Voisitko kirjoittaa elämästäsi kirjan?

Kyöstix

Kirjoittaisitko totuudenmukaisen vai värittäisit sitä eli elämänkerta vai romaani?
Mikä sille tulisi nimeksi?

25

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppo keissi.

Se on jo tehty. Alkuun oli totuudenmukainen joskin ennustuksia sisältävä. Sitten tarinat jatkuivat vähemmän totuuksina.

Neitsytmatka on kirjan nimi. Raakapainos oli mutta tuhoutui palossa.

Ei mikään

• no mää olen jo tehnyt omaan elämääni pohjaavaa sarjakuvaa,
      kirjalliseen ilmaisuun mul ei taidot taitais riittää..
      kesken on vieläkin ja paljon piirrettävää rästissä, eikä kovin henk.koht. sisällön vuoksi julkaisukelpoinen,
      ellei sitten joskus..

mur

• Totuudenmukaisen. Tarinaa ei tarvitsisi mielestäni värittää, lähinnä sensuroida :D Tosin, en uskoisi sen kiinnostavan todellisuudessa ketään, koska elämäni on aika tavallista, poislukien se, että yleensä teen asioita, joita muut eivät ehkä tekisi. :P Girl got some balls ja silleen. Tosin, olen myös ujo ja jättänyt monia asioita tekemättäkin.

Mitään "merkittävää" en ole vielä tehnyt, joten...

No joo, voi olla, että jos kirjoittaisin, osaisin EHKÄ tehdä siitä kiinnostavan. Jos sen pituus olisi alle 10 sivua. :D

• Nimi olisi varmaan, että jääräpäisestä päästä kärsii koko ruumis.

• S Etämies
        kanasutra kirjoitti:

Nimi olisi varmaan, että jääräpäisestä päästä kärsii koko ruumis.

Voi suttis parka on niin nuori, mutkun lähtee minun kelkkaan, alkaa tapahtuman ja paljon.

Vanhoilta kovlevyiltäni pitäisi kerätä kokonaisuus ja hioa valmiiksi
        Yx kirjailija-ilmaisutaidon maisteri lupasi ilmaiseksi muokata sivujen asemoinnit muut ja tarjota muistitikulla kustantajille
        Eivä ne edes lue jotain dazun ruutpaperia neurlogian oppikirjasta, joka dazun harhoissa pyörii

Ehkä se kirjailija on huomannut jotai samaa, kuin mun suttiksenikin

• määmy

Voisin, mut siin ei ois mitään dramatiikkaa ilman värityst. Itseni tuntien, siin ois monta sivuu tilastoja. Nimeks vois pistää "Helppo elämä".

• Voisin kirjoittaa, mutta ketä se kiinnostaisi? Mutsi on omistautunut sukukronikalle eläköidyttyään eikä se oikeasti kiinnosta ketään.

Vaan kertokaahan te lapsia tekevät ihmiset, että uskotteko te tosissanne, että lapsenne muistelevat teitä? Siis muuta kuin jättämäänne perintöä, josta toki sopii riidellä...

• Pitää jättää sen verran suuri perintö, ettei tartte tuhlata aikaansa riitelyyn.

En ole kyllä ajatellut lapsia hankkiessani omaa kuolemaani ja heidän mahdollista minun muisteluaan. Mutta, aivan sama muistelevatko minua kuolemani jälkeen, pääasia olis, että hoitasivat omaa elämäänsä.

• Noo...mä toivon, että mun jälkikasvuani kiinnostaisi enemmän heidän oma tulevaisuus kuin mun menneisyys.

• En mä voisi, mutta joku muu vois kirjoittaa mun elämästä kirjasarjan. Ei tarttisi värittää.

• T.S.I.E.S.S.E.L

" Voisitko kirjoittaa elämästäsi kirjan? "

Voisin, mutt kun näppäimistöltä puuttuu kirjaimet V.AP.P.A,A.

• En voisi...koska se muistuttais liikaa Juoppuhullun päiväkirjaa ja vaimo ei siitä dikkais.

• Voisin, mutta en halua liittyä jo valmiiksi liian isoon ryhmään ihmisiä, jotka luulee että heidän elämänsä jotenkin ansaitsisi tulla kaiken kansan luettavaksi. Luin pari vuotta sitten erään entisen työnantajani muistelmateosta ja se on sellasta potaskaa alusta loppuun ettei mitään rajaa. Ihminen tuntuu muuttuvan helposti kovin pieneksi sielultaan kun alkaa tehdä tiliä tekemisistään.

• Päähänpotkitun elämä olisi kohdallani ihan hyvä kirjan nimi minun elämästäni. Ja erittäin tylsä.

• Nasdaq

Tämä on salaisuus. Mä en yleensä puhu mitään mistään, mutta prosessoin intellillä.

Nimi tulee sitten myöhemmin. Musta nimi ei kanna kirjotusta vaan kirjoitus kantaa lasta.

(painovirhepaholaisen irvikuva)

• Voisin. Siitä tulisi monen kirjan sarja, sitten siitä tehtäisiin elokuva ja monta jatko-osaa.
      Siitä tulisi hyvin totuudenmukainen ja aito, todella mielenkiintoinen kokonaisuus, elämä imitoi taidetta juttu.

Nimeä täytyy miettiä tarkkaan, näin tärkeässä asiassa ei saa hätiköidä.

• S Etämies

Paljonko siinä on erotiikkaa ja irstailua? Tuopas näytille ja tutkitaan yhdessä
        minun makuuhuoneessa, keittiön pöydällä, hississä ja omien fantasioiden toteuttamisisita njom njom

• S Etämies kirjoitti:

Paljonko siinä on erotiikkaa ja irstailua? Tuopas näytille ja tutkitaan yhdessä
        minun makuuhuoneessa, keittiön pöydällä, hississä ja omien fantasioiden toteuttamisisita njom njom

Eihän se mikään huippumenestys olisi, jos siitä erotiikka ja intohimo puuttuisi.
        Mun oma-elämänkerrallinen kirjasarja on vielä ajatuksen asteella.

• No jos sen tekisin niin totuudenmukaisen, kuten aina. valehtelu on tylsää ja liian vaikeeta. Pitäs muistaa mitä on valehdellut ja milloin ja kelle. Joten huono linja.

Nimi? Minun elämänkertani xxx ******

• En.

Luulen, että muut tekisivät sen paremmin.

• Totuudenmukaisesti? En voisi.

Ja eipä olis tilaustakaan. Miksipä joku mun elämästä olisi kiinnostunut, kun en ole mikään ex-pressa (enkä tulevakaan) enkä myöskään mikään kuuluisa "vilmitähti"..

• Sherlock Etämies

• kun omeletti paloi
        Sherlock Etämies kirjoitti:

OLETPAS NÄÄ NÄÄ http://fi.wikipedia.org/wiki/Rebecca_De_Mornay

Ne munat, ne munat, oli vaimon viime sanat..........................................................

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1459
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1108
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1086
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      938
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      910
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      862
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      850
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      780
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    Aihe