Lauantai 13.10.12

zisel

Mitä olette tehnyt tänään?

38

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyöstix

      Tuleeko rainerit tänään taas kylään? ;)

      • zisel

        Jaa-a, en tiedä ketä sun luona kyläilee :)


    • kakkostasilmään:)

      Mun luo tulee yks nuoruuden tuttu, asun aika pienellä paikkakunnalla. Tein pizzaa ja kohta kaveri tulee.

    • Kyöstix

      Jalkapalloo tuli iltapäivällä käytyä kattomassa ja helskutin kylmä oli ilma :)
      Kyllä se talvi sieltä on tulossa sen verran oli vilu katsomossa

    • kakkostasilmään:)

      Sitten me katotaan telkkaria ja maistellaa oluita ja toivottavasti muutakin tehään. Mut ei mitään sellasta kuitenkaan ekana iltana.

    • kundi.kundine

      totanoi kahvii keitelly ja netis surffannu

    • kakkostasilmään;)

      sitten Voin mä vähän halia sitä ja silitellä tukkaa, muttei muuta ekana iltana.

    • Nukkunut puoleen päivään, syönyt aamiaisen, hampparoinut kaupungilla neljä tuntia ja harjoittanut hermojani Stockan hulluilla päivillä. Tulin juuri kotiin, pistin uuniperunat uuniin, avasin oluen ja läppärin.

      Kun on kaksi edellistä viikonloppua ollut reissussa, niin tänä viikonloppuna en lähde mihinkään. Ensi viikonloppuna voisikin jälleen laittaa jalalla koreaksi.

      Entäs itse?

      • mm

        Missä vaiheessa puhallat ilmat Rouva Ratikkaan?


      • mm kirjoitti:

        Missä vaiheessa puhallat ilmat Rouva Ratikkaan?

        Ei mielikuvitusvaimoa tarvitse pumpata, senkin aivovaurioinen.


    • herännyt, juonut aamukaffet, lukenut uutisia ja fasebuukkia, käynyt kaupassa, pessyt pyykkiä, syönyt, ..., nukkunut päikkärit, juonut pari olutta sekä martini biancoa sekä punkkua vissyn kera, suunnitellut siivoavansa mutta todennut ettei se ihan vielä ole välttämätöntä, syönyt karkkia ja chilipähkinöitä ja palstaillut..
      nyt pohtis viitsiskö illan mittaan lähtä kuppilaan pistäymään piitkästä aikaa,

      mur

      • :-)

        Lähde ihmees. Tuuletusta.


      • :-) kirjoitti:

        Lähde ihmees. Tuuletusta.

        no tuuletus olis kyl tarpeen,
        saas nähä miten vanha jaksaa..
        olenhan kuitenkin *gasp* lähes kolmekymppinen!!

        mur


    • "sipsutellut" ulkona, kiireellä tuli polkupyöräiltyä.
      Lajitellut pyykkiä, tehnyt vähän sitä ja tätä. Äsken poltin pihvit pannulle ja nyt tuuletan katkua.
      Ilta menee saunotessa vielä.

      • utsija..

        Mitä tuo kynän ja kasvon kuva nikkisi vieressä tarkoittaa?


      • .
        utsija.. kirjoitti:

        Mitä tuo kynän ja kasvon kuva nikkisi vieressä tarkoittaa?

        sheriffi?


      • utsija.. kirjoitti:

        Mitä tuo kynän ja kasvon kuva nikkisi vieressä tarkoittaa?

        Se selviää kai kun avaan profiilin ja lopetan kirjoitteluni samalla, nyt haluan kirjoitella vähän aikaa.


      • kundi.kundine
        . kirjoitti:

        sheriffi?

        kontilles alamaine ;D hähä


    • eipäläisenantillekys

      Antti Eipäläinen, mitä sinä olet hommaillut tänään?

    • Ei niin pientä pintaremonttia..noin 10 tuntia.

      • gdfsreknmhuy

        Omaa pesääkö remontoit?


      • iutsgfllloe
        gdfsreknmhuy kirjoitti:

        Omaa pesääkö remontoit?

        Kenen naisen pesää :DDD


      • gdfsreknmhuy kirjoitti:

        Omaa pesääkö remontoit?

        Anopin pesää oon rapannut päivän...


      • jvyslutej
        iutsgfllloe kirjoitti:

        Kenen naisen pesää :DDD

        hienoa ja koskas on tupaan tuliaiset?


      • kundi.kundine
        Richartti kirjoitti:

        Anopin pesää oon rapannut päivän...

        roiskuko :D


      • kundi.kundine kirjoitti:

        roiskuko :D

        No ei siellä oikeestaan rappaushommia oo. Seuraava työvaihe ois pakkelointi....


      • Richartti kirjoitti:

        Anopin pesää oon rapannut päivän...

        Toi on niitä juttuja mihin pilipali miehet ei kykene....ryhtymään. Arvostan.


      • modelli kirjoitti:

        Toi on niitä juttuja mihin pilipali miehet ei kykene....ryhtymään. Arvostan.

        Joo ei. Anopin pesä kuulostaa todelliselta helvetin esikartanolta.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Joo ei. Anopin pesä kuulostaa todelliselta helvetin esikartanolta.

        Älähän nyt...mä alan vähitellen kallistumaan siihen suuntaan, että parasta mun 2 parisuhteessani on ollut "anopit" :)


      • Richartti kirjoitti:

        Älähän nyt...mä alan vähitellen kallistumaan siihen suuntaan, että parasta mun 2 parisuhteessani on ollut "anopit" :)

        Mun anopit on kans olleet mua kohtaan hyviä.


      • jhtrevc
        Richartti kirjoitti:

        Älähän nyt...mä alan vähitellen kallistumaan siihen suuntaan, että parasta mun 2 parisuhteessani on ollut "anopit" :)

        Ei sinulla ole anoppia, kiusaat vaan muita.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mun anopit on kans olleet mua kohtaan hyviä.

        Anopit ja apet ovat helppoja. Ei tervitse kuin silmiin katsoa ja sanoa käsipäivää. Niin oli jo 15-vuotiaana ja niin oli 30:nä.


      • jhtrevc kirjoitti:

        Ei sinulla ole anoppia, kiusaat vaan muita.

        Siis sinulla ei ole... :-(


      • Man's Got To Do:..!1
        Richartti kirjoitti:

        No ei siellä oikeestaan rappaushommia oo. Seuraava työvaihe ois pakkelointi....

        .

        "Man's Got To Do what Man's Got To Do :)"

        Har!

        .


    • Kasilta heräsin ja join kahvit, sitten siivoiltiin ja laitettiin ruokaa tuonne yhteen saakka. Yhdestä kuuteen olin kahden keskimmäisen kersan kanssa vähä puuhailemassa. Kuuden jälkeen kun tultiin kotiin laitoin takkaan valakian, kanankoivet uuniin ja saunan päälle. Jutustelin hetken vaimon ja anopin kanssa, seittemän maissa menin saunaan nuorimmaisen kersan kanssa. Tulin saunasta, sytytin kynttilät ja pilkoin vihanneksia kanankoipien seuraksi ja tein pöytäkattauksen, sitten syötiin koko perheen kanssa olkkarissa ja samalla katsottiin Toy Story kakkosta. Hetki sitten laitoin vaimon ja nuorimmaisen nukkumaan ja nyt sitten istun tässä kaljaa kitaten.

    • määmy

      Lukenu lehtii mitä viikol ei ehtiny.

    • HÄIVY!

      HÄIVY!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe