Mikä on pisin aika mitä ns. kevytsävyte pysyy hiuksissa. Siis jos menee kampaajalle...kai niillä on vahvempia aineita kuin kaupoissa? Itse en uskalla edes yrittää värjäämistä. En ole värjännyt ikinä ennen hiuksiani, joten en halua kestoväriä. Eikö sitä kestoväriäkin joudu kokoajan uusimaan juurikasvun vuoksi? Eikö ole sama värjätä sitten kevytsävyllä?
Hiusten värjääminen
3
546
Vastaukset
- kati-kampaaja
Kevytsävy voi pysyä jopa pidempään kuin kestoväri, jos hiukset ovat huonossa kunnossa ja huokoiset.. mutta sun tapauksessa kun hiuksia ei ole värjätty kesto riippuu kuinka usein pesee hiuksiaan.. (eri valmistajilla eri pysyvyys)
Kestoväriä uusittaessa usein värjätään vain tyvi ja vaikutusajan lopussa käytetään väriä myös latvaosissa jolloin sekin saa uuden kiillon.. tämä siis silloin kun väriä ei vaihdeta..
Sävyä uusittaessa värjätään kokopää uudelleen, koska väri on haalistunut koko hius pituudelta...
Sitten on erikseen vielä värihuuhtelu joka pysyy kevytsävyä vähemmän aikaa..
Kevytsävyllä ja värihuuhtelulla ei pysty värjäämään isoa muutosta, eli vain sävyttämään, kun taas kestovärillä saa ns. mitä vain aikaiseksi..
Eli kesto/kevyt valinta riippuukin halutusta lopputuloksesta..=D Ei siis aivan sama kummalla värjää..- Lumikki
Kyselin joskus aiemmin onko totta, että joillain kevytsävyte kestää/tarttuu paremmin kuin kestoväri. Ilmeisesti siis on..? Itse olen värjännyt aika paljon hiuksiani (kestoväreillä, kampaajalla ja kotona)ja enää väri ei pysy. Pitää siis kokeilla sitä kevytsävytettä.
- takku
Tiedät ilmeisesti jonkin verran hiuksista :) Kerroppa mulle siis että mitä mun pitäisi tehdä kun mulla on aika huonokuntoiset hiukset. Ne on lyhyet, mutta silti huokoiset. Onko jotain hoitoja jotka auttaisivat? Ja kiiltoo pitäis kanssa saada...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691