minkä levyn ostitte viimeks?
ja oliko hyvä/huono?
uusi gallup!!!!lukekaa ja vastatkaa!
11
573
Vastaukset
- Ice Trouble
Dead Prez: Lets Get Free
oli hyvä- tiia
trilogian työvoiton.. mun oli pitäny se ostaa aikoi sitte mut nyt vasta oli ylimäärästä rahaa. oli tosi tosi hyvä! :D
- Chompper
Tupac: Nu Mixx Klassicz
Pieni pettymys, mut kuuntelun arvonen kummiski. - g'sah
Steen1:sen-Salaliittoteorian.
Oston arvonen platta. - [kepulikrppu]
joo elikkäs viimeks ostin cheekin levyn... olihan se ihan ok, mut oon mä parempaakin kuullu...
- Vapaasielu
MGI - Cratest hits tuli ostettuu viimeks
ei ollu silleen mitään hirveitä odotuksia mut ihan toimiva levy oli...- joku
OSTIN G UNITIN JA KUTEN AINA SE OLI HYVÄ! JA MÄ OSTAN D 12 D12 WORLDIN PIAN
- shadybabe**
Ostin Cheekin-avaimet mun kulmille ja huolimatta siitä et se on aikamoisessa tehokulutuksessa ollutkin niin ei se mikään huippuhyvä oo. Muutama helmi joukossa.. :)
- I see no changes
Taisinpa ostaa viimeks Kanye Westin The college dropout.
Oli sen arvoinenkin, tykkään siitä levystä.
- e-laasti
Ostin Elastisen Elaksis kiven Venäjän maalta.. luultavasti kyllä piraatti... Mutta levy on kyllä aika hyvä, ellei jopa loistava!
RÄHINÄ RECORDS, jos et tiedä niin perehdy! - joku
d12-D12WORLD.SUORAANSANOTTUNA SE OLI MAHTAVA!!MAI BEREREREREREREREREEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626