1. Bob Dyland/Juice leskinen
2. BMW/Mersu
3. Salmiakki/Hedelmä
4. Rock/Pop
5. Action/Romantiikka
6. Pitza/Burgeri
7. Englanti/Ruotsi
8. Musta/Valkoinen
9. Peruna/Rankalainen peruna
10. Olut/Siideri
11. Ruisleipä/Ranskanleipä
12. Maito/Piimä
He-hee! :-)
.
Kumpi on suosikkisi?
31
164
Vastaukset
1. Bob Dyland/Juice leskinen
- Juice
2. BMW/Mersu
- BMW
3. Salmiakki/Hedelmä
- Molemmat
4. Rock/Pop
- rock
5. Action/Romantiikka
- molemmat
6. Pitza/Burgeri
- pizza
7. Englanti/Ruotsi
- molemmat
8. Musta/Valkoinen
- molemmat
9. Peruna/Rankalainen peruna
- jaa-a?
10. Olut/Siideri
- sipakki
11. Ruisleipä/Ranskanleipä
- molemmat
12. Maito/Piimä
- molemmat
Ei aina voi valita.- Ratikkakuski.
Miksi mieluummin BMW kuin mersu?
He-hee! :-) Ratikkakuski. kirjoitti:
Miksi mieluummin BMW kuin mersu?
He-hee! :-)Koska mersut on helvetin rumia mun mielestä.
- Sherlock Etämies
kanasutra kirjoitti:
Koska mersut on helvetin rumia mun mielestä.
HAAA.......Suttis narraa nyt! Totuus on, että Suttis tietää, että BMW:ssä on sisällä mulkku ;-) Kun lapsi on maitanut karkkeja, ei valitse paprin mukaa huonmpaa karkkia enää
Sherlock Etämies kirjoitti:
HAAA.......Suttis narraa nyt! Totuus on, että Suttis tietää, että BMW:ssä on sisällä mulkku ;-) Kun lapsi on maitanut karkkeja, ei valitse paprin mukaa huonmpaa karkkia enää
No sulla on hyvä logiikka. Mulla on vaan parempi.
- S Etämies
kanasutra kirjoitti:
No sulla on hyvä logiikka. Mulla on vaan parempi.
Katoa kotka/försvin örn :D
Pikku-suttiksen oitä olla jo nukkumassa, eikä lueskellä setäieten lapsille sopimattomia
MARS MARS potalle ja tuutimaan, peipiseni
1. Bob Dyland/Juice leskinen -En tiedä kuka on DylanD, joten sanon Juice
2. BMW/Mersu -en tiedä mitä noissa on erilaista, joten ohi
3. Salmiakki/Hedelmä- salmiakki
4. Rock/Pop- pop
5. Action/Romantiikka- romandiikka
6. Pitza/Burgeri-pizza
7. Englanti/Ruotsi- englanti
8. Musta/Valkoinen- molemmat
9. Peruna/Rankalainen peruna- keitetty
10. Olut/Siideri-päärynäsiideri tai vaalea kukko
11. Ruisleipä/Ranskanleipä- ruis-
12. Maito/Piimä en ole juonut maitoa juomanan sit lapsuusiän, mutta kahvissa maito, juomana piimä, noista kahdesta- Ratikkakuski.
Olet ilmeisesti maaseudun asukki.
He-hee! :-) Ratikkakuski. kirjoitti:
Olet ilmeisesti maaseudun asukki.
He-hee! :-)Asun maaseudulla.
Sinänsä en tiedä, lasketaanko mut maalaiseksi tai kaupunkilaiseksi. Molemmissa on asunut, aika fifty-sixty.
1. Bob Dyland/Juice leskinen
- Juice, hänestä saa enemmän selvää, eikä ole kieltänyt kuvaamista keikallaan.
2. BMW/Mersu
- periaatteessea Mersu
3. Salmiakki/Hedelmä
- hedelmä
4. Rock/Pop
- rock
5. Action/Romantiikka
- action
6. Pitza/Burgeri
- pizza, siinä enemmän vaihtoehtoja
7. Englanti/Ruotsi
- spelar ingen råll
8. Musta/Valkoinen
- musta
9. Peruna/Rankalainen peruna
- ranskanperunoilla otan kun käyn ulkona syömässä
10. Olut/Siideri
- olut
11. Ruisleipä/Ranskanleipä
- ranskanleipä
12. Maito/Piimä
- piimä, vaikka maitoa käytän aamumuroissa- Ratikkakuski.
Olen itsekin piimämies ja ihmettelen, että miksi aikuiset juovat maitoa.
Sehän on vauvojen juomaa.
He-hee! :-)
Kappas, vähä-älyisellä maalaiskaimallanikin on näköjään hetkensä. ;-)
1. Juice leskinen
2. Mersu
3. Salmiakk
4. Pop
5. Action
6. Pitza
7. Englanti
8. Musta
9. Rankalainen peruna
10. Olut
11. Ruisleipä
12. Maito1. Bob Dyland/Juice leskinen -Juice
2. BMW/Mersu -marsu
3. Salmiakki/Hedelmä -molempi
4. Rock/Pop -rokki
5. Action/Romantiikka -molempi
6. Pitza/Burgeri -kyllä kiitos,
7. Englanti/Ruotsi -englanti
8. Musta/Valkoinen -mustavalkoinen
9. Peruna/Rankalainen peruna -rankalainen?
10. Olut/Siideri -kumpikin tilanteen ja mieliteon mukaan
11. Ruisleipä/Ranskanleipä -ruis
12. Maito/Piimä -ei kumpikaan,
heheemur- Ratikkakuski.
murriperkele kirjoitti:
sitä paitsi, kuka on Bob Dyland..?
eik se oo Dylan,
murOlet aivan oikeassa.
Bob Dylan eli tämä amerikkalainen protestilaulaja.
He-hee! :-) - Sherlock Etämies
Ratikkakuski. kirjoitti:
Olet aivan oikeassa.
Bob Dylan eli tämä amerikkalainen protestilaulaja.
He-hee! :-)Dylanin oikea nimi on Zimmermann----ei kovin myyvä saksalainen nimi
1. Bob Dyland/Juice leskinen - Juice
2. BMW/Mersu - Baader Meinhof Wagen
3. Salmiakki/Hedelmä - Salmiakki
4. Rock/Pop - Rock
5. Action/Romantiikka - Kumpikin very booring
6. Pitza/Burgeri - Pitsa
7. Englanti/Ruotsi - Kumpikin
8. Musta/Valkoinen - -
9. Peruna/Rankalainen peruna - Ristikko
10. Olut/Siideri - Guinness
11. Ruisleipä/Ranskanleipä - Ruis
12. Maito/Piimä - Maito1. Bob Dyland/Juice leskinen - en tiiä ketään bob dylandia joten juissi.
2. BMW/Mersu - bmw.
3. Salmiakki/Hedelmä - hedelmä.
4. Rock/Pop - rock.
5. Action/Romantiikka - kunnon äksöni!!
6. Pitza/Burgeri - pitsa.
7. Englanti/Ruotsi - enkku.
8. Musta/Valkoinen - musta.
9. Peruna/Rankalainen peruna - enkä tiiä rankalaisesta perunastakaan joten sanon pelkkä pottu.
10. Olut/Siideri - siideri.
11. Ruisleipä/Ranskanleipä - molemmissa puolensa.
12. Maito/Piimä - no maito.
he-hee! ;-)1. Bob Dyland/Juice leskinen. Dylan
2. BMW/Mersu. Bemari.
3. Salmiakki/Hedelmä. Hedelmä.
4. Rock/Pop. ROCK!
5. Action/Romantiikka . Ei kumpikaan.
6. Pitza/Burgeri. Pizza.
7. Englanti/Ruotsi. Englanti
8. Musta/Valkoinen. Musta.
9. Peruna/Rankalainen peruna. Peruna.
10. Olut/Siideri. Olut.
11. Ruisleipä/Ranskanleipä. Ruis.
12. Maito/Piimä. Maito.1. Bob Dyland/Juice leskinen
- Bob Dylan
2. BMW/Mersu
- Ei oikeen kumpaan...mutta bemari on ajettavuudeltaan parempi.
3. Salmiakki/Hedelmä
- Salmiakki
4. Rock/Pop
- Rock
5. Action/Romantiikka
- Action
6. Pitza/Burgeri
- Pitsa
7. Englanti/Ruotsi
- Englanti
8. Musta/Valkoinen
- Musta
9. Peruna/Rankalainen peruna
- Peruna
10. Olut/Siideri
- Olut
11. Ruisleipä/Ranskanleipä
- Ruisleipä
12. Maito/Piimä
- Maito- Eewari
pattaatimuusi.heh-heh.
1. Bob Dyland/Juice leskinen
- Juice
2. BMW/Mersu
- Mersu
3. Salmiakki/Hedelmä
- Hedelmä
4. Rock/Pop
- Pop
5. Action/Romantiikka
- Romantiikka
6. Pitza/Burgeri
- Pizza
7. Englanti/Ruotsi
- Englanti
8. Musta/Valkoinen
- Musta
9. Peruna/Rankalainen peruna
- Peruna (uuniperunat on hyviä)
10. Olut/Siideri
- Ei kumpikaan.
11. Ruisleipä/Ranskanleipä
- Ruis
12. Maito/Piimä
- Ei kumpikaan. Vesi- Eewari
väärät vastaukset.mur.
Eewari kirjoitti:
väärät vastaukset.mur.
Täh? Menikö ne taas väärin? Noh, tekevälle sattuu.
Ehkä seuraavalla kerralla osuu paremmin.- Eewari
tosi..typy kirjoitti:
Täh? Menikö ne taas väärin? Noh, tekevälle sattuu.
Ehkä seuraavalla kerralla osuu paremmin.Sattuuhan sitä.
Näin on.
Häh-hää. - Sherlock Etäies
tosi..typy kirjoitti:
Täh? Menikö ne taas väärin? Noh, tekevälle sattuu.
Ehkä seuraavalla kerralla osuu paremmin.Typyn "rankalainen" on alkuaa belgilainen ja niitä on monen muotoisia
esim 1cm paksu on nimi pariisin sillan mukaan pommes Pont neuf
Ranskassa "ranskanperuna on pommes frites=paistetut omenat
Peruna on pommes de terre --=maaomenat
1. Juice leskinen
2. Mersu
3. Salmiakki
4. Rock
5. Action
6. Burgeri
7. Englanti
8. Musta
9. Peruna
10. Olut
11. Ruisleipä
12. Piimä- H.Ossi
1. Juice
2. Mersu jos on pakko valita
3. Salmiakki
4. Rock
5. Romantiikka
6. Pitza
7. Englanti
8. Musta
9. En käytä perunaa
10. Olut
11 Ruisleipä
12. Piimä- Sherlock Etämies
popmusiikissa on myös rokkia
ruisleipä pitää nälän paremmin lihottamatta pitkäketjuisten hiilihydraattien vuoksi
Piimä on ruoansultkselle parempi maitohappobakteerien vuoksi - H.Ossi
Sherlock Etämies kirjoitti:
popmusiikissa on myös rokkia
ruisleipä pitää nälän paremmin lihottamatta pitkäketjuisten hiilihydraattien vuoksi
Piimä on ruoansultkselle parempi maitohappobakteerien vuoksiPoppi on perseestä jos suoraan sanotaan, mielummin Rockkia jos ei muuta ole tyrkyllä.
Mikään ei voita kunnon ruisleipää!
1. Bob Dyland/Juice leskinen - Juice ..
2. BMW/Mersu - Ööh..kaksi saksalaista romua. Noh sanotaan vaikka mersu..
3. Salmiakki/Hedelmä - Salmiakki..
4. Rock/Pop - Pop..
5. Action/Romantiikka - Both..elokuvissa enempi action ja henkilökohtaisessa elämässä romantiikka..
6. Pitza/Burgeri - Pizza..
7. Englanti/Ruotsi - Englanti..
8. Musta/Valkoinen - Musta..
9. Peruna/Rankalainen peruna - Peruna..
10. Olut/Siideri - Olut..
11. Ruisleipä/Ranskanleipä - Ruisleipä..
12. Maito/Piimä - Molemmat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381