mitä?

        Mitä muuta sä kuvittelet jonkun vastaavan kirjoitteluusi kuin esim. minä kirjoitin. Vituttaa suoraan sanottuna tollanen paskanjauhajan, riippumatta siitä mikä olen sosiaaliluokaltani. Sen voin sanoa, että mulla ei ole paha olo ja olen hyvin tyytyväinen elämääni. Mitä en voi tehdä historialleni? Mitä ihmettä tarkoitat?

        Todellakin sä olet hoidon tarpeessa!!

        Ota kunnon yöunet ja kirjoittele huomenna uudestaan, jos et muuten voi ottaa rauhallisemmin.

        Sanon asiat niinkuin ne on ja sillä selvä. Ei näitä asioita auta kaarrella. Mitä kirjoittamistani et ymmärtänyt tai et halua uskoa todeksi? Kerro ihan asiallisesti niin vastaan sinulle.

        Tuolla historialla tarkoitan sitä että sinä et voi muuttaa enää tekemisiäsi tekemättömäksi, mutta lastasi voit opettaa että ymmärtäisi sitten vanhempana mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Sinä et nähtävästi ole aikanaan hoksannut, että kannattaisi hiukan miettiä kuinka paljon niitä irtosuhteita harrastaa.? Tyttösi voit siis opettaa.


      • se sama
        FRD kirjoitti:

        Ota kunnon yöunet ja kirjoittele huomenna uudestaan, jos et muuten voi ottaa rauhallisemmin.

        Sanon asiat niinkuin ne on ja sillä selvä. Ei näitä asioita auta kaarrella. Mitä kirjoittamistani et ymmärtänyt tai et halua uskoa todeksi? Kerro ihan asiallisesti niin vastaan sinulle.

        Tuolla historialla tarkoitan sitä että sinä et voi muuttaa enää tekemisiäsi tekemättömäksi, mutta lastasi voit opettaa että ymmärtäisi sitten vanhempana mitä kannattaa tehdä ja mitä ei. Sinä et nähtävästi ole aikanaan hoksannut, että kannattaisi hiukan miettiä kuinka paljon niitä irtosuhteita harrastaa.? Tyttösi voit siis opettaa.

        Hah, hah, hah...vai pitäisi tuollaista moraalisaarnaaja- kahelia vielä kuunnella. Ei ole totta. Vai olen minäkin ollut jakorasia...? Jopas jotakin!

        Ihan sulle vaan vinkiksi, että lopeta jo itsesi naurunalaiseksi tekeminen, katso nyt mitä soopaa sä sävellät. Miksi sua pitäisi kuunnella, ooksä joku yli- ihminen?

        Sulle tiedoksi, minä nukun aina kuin tukki. En kanna murheita petiin, niin kuin eräät!


      • Anonyymi
        FRD kirjoitti:

        Ihan kuin minä olisi syyllinen pahaan oloosi. Sinä et voi tehdä mitään enää historiallesi, mutta mieti ihmeessä mitä opetat tyttärellesi jos sellaisen joskus saat tai sinulla jo on.

        Jos epäilet minun ajatusmaailmaani kieroutuneeksi tai ilkeäksi niin kysy ihmeessä keneltä tahansa miespuoliselta henkilöltä arvostavatko he tulevan vaimonsa pidättyväisyyttä satunnaisissa seksisuhteissa? Minä vaan yritän sinua auttaa ymmärtämään mitä miehet haluavat.

        Kuullostatte ihan "vanhoilta tutuilta"


    • duh

      Vaimo haetaan tai otetaan. Kuulostaa siltä kuin äijät olisivat autoa ostamassa.

      Varmaankin paras suhde syntyy siten, että tuijotaan pelkästään sitä, kuinka kokenut nainen on seksuaalisesti. Jos eletty elämä tekee naisesta miehen mielestä jakorasian tai huoran, niin menetyshän on miehen. Varmasti hyvä kumppani löytyy kokemattomasta espanjalaisnaisesta, mutta yhtä hyvin myös kokeneesta suomalaisnaisesta.

      Ja mikä ihme siinä on, että vieläkin löytyy miehiä, jotka katsovat oikeudekseen kutsua naisia jakorasioiksi ja huoriksi? Mitä nuo miehet sitten ovat, kun laukkaavat naisissa ennen, jälkeen ja avioliiton aikanakin.

      • FRD

        Eihän vaimoa pidäkään vain "hakea", kyllä naisessa pitääkin olla vähän haastetta. Toista on meidän tytöissä, jotka pyllistää heti eka illan päätteeksi.

        Toki seksisuhteisiin tuollaiset helpot tytöt käyvät mukavasti. :)


    • appelsiini

      Voi sinua, onko se sinulta tai keneltäkään muultakaan pois, jos suomalaiset naiset harrastavat irtosuhteita? Jos se on miehiltä hyväksyttävää, niin miksei naisilta? Suomessa ollaan onneksi edes jokseenkin tasa-arvoisia, ja koska irtosuhteet (tai paremminkin niitä harrastavat naiset) eivät ole enää niin suuresti tuomittu asia kuin kymmeniä vuosia sitten, niin tietenkin naiset ottavat siitä kaiken ilon irti. Seksi on kivaa, eikä seksuaalinen hauskanpito ole pelkästään miesten ja "huorien" yksinoikeus. Se on nykyisin normaalia ja jos/kun sivistys, tasa-arvo sekä kehitys nousevat muuallakin maailmalla keskimäärin Suomen tasolle, niin näitä neitsytvaimoja taitaa olla vähän vaikeampi löytää :)

      Parahin FRD, miksi sillä on väliä, kuinka helposti nainen "antaa" tai kuinka monta miestä hänellä on ollut? Siksi koska pelkäät naisen olevan seksuaalisesti kokeneempi ja varmempi? Pelkäätkö ylipäänsä vahvoja naisia? Neitsyt espanjatar saattaisia sokeasti palvoa sinua, mutta kokenut suomalaisnainenhan saattaisi verrata sinua edellisiin miehiinsä, ja huomata sinun olevan surkea pano, tylsää seuraa ja typeriä ajatuksia.

      Jos nainen harrastaa elämänsä aikana useiden miesten (tai miksei naistenkin) kanssa seksiä, ei hän silti välttämättä ole ensinnäkään valmis naimisiin kenen kanssa tahansa eikä edes välttämättä helppo pano, joka antaa kenelle tahansa tai edes helposti saatavissa.

      Mutta sinä ilmeisesti menisit naimisiin pimpan, et niinkään naisen kanssa.

      • FRD

        Mikäpä sen mukavampaa kuin seksi. Sen harrastaminen varmaan parasta maailmassa. On erittäin mukavaa että "vapaita" tyttöjäkin on olemassa. Jos ei olisi niin nuoret miehet kävisivät varmaan huorissa.

        Naimisiinmeno on toinen juttu, kuten kirjoitin. Kuten kirjoitin niin arvostan huomattavasti enemmän hieman vähemmän "nähnyttä" naista. Uskoisin että tämä on hyvin yleistä miesten keskuudessa. Tuskinpa kovin moni isäkään haluaisi että oma tyttö on käynyt läpi koko futisjoukkueen. Tasa-arvoon näillä asioilla ei tosiaankaan ole mitään merkitystä. Ehkä kotikasvatus ja oma sisäinen moraali on oikeampia mittareita. Koulutus lienee suurin tekijä tasa-arvo kysymyksissä.

        En suinkaan pelkää vahvoja naisia. Mielestäni naisen vahvuus määriytyy enemmänkin luonteen ja sosiaalisen aseman mukaan. Ei seksikumppaneiden määrän mukaan :) heh

        Koulutettu nainen on huomattavasti enemmän tietoinen mitä ympärillä tapahtuu ja ennenkaikkea mitä pitäisi tapahtua.

        Vaikka nainen ei olisikaan neitsyt alttarille mennessä niin näkisin että on suuri ero onko kumppaneita 3 vai 50. 3 aika lähellä vakavien suhteiden määrää ja 50 tulee helposti täytyyn, jos einiin laske kenelle pyllistää.


      • appelsiini
        FRD kirjoitti:

        Mikäpä sen mukavampaa kuin seksi. Sen harrastaminen varmaan parasta maailmassa. On erittäin mukavaa että "vapaita" tyttöjäkin on olemassa. Jos ei olisi niin nuoret miehet kävisivät varmaan huorissa.

        Naimisiinmeno on toinen juttu, kuten kirjoitin. Kuten kirjoitin niin arvostan huomattavasti enemmän hieman vähemmän "nähnyttä" naista. Uskoisin että tämä on hyvin yleistä miesten keskuudessa. Tuskinpa kovin moni isäkään haluaisi että oma tyttö on käynyt läpi koko futisjoukkueen. Tasa-arvoon näillä asioilla ei tosiaankaan ole mitään merkitystä. Ehkä kotikasvatus ja oma sisäinen moraali on oikeampia mittareita. Koulutus lienee suurin tekijä tasa-arvo kysymyksissä.

