Onko noloa

BETONIMUNA111!!!

jos joku palstalainen antaa itsestään sellaisen kuvan, että hänellä olisi hyvä työpaikka, mahtava kumppani ja rikas sosiaalinen elämä, mutta kuitenkin kyhjöttää täällä 24/7?

18

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen vaimo

      Ratikkakuski?

    • No ei ole noloa. Huonoa palautetta tulee niillekin jotka avoimesti kertoo ettei töitä, kumppania tai rikasta sosiaalista elämää ole. Lopputulos on siis ihan sama, ripuloivien trollien puuceenä saa toimia.

    • Minulla ei ole mitään noista ja sekin tuntuu mielestänne nololta. Johtopäätös -:- Rarikalle ei juuri anneta vaihtoehtoja, mitä nolouteen joidenkin mielestä tulee.

    • zisel = dazu

      Ratikkakuskin olisi kannattanut ensin vähän harkita puhitaan vaikka toki on mahdollista, että hän on johtaja ja naimissa rikkaan japanittaren kanssa ;)

    • no mitä tahansa täällä omasta elämästään paljastaa on aina valhetta vainen
      ja päätyykin vain elämään etäsuhteessa kuminuken/puutarhatontun kanssa,
      niin että mitä hiton väliä sillä noloudella..

      murkele

      • Reps megalol ÄksDee :D

        Joka kerta kun on Toljakkeeksi tituleerattu, ekana tulee mieleen eipä silti näy murria missään :>


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Reps megalol ÄksDee :D

        Joka kerta kun on Toljakkeeksi tituleerattu, ekana tulee mieleen eipä silti näy murria missään :>

        no ku mää en kuulu siihen kauppaan, niinku,
        mulle riittää yks toljake..

        mur ;P


      • murriperkele kirjoitti:

        no ku mää en kuulu siihen kauppaan, niinku,
        mulle riittää yks toljake..

        mur ;P

        Sama juttu, hän saa olla se Ainoa mun puolesta kans =)


    • -ok-

      Ainoo tapa puskille päteä ja parille rekatullekkin. säälittävää mielummin ku noloo

      • kundi.kundine

        niinno tääl ny voi latoo mitä lystää ja toiste lystiks jotkut jaksaiski


    • aprobooo

      Ketä tarkoitat?

    • Joo. On aivan vitun noloa olla sekä palstalla, että väittää, että on elämää palstan ulkopuolellakin. Pitäisi vissiin tehdä tusina penskoja, ettei ehtisi palstailla, jotta olisi "oikea elämä".

      Ps. Taidan muuttaa Pohjanmaalle ja liittyä johonkin herätysliikkeeseen...

      • Tusina penskoja ei luultavasti estä palstailua.


      • Sörkkälainen

        " Ps. Taidan muuttaa Pohjanmaalle ja liittyä johonkin herätysliikkeeseen... "

        Juu...tee palvelus Stadille ja rupea puimurikuskiksi.


      • Nasdaq
        Sörkkälainen kirjoitti:

        " Ps. Taidan muuttaa Pohjanmaalle ja liittyä johonkin herätysliikkeeseen... "

        Juu...tee palvelus Stadille ja rupea puimurikuskiksi.

        Ainoastaan joku joulupohjalainen puhuu Sörkästä sörkkalaiselle, joka on ja asuu palstalla kuin pastalla.

        (naurua kurveilla)


    • Ei voi olla noloa ku ei voi oikiasti tiätää. Sen sijaan tälläiset aloitukset on äärimmäisen noloja ja olis noloa omata tämän luokan sosiaalinen älykkyys.

    • Jos jollain menee sinua paremmin, ei kannata olla kateellinen. Mut mieluummin olet täys kusipää kuin hölskyvä kusipää ;D

    • Nasdaq

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe