Tein ite korvareiän!

Siljuska123

Niin siis tein ite toisen korvareiän oikeeseen korvareikään tänä aamuna.. Tietenkin angstin vallassa salaa vanhemmilta jotka eivät antaneet laittaa toista korvareikää! Se sattu vaik palellutin korvan melkei kuolleeks.. Se oli kyl kauheeta vääntöö.. Kun tein paksulla ompeluneulalla ja laitoin siitä sitten läpi vanhat hoitokorvikset.. Huomenna pistän seuraavan! Kertokaa jtn. omii kokemuksii!

13

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penttipena33

      No ei kauheen moni näköjää omaa "kokemuksii"...

      • naamapalmuan

        Kaikki vaa tukehtuu nauruun sun tarinaa lukiessa.


    • Kävintäällä...

      "Korvareiän oikeeseen korvareikään"
      Tarkoitit luultavasti "Korvareiän oikeeseen korvaan"
      Opettele kirjottaan vitun angsti!

    • ........

      minä oon teheny neljät reiät mutta suoraa hoitokorviksella pistäny läpi :)

    • z

      Idiootti, lävistys kuuluu tehdä aina injektioneulalla. Itsekin tyhmänä ja tietämättömänä tehnyt yhden normaalilla neulalla. Ja tadaa sinne tulee sellanen patti. Koska se ylimääränen iho jää sinne korvaan, kun siinä sun neulassas ei ole reikää. Sano vielä ettet mitenkään desinfioinut korua/korvaasi niin hyvä tulee!

      • tattooed96

        Ei sitä injektioneulallakaan kannata tehä, mieluite oikealla LÄVISTYSNEULALLA.. Eikä ite kannata pahemmi sörkkiä, kaverin kannattaa antaa tehä nii onnistuupi paremmi.


    • eimuuta

      Lävistysneula tekee ihoon viillon, eli se ei poista ihosta palaa vaan viiltää haavan. Ja miksi ei mielestäsi injektioneula käy lävistämiseen? Mielestäni neula käy yhtä hyvin lävistyksen tekoon kuin rokotuksiinkin! Itse on hankala saada reikää suoraan, mutta en tiedä saako kaverikaan sitä suorempaan tehtyä. Joo ,oli pakko tulla tänne pätemään.

    • mirotic

      Mul on vasemmas korvalehde kolme reikää ja oikianpuolimmaisessa 4. Kaikki oon pistäny ite semmosella jättimäisellä hakaneulalla. Suhkoht kivuliaita toimenpiteitä olivat, mutta eivät kyllä oo kertaakaan tulehtuneet tai mitään :) Joillaki tulehtuu ja joillaki sit ei.

      Oma äiti pelotteli et sen luokkakaveri aikoinaan oli oikee joku kapinoiva nuori, nii se pisti kaikki rieät korviinsa ite . Korvat kuulemma oli ihan siniset ja ne mäti ja vuos verta ku se oli pistäny ne reiät ite. Joo pelotti kauheesti laittaa ite sit. Not. :D

      Äiti ei halunnu et laitan korvikset "liian nuorena". Sano et saan korvikset sit vasta ku oon 9.lk, koska äitikin hankki korvikset kun oli 9 luokkalainen. Mä halusin korvikset jo ala-asteella mut sit pistin ekat reiät ite 7.lk.

      • 13wee kimma (6 lävärii)

        kaveri teki kouluvälkällä kumpaankin korvalehteen kaks(yhteensä 4) reikää koulun tylsällä nastalla. Ja se iho siitä on jääny ja pakkautunu korvan sisää, inhottavaa. Mut ite tein muutama viikko sitten huulikorun injektioneulalla. Niitä saa apteekista muutamalla kymmenellä sentillä mut kannattaa selittää jotai esim. kouluprojektista kuten mäkin, sillä ne myyjät ei voi myydä niitä neuloja koska niitähän käytetään lävistämiseen ja huumeisiin. Mut siis tungin vaa sen neulan huulen alapuolen läpi, ei sattunu yhtää! :)


    • Anonyymi

      Voi hyvä ihme! Ei se ihon rei'ittäminen ole leikkimistä! Voi tulla vaikka mitä bakteereja kun teet itse... Ja vielä ompeluneulalla! Tulehtuvat 99%.🤦🏻‍♀️ Älkää muut matkiko häntä!!!

    • Anonyymi

      Ite laitoin 4 aikoinaan ja kun tarpeeks aikaa niin parantu :D /m

    • Anonyymi

      Kyllä on tyhmyys huipussaan kun itse puhkotaan reikiä korviin kuka mitenkin.

      • Anonyymi

        Valehtelevat! Ei noin tyhmiä ole missään oikeasti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe