Haluaisin oppia jousiammuntaa, missä sitä voi oppia ja tarvitseeko oman jousen alulsi? Jos löytyy jotaki tietoo voi myös laittaa mun mailiin: [email protected]
Jousiammunan alkeet. Missä?
5
430
Vastaukset
- Jousimies Mika K
www.sjal.fi
Sieltä löytyy lista Suomen jousiammuntaseuroista, etsi itseäsi lähin ja ota yhteyttä. =) - Pohjantila
Pohjantilalla (Loimaa) on kesällä useampi jousiammunta- ja jousentekokurssi myös. Käypä tutustumassa www.pohjantila.fi ja sieltä teemaleirit
Terveisin Minna / Leirit & Juhlat Pohjantila Oy - robinhood2
hei kiitti tosta linkistä ku mä oon just ettiny jotai leirii tai muuta jousiammuntajuttuu nuorille!! jee :))
- Pohjantila
Pohjantilan jousenvalmistusleirillä on vielä tilaa 8:lle osallistujalle. Leiri järjestetään 23.-25.8, ilmoittautuminen päättyy 25.7. Nyt imoittaumumaan että mahdut mukaan!
Leirillä on todella hyvä ja sillä on erittäin asiantunteva vetäjä Markku Loimuluonnosta. Rakennettava jousi jää omaksi, ja sillä on hyvä jatkaa jousiammuntaharrastusta jatkossakin. Jousen materiaalimaksu, majoitukset, ateriat, sauna kuuluvat leirin hintaan (240€ / leiri). Suosittelen!!
Lisätietoa www.pohjantila.fi, ja ilmoittautumiset [email protected] - 13v
Ei tarvitse alussa olla omaa jousta, kursseja tuossa olikin jo esiteltynä.
Ja jos et täydellisyyteen pyri, voi ammunnan aloittaa ihan omissa oloissa. Silloin tokitarvitsee oman pyssyn.
Näin itse tein, en ole millään kurssilla käynyt ja hyvin olen kaiken oppinut, mitä muut kursseilla käyneet ovat oppineet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864