Kumpi on suosikkisi?

Ratikkakuski.

1. Bob Dyland/Juice leskinen

2. BMW/Mersu

3. Salmiakki/Hedelmä

4. Rock/Pop

5. Action/Romantiikka

6. Pitza/Burgeri

7. Englanti/Ruotsi

8. Musta/Valkoinen

9. Peruna/Rankalainen peruna

10. Olut/Siideri

11. Ruisleipä/Ranskanleipä

12. Maito/Piimä


He-hee! :-)

.

31

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Bob Dyland/Juice leskinen
      - Juice

      2. BMW/Mersu
      - BMW

      3. Salmiakki/Hedelmä
      - Molemmat

      4. Rock/Pop
      - rock

      5. Action/Romantiikka
      - molemmat

      6. Pitza/Burgeri
      - pizza

      7. Englanti/Ruotsi
      - molemmat

      8. Musta/Valkoinen
      - molemmat

      9. Peruna/Rankalainen peruna
      - jaa-a?

      10. Olut/Siideri
      - sipakki

      11. Ruisleipä/Ranskanleipä
      - molemmat

      12. Maito/Piimä
      - molemmat

      Ei aina voi valita.

      • Ratikkakuski.

        Miksi mieluummin BMW kuin mersu?

        He-hee! :-)


      • Ratikkakuski. kirjoitti:

        Miksi mieluummin BMW kuin mersu?

        He-hee! :-)

        Koska mersut on helvetin rumia mun mielestä.


      • Sherlock Etämies
        kanasutra kirjoitti:

        Koska mersut on helvetin rumia mun mielestä.

        HAAA.......Suttis narraa nyt! Totuus on, että Suttis tietää, että BMW:ssä on sisällä mulkku ;-) Kun lapsi on maitanut karkkeja, ei valitse paprin mukaa huonmpaa karkkia enää


      • Sherlock Etämies kirjoitti:

        HAAA.......Suttis narraa nyt! Totuus on, että Suttis tietää, että BMW:ssä on sisällä mulkku ;-) Kun lapsi on maitanut karkkeja, ei valitse paprin mukaa huonmpaa karkkia enää

        No sulla on hyvä logiikka. Mulla on vaan parempi.


      • S Etämies
        kanasutra kirjoitti:

        No sulla on hyvä logiikka. Mulla on vaan parempi.

        Katoa kotka/försvin örn :D


        Pikku-suttiksen oitä olla jo nukkumassa, eikä lueskellä setäieten lapsille sopimattomia

        MARS MARS potalle ja tuutimaan, peipiseni


    • 1. Bob Dyland/Juice leskinen -En tiedä kuka on DylanD, joten sanon Juice

      2. BMW/Mersu -en tiedä mitä noissa on erilaista, joten ohi

      3. Salmiakki/Hedelmä- salmiakki

      4. Rock/Pop- pop

      5. Action/Romantiikka- romandiikka

      6. Pitza/Burgeri-pizza

      7. Englanti/Ruotsi- englanti

      8. Musta/Valkoinen- molemmat

      9. Peruna/Rankalainen peruna- keitetty

      10. Olut/Siideri-päärynäsiideri tai vaalea kukko

      11. Ruisleipä/Ranskanleipä- ruis-

      12. Maito/Piimä en ole juonut maitoa juomanan sit lapsuusiän, mutta kahvissa maito, juomana piimä, noista kahdesta

      • Ratikkakuski.

        Olet ilmeisesti maaseudun asukki.

        He-hee! :-)


      • Ratikkakuski. kirjoitti:

        Olet ilmeisesti maaseudun asukki.

        He-hee! :-)

        Asun maaseudulla.

        Sinänsä en tiedä, lasketaanko mut maalaiseksi tai kaupunkilaiseksi. Molemmissa on asunut, aika fifty-sixty.


    • 1. Bob Dyland/Juice leskinen
      - Juice, hänestä saa enemmän selvää, eikä ole kieltänyt kuvaamista keikallaan.

      2. BMW/Mersu
      - periaatteessea Mersu

      3. Salmiakki/Hedelmä
      - hedelmä

      4. Rock/Pop
      - rock

      5. Action/Romantiikka
      - action

      6. Pitza/Burgeri
      - pizza, siinä enemmän vaihtoehtoja

      7. Englanti/Ruotsi
      - spelar ingen råll

      8. Musta/Valkoinen
      - musta

      9. Peruna/Rankalainen peruna
      - ranskanperunoilla otan kun käyn ulkona syömässä

      10. Olut/Siideri
      - olut

      11. Ruisleipä/Ranskanleipä
      - ranskanleipä

      12. Maito/Piimä
      - piimä, vaikka maitoa käytän aamumuroissa

      • Ratikkakuski.