        En suinkaan pelkää vahvoja naisia. Mielestäni naisen vahvuus määriytyy enemmänkin luonteen ja sosiaalisen aseman mukaan. Ei seksikumppaneiden määrän mukaan :) heh

        Koulutettu nainen on huomattavasti enemmän tietoinen mitä ympärillä tapahtuu ja ennenkaikkea mitä pitäisi tapahtua.

        Vaikka nainen ei olisikaan neitsyt alttarille mennessä niin näkisin että on suuri ero onko kumppaneita 3 vai 50. 3 aika lähellä vakavien suhteiden määrää ja 50 tulee helposti täytyyn, jos einiin laske kenelle pyllistää.

        Mutta miksi arvostat enemmän naista, jolla on ollut vähän seksikumppaneja? Tiedän kyllä, että se on yleistä miesten keskuudessa, mutta en ole koskaan kuullut loogista selitystä siitä, miksi. Onko kyseessä siis epävarmuus? Vai mikä? Etenkin kun suhtautumisesi vaikuttaa olevan se, että miehet saavat harrastaa jopa avioliitossa seksisuhteita toisin kuin naiset. Miksi naisella siis pitäisi olla historia, jossa on pelkästään "vakavia suhteita" eikä ollenkaan satunnaista, "tunteetonta" hauskanpitoa?

        Ja aivan kuin satunnaisten seksikumppanien suhteen ei voisi olla valikoiva.


      • FRD
        appelsiini kirjoitti:

        Mutta miksi arvostat enemmän naista, jolla on ollut vähän seksikumppaneja? Tiedän kyllä, että se on yleistä miesten keskuudessa, mutta en ole koskaan kuullut loogista selitystä siitä, miksi. Onko kyseessä siis epävarmuus? Vai mikä? Etenkin kun suhtautumisesi vaikuttaa olevan se, että miehet saavat harrastaa jopa avioliitossa seksisuhteita toisin kuin naiset. Miksi naisella siis pitäisi olla historia, jossa on pelkästään "vakavia suhteita" eikä ollenkaan satunnaista, "tunteetonta" hauskanpitoa?

        Ja aivan kuin satunnaisten seksikumppanien suhteen ei voisi olla valikoiva.

        "Mutta miksi arvostat enemmän naista, jolla on ollut vähän seksikumppaneja? "

        Nämä ovat näitä ikuisuuskysymyksiä, joihin on hyvin vaikea antaa vastauksia. Minä en osaa yksiselitteisesti vastata sinulle.

        Epävarmuus se ei ole. Eikä mielestäni muukaan tasa-arvo tai alemmuus/alistamisjuttu. Ehkäpä uusi tai vähän käytetty on vaan mukavampi saada kuin käytetty. Ehkäpä se kertoo hiukan myös siitä kuinka uskollinen nainen mahdollisesti tulee olemaan? Kuten varmasti tiedät niin miehille uskottomuus on paljon vaikeampi nieltävä. Ehkäpä mies haluaa että kaikkein tärkein asia elämässä(vaimo) olisi mahdollisimman puhdas ja hyvässä maineessa. Kaikki miehet hiukan miettivät mitä muut ovat mieltä hänen vaimostaan. Tuossa jotain mietteitä.


    • Tyttö24

      että emme enää elä 70-luvulla ja mielestäni espanjalaiset naiset ovat lähes yhtä valmiita nauttimaan seksistä ja elämästään kuin suomalaiset. Erona on, että he eivät kokemuksistaan keskustele niin avoimesti ventovieraiden kanssa vaan säästävät mehevimmät jutut vain sisäpiirille. Muille petikumppanien määrä on aina se "3". Ihme ettet ole tätä tajunnut.

      Itse kuulun muuten myös näihin tarkkoihin valikoijiin, enkä haluaisi miestä jolla on ollut liikaa suhteita takanaan. Sama pätee miehiin ja naisiin, en käsitä mitä eroa siinä on. Toisaalta sellainen mies joka toivoo neitsyttä huolimatta omasta kokeneisuudestaan vaikuttaa mielestäni epäilyttävältä, jopa pedofiililta tai jotenkin sairaalloisen epävarmalta...

    • Minä

      Eihän 10 miestä ole kovin monta... Ihaile sinä vaan jotain neitsyitä ja rajoita omaa seksuaalisuuttasi miesten mielipiteiden mukaan, me muut teemme juuri niinkuin parhaaksi katsomme! Säälin naisia joilla ei ole kokemuksia.

    • Minä taas

      TASA-ARVOA on se että nainen saa vapaasti valita kenen kanssa on ja kuinka paljon, ilman että hänen ihmisarvonsa kyseenalaistetaan seksuaalisen käyttäytymisen perusteella!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe