Mitä "pelkäät" toisessa sukupuolessa?!

*esmeralda*

S24:lla on paljon vastakkaiseen sukupuoleen pettyneitä ihmisiä...

Siksi kysymys: Mitä "pelkäät" vastakkaisessa sukupuolessa??

Tässä tarkoitetaan sellaisia pelkoja, joita tulee, kun tapaat kivan vastakkaisen sukupuolen edustajan jonka kanssa voisit harkita vähän enemmänkin kuin pelkkää hyvänpäivän tuttavuutta. ..

15

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku alkaa kantamaan jotain vihanneksia mun jääkaappiin ja verhotkin pitäis vaihtaa ja pitäis alkaa sotkemaan koska mies ei voi asua siististi ja pälä päläpälä äpäläläpälää:D

    • Turha pelätä ku niin paljon jo nähnyt. Miehet pelkää mua.

      • S Etämies

        de är sant:)

        Jos päästää saman äämän useamman kerran residensiin, alkaa huomaamaan
        että äämä traijjaa pikkuhiljaa ryjänsä kaikki ja merkkailee reviiriänsä jättämällä
        meikkejä ja stringejänsä pyykkinarulle.................

        Seuraava korkattava epälisi ukkomieheksi ja menee keikka ketuille


    • Ei tappioille

      No tietysti sitä, että rahat menee hukkaan.

    • Sitä, että joudun pettymään omiin tunteisiini ja odotuksiini jonkun ihmisen taholta.

      • S Etämies

        Ei kannattaisi luottaa liikaa kumipmperoon:D))


      • S Etämies kirjoitti:

        Ei kannattaisi luottaa liikaa kumipmperoon:D))

        Älä pappa tyrkytä tapojasi.


      • kundi.kundine
        S Etämies kirjoitti:

        Ei kannattaisi luottaa liikaa kumipmperoon:D))

        no hei siis miksei? kumipimpero ei petä

        joski täytyis olla kyl asiat aika heikosti jos oma hanskaki alkais käymään viarais


      • S Etämies
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Älä pappa tyrkytä tapojasi.

        Tuttu slogan ---luepas Ratikka jotain, vaikka Seiskaa että opit uuden sloganin
        tuo on jo 13v vanha Ratikan keskusteluhistoriassa
        Vähän luovuutta , poitsu

        Matikkaa: Ekä känny rippilahjaksi=15v 1999 merkantin koulua 6v=2005
        siis Ratikka olis maksanut veroja enintään 6vuotta-rokulit=3vuotta on pohatta veroja kiertänyt vasta


      • S Etämies kirjoitti:

        Tuttu slogan ---luepas Ratikka jotain, vaikka Seiskaa että opit uuden sloganin
        tuo on jo 13v vanha Ratikan keskusteluhistoriassa
        Vähän luovuutta , poitsu

        Matikkaa: Ekä känny rippilahjaksi=15v 1999 merkantin koulua 6v=2005
        siis Ratikka olis maksanut veroja enintään 6vuotta-rokulit=3vuotta on pohatta veroja kiertänyt vasta

        Onko sinulla lukivika vai oletko kännissä?


    • kundi.kundine

      no vaiks sillei et niinku odotukset olis erilaiset tai jotai jost johtue elämäst tulis sit niinku omituist tai jotai et niinku haluais olla kaveri mut sit toine kävis kuumana ja sit ei tuliska mitää ja menis niinku hyvä kaveruus pilalle tai jotai

      • kundi.kundine

        oliski voinu rattist komppata näköjää


    • //Mies//

      Enpä kai mitään, mutta naisen exien (pikainenkin)kohtaaminen on vähän kiusallista..

    • Nasdaq

      Ai että mitäkö mä pelkään naisessa?

      Jos naiseutta ei pelkää ei tiedä mitään siitä millaista on olla mies.

      (naurua)

    • Että jos sillä onkin munat haarovälissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe