palstahahmo fiction-persoona?
Ml-historian huonoin ja parhain
22
68
Vastaukset
minä,
mur- sykiatrii-dazzuu
Voiko fiktiivinen hahmo olla mielenkiintoinen?
Minun mielestä ei, koska sellainen kommentaattori turhauttava ja läpinäkyvä.
Täytyy uskaltaa olla oma itsensä, se on vaihtoehdoista paras.- puskassa 24/7
Miksi fiktiivinen hahmo ei voi olla mielenkiintoinen?
Mitä mieltä olet vaikkapa ET:stä, Ransusta, Zorrosta, Mustanaamiosta tms? puskassa 24/7 kirjoitti:
Miksi fiktiivinen hahmo ei voi olla mielenkiintoinen?
Mitä mieltä olet vaikkapa ET:stä, Ransusta, Zorrosta, Mustanaamiosta tms?Samasta syystä ei voi olla kuin mikä ero on alkaa rakkauden töille oikean naisen kanssa versus hiplata kuttaperkkavaginaa.
Sarjakuvahahmoja kukaan ei luule oikeiksi. Palstalla pitäisi olla oikeita ja vieläpä ihmisiä kirjottelemassa.
- puskassa 24/7
Huonoin: Modelli - Todella vastenmielinen olento
Paras: Buddy-Love - Hauskin ja älyllisin. Parhaaksi tulee ensimmäisenä mieleen pete vantaa. Huonoimpia on paskalisko ja muut kopionikit. Osoittavat täydellistä mielikuvituksen puutetta ja huonoa huumoria.
- ....
Eewari on aika hyvä, Modelli huono.
- Blood Brotha huonoin
.
Surkeasti mahalaskun tehnyt Blood Brotha on kaikkein huonoin
Har!
.- Komea lässähdys:.!1%
Ratikkakuski kirjoitti:
Ja siitäkin on jo seitsemän vuotta.
.
Kuukausia huolellisesti kehitelty virtuaalipersoona virtuaalimatkoineen ei saanut enää koottua itseään :(
.
- 3+8
Petezxr oli koukuttava.
Worse...hossi ja pappatuna. Paras fiktiohahmo on sellainen, josta ei koskaan voi olla ihan varma, onko se fiktiota vai totta.
- kylä näi o
.
Paras fiktiohahmo uskoo itsekin omiin omakehupuheisiinsa
Har!
.
Ja Genio pidä sinä turpas kii!
- Atte Ateistinen
Karmivin on Yakov alias Leif Norrgård ---skitsfreenikko, joka on saanut käskyn
jumlilta murhata ateistit ja "vääräuskoiset" moni palsta naisistakin on uhattu heittää tuliseen järveen-------on jo poliisin tarkkailussa Serpicon kera
JUMALA EI OLE OLEMASSAKAAN ON JO TODISTETTU
ERI JUTTU, MIT MIELISAIRAITTEN PÄÄSS PUHUU - Muitakin on
Adrian
- Nasdaq
Kyllä se on kieltämättä ja aivan on YB. Kun pannaan yhteen Votkotin ja räpsytin, niin saadaan aikaiseksi keikkuva vene.
(Nasdaqimaista naurua)
http://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY- Nasdaq
siis täähän on aika vanha biisi - siis noin heittona. Aika vittumoinen haitsu. Mä en jotenkin ymmärrä rummun lyöjiä jotka eivät lyö rumpua.
(non-musiikillista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
siis täähän on aika vanha biisi - siis noin heittona. Aika vittumoinen haitsu. Mä en jotenkin ymmärrä rummun lyöjiä jotka eivät lyö rumpua.
(non-musiikillista naurua)Eräänä tavallisena aamuna sama nepalilainen tarjosi mulle kouraan Metro-lehden, jonka kannessa Johanna heräili unisena.
Kuusi tuntia sen jälkeen poliisi kysyi minulta, että olenko todella noin kova fani, että irti leikattu kuva pitää liimata tuulilasiin?
Olin samaa mieltä naisen kanssa, sillä valo paistoi kuvasta ikävästi läpi
(kurkien naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734