        Olen itsekin piimämies ja ihmettelen, että miksi aikuiset juovat maitoa.

        Sehän on vauvojen juomaa.

        He-hee! :-)


    • Kappas, vähä-älyisellä maalaiskaimallanikin on näköjään hetkensä. ;-)

      1. Juice leskinen

      2. Mersu

      3. Salmiakk

      4. Pop

      5. Action

      6. Pitza

      7. Englanti

      8. Musta

      9. Rankalainen peruna

      10. Olut

      11. Ruisleipä

      12. Maito

    • 1. Bob Dyland/Juice leskinen -Juice

      2. BMW/Mersu -marsu

      3. Salmiakki/Hedelmä -molempi

      4. Rock/Pop -rokki

      5. Action/Romantiikka -molempi

      6. Pitza/Burgeri -kyllä kiitos,

      7. Englanti/Ruotsi -englanti

      8. Musta/Valkoinen -mustavalkoinen

      9. Peruna/Rankalainen peruna -rankalainen?

      10. Olut/Siideri -kumpikin tilanteen ja mieliteon mukaan

      11. Ruisleipä/Ranskanleipä -ruis

      12. Maito/Piimä -ei kumpikaan,

      heheemur

      • sitä paitsi, kuka on Bob Dyland..?
        eik se oo Dylan,

        mur


      • Ratikkakuski.
        murriperkele kirjoitti:

        sitä paitsi, kuka on Bob Dyland..?
        eik se oo Dylan,

        mur

        Olet aivan oikeassa.

        Bob Dylan eli tämä amerikkalainen protestilaulaja.

        He-hee! :-)


      • Sherlock Etämies
        Ratikkakuski. kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa.

        Bob Dylan eli tämä amerikkalainen protestilaulaja.

        He-hee! :-)

        Dylanin oikea nimi on Zimmermann----ei kovin myyvä saksalainen nimi


    • 1. Bob Dyland/Juice leskinen - Juice

      2. BMW/Mersu - Baader Meinhof Wagen

      3. Salmiakki/Hedelmä - Salmiakki

      4. Rock/Pop - Rock

      5. Action/Romantiikka - Kumpikin very booring

      6. Pitza/Burgeri - Pitsa

      7. Englanti/Ruotsi - Kumpikin

      8. Musta/Valkoinen - -

      9. Peruna/Rankalainen peruna - Ristikko

      10. Olut/Siideri - Guinness

      11. Ruisleipä/Ranskanleipä - Ruis

      12. Maito/Piimä - Maito

    • 1. Bob Dyland/Juice leskinen - en tiiä ketään bob dylandia joten juissi.

      2. BMW/Mersu - bmw.

      3. Salmiakki/Hedelmä - hedelmä.

      4. Rock/Pop - rock.

      5. Action/Romantiikka - kunnon äksöni!!

      6. Pitza/Burgeri - pitsa.

      7. Englanti/Ruotsi - enkku.

      8. Musta/Valkoinen - musta.

      9. Peruna/Rankalainen peruna - enkä tiiä rankalaisesta perunastakaan joten sanon pelkkä pottu.

      10. Olut/Siideri - siideri.

      11. Ruisleipä/Ranskanleipä - molemmissa puolensa.

      12. Maito/Piimä - no maito.

      he-hee! ;-)

    • 1. Bob Dyland/Juice leskinen. Dylan

      2. BMW/Mersu. Bemari.

      3. Salmiakki/Hedelmä. Hedelmä.

      4. Rock/Pop. ROCK!

      5. Action/Romantiikka . Ei kumpikaan.

      6. Pitza/Burgeri. Pizza.

      7. Englanti/Ruotsi. Englanti

      8. Musta/Valkoinen. Musta.

      9. Peruna/Rankalainen peruna. Peruna.

      10. Olut/Siideri. Olut.

      11. Ruisleipä/Ranskanleipä. Ruis.

      12. Maito/Piimä. Maito.

    • 1. Bob Dyland/Juice leskinen
      - Bob Dylan
      2. BMW/Mersu
      - Ei oikeen kumpaan...mutta bemari on ajettavuudeltaan parempi.
      3. Salmiakki/Hedelmä
      - Salmiakki
      4. Rock/Pop
      - Rock
      5. Action/Romantiikka
      - Action
      6. Pitza/Burgeri
      - Pitsa
      7. Englanti/Ruotsi
      - Englanti
      8. Musta/Valkoinen
      - Musta
      9. Peruna/Rankalainen peruna
      - Peruna
      10. Olut/Siideri
      - Olut
      11. Ruisleipä/Ranskanleipä
      - Ruisleipä
      12. Maito/Piimä
      - Maito

    • Eewari

      pattaatimuusi.heh-heh.

    • 1. Bob Dyland/Juice leskinen
      - Juice

      2. BMW/Mersu
      - Mersu

      3. Salmiakki/Hedelmä
      - Hedelmä

      4. Rock/Pop
      - Pop

      5. Action/Romantiikka
      - Romantiikka

      6. Pitza/Burgeri
      - Pizza

      7. Englanti/Ruotsi
      - Englanti

      8. Musta/Valkoinen
      - Musta

      9. Peruna/Rankalainen peruna
      - Peruna (uuniperunat on hyviä)

      10. Olut/Siideri
      - Ei kumpikaan.

      11. Ruisleipä/Ranskanleipä
      - Ruis

      12. Maito/Piimä
      - Ei kumpikaan. Vesi

      • Eewari

        väärät vastaukset.mur.


      • Eewari kirjoitti:

        väärät vastaukset.mur.

        Täh? Menikö ne taas väärin? Noh, tekevälle sattuu.
        Ehkä seuraavalla kerralla osuu paremmin.


      • Eewari
        tosi..typy kirjoitti:

        Täh? Menikö ne taas väärin? Noh, tekevälle sattuu.
        Ehkä seuraavalla kerralla osuu paremmin.

        Sattuuhan sitä.

        Näin on.

        Häh-hää.


      • Sherlock Etäies
        tosi..typy kirjoitti:

        Täh? Menikö ne taas väärin? Noh, tekevälle sattuu.
        Ehkä seuraavalla kerralla osuu paremmin.

        Typyn "rankalainen" on alkuaa belgilainen ja niitä on monen muotoisia
        esim 1cm paksu on nimi pariisin sillan mukaan pommes Pont neuf
        Ranskassa "ranskanperuna on pommes frites=paistetut omenat
        Peruna on pommes de terre --=maaomenat


    • 1. Juice leskinen

      2. Mersu

      3. Salmiakki

      4. Rock

      5. Action

      6. Burgeri

      7. Englanti

      8. Musta

      9. Peruna

      10. Olut

      11. Ruisleipä

      12. Piimä

    • H.Ossi

      1. Juice
      2. Mersu jos on pakko valita
      3. Salmiakki
      4. Rock
      5. Romantiikka
      6. Pitza
      7. Englanti
      8. Musta
      9. En käytä perunaa
      10. Olut
      11 Ruisleipä
      12. Piimä

      • Sherlock Etämies

        popmusiikissa on myös rokkia

        ruisleipä pitää nälän paremmin lihottamatta pitkäketjuisten hiilihydraattien vuoksi


        Piimä on ruoansultkselle parempi maitohappobakteerien vuoksi


      • H.Ossi
        Sherlock Etämies kirjoitti:

        popmusiikissa on myös rokkia

        ruisleipä pitää nälän paremmin lihottamatta pitkäketjuisten hiilihydraattien vuoksi


        Piimä on ruoansultkselle parempi maitohappobakteerien vuoksi

        Poppi on perseestä jos suoraan sanotaan, mielummin Rockkia jos ei muuta ole tyrkyllä.

        Mikään ei voita kunnon ruisleipää!


    • 1. Bob Dyland/Juice leskinen - Juice ..

      2. BMW/Mersu - Ööh..kaksi saksalaista romua. Noh sanotaan vaikka mersu..

      3. Salmiakki/Hedelmä - Salmiakki..

      4. Rock/Pop - Pop..

      5. Action/Romantiikka - Both..elokuvissa enempi action ja henkilökohtaisessa elämässä romantiikka..

      6. Pitza/Burgeri - Pizza..

      7. Englanti/Ruotsi - Englanti..

      8. Musta/Valkoinen - Musta..

      9. Peruna/Rankalainen peruna - Peruna..

      10. Olut/Siideri - Olut..

      11. Ruisleipä/Ranskanleipä - Ruisleipä..

      12. Maito/Piimä - Molemmat..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe