Kiinnostun vain tietyn näköisistä miehistä!

'yksi

Onko muilla niin, että tiedätte tarkkaan, minkä näköinen mies (tai nainen) teitä viehättää?

Ilmeisesti tämä kaikki on johdannaista yhden tietyn miehen ulkonäöstä. Onneksi olen päässyt hänestä yli, mutta tuo ulkonäköihanne on ja pysyy.

33

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Se muuttuu sitten kun ihastut johonkin mieheen, joka onkin erinäköinen. Sitten alat katselemaan vain tuontyyppisiä.

• 'yksi

Enpä usko, sillä tämä tyyppi on pysynyt voimissaan jo vuosia. Aikaisemmin en tiennyt mistään mitään.

• Mulla on aika laaja skaala, paitsi hoikkuus on aika ehdoton ja nykyisin aika haastava vaatimus, varsinkin omassa ikäluokassani.

• 'yksi

Ikiä mainitsematta totean, että kun olin nuorempi ja hoikempi, 'kaikki' tuntuivat olevan muotojen perään. Nyt kun niitä muotoja on, 'kaikki' etsivät hoikkuutta...

Taidat olla itse hoikka poika.

• 'yksi kirjoitti:

Ikiä mainitsematta totean, että kun olin nuorempi ja hoikempi, 'kaikki' tuntuivat olevan muotojen perään. Nyt kun niitä muotoja on, 'kaikki' etsivät hoikkuutta...

Taidat olla itse hoikka poika.

Mistäs arvasit ;)

• 'yksi
        mr-groove kirjoitti:

Mistäs arvasit ;)

Pystyn luomaan ihmisestä kuvan kirjoituksen perusteella. Olen joku nero.

• 'yksi kirjoitti:

Pystyn luomaan ihmisestä kuvan kirjoituksen perusteella. Olen joku nero.

Sillä pärjääkin aika pitkälle ;)

• 'yksi
        mr-groove kirjoitti:

Sillä pärjääkin aika pitkälle ;)

No materiaalista ei ole pulaa, mutta, mutta... mihin tätä taitoa käyttäisi muuhun, kuin miesten valkkaamiseen!? Kynnys on niin korkealla, että huh, huh!

• 'yksi kirjoitti:

No materiaalista ei ole pulaa, mutta, mutta... mihin tätä taitoa käyttäisi muuhun, kuin miesten valkkaamiseen!? Kynnys on niin korkealla, että huh, huh!

Siis sun vai mun kynnys?

• 'yksi
        mr-groove kirjoitti:

Siis sun vai mun kynnys?

Minun kynnykseni. Mitäs minä muiden kynnyksistä ja varsinkaan sellaisten, joiden haku suuntautuu toisaalle (kuten omanikin).

On sinussa jotain hyvääkin, sitä en sano. Olet viivyttelevä. Omaat harkintakykyä. Olet keskivertoa älykkäämpi. Asut omakotitalossa; yksin.

• 'yksi kirjoitti:

Minun kynnykseni. Mitäs minä muiden kynnyksistä ja varsinkaan sellaisten, joiden haku suuntautuu toisaalle (kuten omanikin).

On sinussa jotain hyvääkin, sitä en sano. Olet viivyttelevä. Omaat harkintakykyä. Olet keskivertoa älykkäämpi. Asut omakotitalossa; yksin.

Ihan nappiin ei mennyt, mutta aika lähelle ;) Mitäs miehen pitäisi olla ylittääksesi kynnyksesi?

• mr-groove kirjoitti:

Ihan nappiin ei mennyt, mutta aika lähelle ;) Mitäs miehen pitäisi olla ylittääksesi kynnyksesi?

Siis ylittäkseen :D

• 'yksi
        mr-groove kirjoitti:

Heitin huumorilla tuon viimeisen.

Miksi haluat tietää kriteereistäni, koska tiedossasi jo on etten täytä omiasi?

• 'yksi kirjoitti:

Heitin huumorilla tuon viimeisen.

Miksi haluat tietää kriteereistäni, koska tiedossasi jo on etten täytä omiasi?

Koska kiinnostun myös älystä ja haasteista ;)

• 'yksi
        mr-groove kirjoitti:

Koska kiinnostun myös älystä ja haasteista ;)

Niin. Huomasin jo aiemmin, että harrastat psykologiaa.
        Palaan aiheeseen ehkä myöhemmin. Nyt kutsuu kauppa.

• 'yksi kirjoitti:

Niin. Huomasin jo aiemmin, että harrastat psykologiaa.
        Palaan aiheeseen ehkä myöhemmin. Nyt kutsuu kauppa.

Sama juttu! Muuten vierat jäävät ilman ruokaa, palaillaan vaikka yv:llä.

• 'yksi
        mr-groove kirjoitti:

Sama juttu! Muuten vierat jäävät ilman ruokaa, palaillaan vaikka yv:llä.

Yv:llä? Niinpä niin.

• 'yksi kirjoitti:

Yv:llä? Niinpä niin.

Huomasin, että en minäkään täytä ulkonäkökriteereitäsi ;) Olen todella kaukana tuosta keskimmäisestä tai kenestäkään kuvaan miehistä.

• 'yksi
        mr-groove kirjoitti:

Huomasin, että en minäkään täytä ulkonäkökriteereitäsi ;) Olen todella kaukana tuosta keskimmäisestä tai kenestäkään kuvaan miehistä.

Aivan. Minä en mitään karvapäitä kelpuuta. Vilkaisin vähän vanhempia kirjoituksiasi ja olet liian sosiaalinen makuuni.
        Teoriassa voisin opettaa sinulle jotain itsestäsi, mutta en ala venymään enkä vanumaan.

• 1

Aika pitkälti. Hoikka, urheilullinen ja pitkä naisvartalo viehättää ja mitä kauniimmat kasvot sitä parempi.

• 127.0.0.1

Kerro nyt millainen on miestyyppisi ulkonäkö?

• 'yksi

• 127.0.0.1

• erkkiesimerkki111111

• 'yksi
        erkkiesimerkki111111 kirjoitti:

Tuon näköinen olen paitsi miehekkäämän näköinen ja hymy sama mutta isompi. Samoin harteikkaampi.

Anteeksi, mutta vaikutat koura-autokuskilta. Ovatko kätesi tahmeat?
        Ei sillä, että duunareissa mitään vikaa olisi. Täälläkin käy ihan mukavan näköinen roskakuski, joka on varmasti käyttänyt paljon aikaa ajatteluun!

• 'yksi

• Mites Agassi?

• Phantom Menace

• 'yksi

• 'yksi

• .....

Olet siis pinnallinen nainen, etkä näe sisäistä komeutta ja blaa blaa blaa.

Jotain ylläolevan kaltaista kirjoittaisin jos olisin nainen.

• Henriikka 28

Sää tykkäät kaljusta pillupratisesta
      tatuoidusta miehekäästä miehestä joka bodaa
      lyö ja pettää...Niin myös minä!

• nami nam

Poikamaisen näköisistä miehistä. Nyt ja aina. Sinisilmäiset ovat parhaimmat, mutta vihreät ja harmaatkin menevät ihan hyvin.

Huom, poikamaisuutta voi löytyä vanhemmistakin miehistä - ja itseni ikäiset ovatkin suosikkejani, vaikka nuorempia junnujakin käy melkoisesti tyrkyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe