Onko noloa

BETONIMUNA111!!!

jos joku palstalainen antaa itsestään sellaisen kuvan, että hänellä olisi hyvä työpaikka, mahtava kumppani ja rikas sosiaalinen elämä, mutta kuitenkin kyhjöttää täällä 24/7?

18

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäinen vaimo

Ratikkakuski?

• No ei ole noloa. Huonoa palautetta tulee niillekin jotka avoimesti kertoo ettei töitä, kumppania tai rikasta sosiaalista elämää ole. Lopputulos on siis ihan sama, ripuloivien trollien puuceenä saa toimia.

• Minulla ei ole mitään noista ja sekin tuntuu mielestänne nololta. Johtopäätös -:- Rarikalle ei juuri anneta vaihtoehtoja, mitä nolouteen joidenkin mielestä tulee.

• zisel = dazu

Ratikkakuskin olisi kannattanut ensin vähän harkita puhitaan vaikka toki on mahdollista, että hän on johtaja ja naimissa rikkaan japanittaren kanssa ;)

• no mitä tahansa täällä omasta elämästään paljastaa on aina valhetta vainen
      ja päätyykin vain elämään etäsuhteessa kuminuken/puutarhatontun kanssa,
      niin että mitä hiton väliä sillä noloudella..

murkele

• Reps megalol ÄksDee :D

Joka kerta kun on Toljakkeeksi tituleerattu, ekana tulee mieleen eipä silti näy murria missään :>

• bravo.bravi kirjoitti:

Reps megalol ÄksDee :D

Joka kerta kun on Toljakkeeksi tituleerattu, ekana tulee mieleen eipä silti näy murria missään :>

no ku mää en kuulu siihen kauppaan, niinku,
        mulle riittää yks toljake..

mur ;P

• murriperkele kirjoitti:

no ku mää en kuulu siihen kauppaan, niinku,
        mulle riittää yks toljake..

mur ;P

Sama juttu, hän saa olla se Ainoa mun puolesta kans =)

• -ok-

Ainoo tapa puskille päteä ja parille rekatullekkin. säälittävää mielummin ku noloo

• kundi.kundine

niinno tääl ny voi latoo mitä lystää ja toiste lystiks jotkut jaksaiski

• aprobooo

Ketä tarkoitat?

• Joo. On aivan vitun noloa olla sekä palstalla, että väittää, että on elämää palstan ulkopuolellakin. Pitäisi vissiin tehdä tusina penskoja, ettei ehtisi palstailla, jotta olisi "oikea elämä".

Ps. Taidan muuttaa Pohjanmaalle ja liittyä johonkin herätysliikkeeseen...

• Tusina penskoja ei luultavasti estä palstailua.

• Sörkkälainen

" Ps. Taidan muuttaa Pohjanmaalle ja liittyä johonkin herätysliikkeeseen... "

Juu...tee palvelus Stadille ja rupea puimurikuskiksi.

• Nasdaq
        Sörkkälainen kirjoitti:

" Ps. Taidan muuttaa Pohjanmaalle ja liittyä johonkin herätysliikkeeseen... "

Juu...tee palvelus Stadille ja rupea puimurikuskiksi.

Ainoastaan joku joulupohjalainen puhuu Sörkästä sörkkalaiselle, joka on ja asuu palstalla kuin pastalla.

(naurua kurveilla)

• Ei voi olla noloa ku ei voi oikiasti tiätää. Sen sijaan tälläiset aloitukset on äärimmäisen noloja ja olis noloa omata tämän luokan sosiaalinen älykkyys.

• Jos jollain menee sinua paremmin, ei kannata olla kateellinen. Mut mieluummin olet täys kusipää kuin hölskyvä kusipää ;D

• Nasdaq

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2406
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1513
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1447
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      986
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      929
    Aihe