Oletko mustasukkainen

valkosukkainen

kumppanisi existä? Miksi?

10

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En, hänellä oli elämää ennen muakin ja mulla ennen häntä. Niillä exillä oli ja on oma paikkansa siellä menneisyydessä ja muistoissa. Joku oli rakas ja tärkeä silloin siten kun oli ja nyt on nyt ja nyt on meidän vuoro.

Minulla on oma paikkani tässä ja nyt miehen elämässä ja hänellä oma paikkansa mun elämässäni tässä ja nyt, ei siis mitään syytä olla mustasukkainen kummankaan. :)

• kanasutran sulho

--Ei vanha kirnu heti rikki mene jos voita tekee
        Vaan jos nasuttis ei olekaan impi enää kun korkkaan--nih shit suutun

• pollo amore
        kanasutran sulho kirjoitti:

--Ei vanha kirnu heti rikki mene jos voita tekee
        Vaan jos nasuttis ei olekaan impi enää kun korkkaan--nih shit suutun

suttis on luvannut olla impi 30 vuotiaaksi asti

• Joku viisas on joskus sanonut...
      " Mustasukkainen ei ole se joka rakastaa,
      vaan se joka toivoo, että häntä rakastetaan."

Jos joku muistaa, mistä tämä launaus on, niin laita ystävällisesti huonomuistiselle vinkkiä. Thänks.

Itse en ole kovin mustasukkaista sorttia. Menneet on menneitä, mitäs niistä.
      Katse luottavasesti tulevaisuutta kohti. Yhteiset voimavarat voi käyttää positiivisesti hyödyksi, ei kannata haaskata energiaa kaivamalla vanhoja juttuja. Se juna meni jo.

• olinmä

joskus. Jouduin tilanteisiin, joissa en koskaan ennen ollut ollut. Ehkä siitä syystä, ehkä opin läksyni myös, yhden häpeällisen kokemuksen kautta. Tuntuisi minusta kiusalliselta, jos entisistäni mustasukkaisia oltaisiin, jatkuvasti ja ilman syytä. Eihän sitä jaksaisi. Kyllä še on tämä hetki, ja menneisyys, joka tekee ihmisestä ihmisen.

• Vaikea olla, kun en ole niitä edes koskaan nähnyt. Tai kerran joo, jossain bussissa. Musta omituisinta on olla mustasukkainen just ex:istä, koska nehän on _exiä_, eli ex-rakkauksia. Tietty sit jos olis jotain selvää merkkiä, että niistä olis tulossa nyxiä, niin ehkä sitten. En ole koskaan kysellyt existä, ei myöskään ole kyselty mun existä. Olen kertonut, jos olen jotain olennaista halunnut tilittää existä ja kumppani on kertonut, esim. siitä "bussimoikkaajasta", lyhyesti.

• en, koska siihen ei ole mitään syytä.
      niinku takaisin haikailua tai sen sellaista,

mur

• Mistä existä? Toki sillä niitä on ollu ja toki minä niistä muutaman tunnenkin, mutta en oikein osaa edes mieltää niitä akan exiksi.

• ex on ex

En ole mustasukkaista sorttia. En välitä tietää kuka ja kenen kanssa kuinka kauan ja miksi ero tuli. Mutta jos exä ilmaantuu lähipiiriin useastikkin,olisi paikallaan pitää jonkinlainen selonteko.

• En ole.

Mustasukkaisuus kuuluu muutenkin johonkin teini- tai nuoruusaikaan. Toiset ei kai ikinä kasva siitä ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe