Nainen palstalta

ehdottakaa.

Voiko täältä saada naista. Hakusessa olis uranainen, menestynyt. Mutta hänen pitäisi olla helpohko iskettävä, sillä en ole siinä hommassa kovinkaan hyvä.

20

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain vinkkiä

      Timanttia. Sano, että sulla on iso "se" ja imartele häntä sopivasti, ei liikaa.

    • Ja ylläty

      Testaa voopotinta

      • jotain vinkkiä

        Voopotin ei ole menestynyt, mutta häneen tepsii myös:minulla on iso "se" ja imartelu (voi imarrella liikaakin). Myös "pidän pulleista naisista" on kova sana.


      • muistiinpanoja
        jotain vinkkiä kirjoitti:

        Voopotin ei ole menestynyt, mutta häneen tepsii myös:minulla on iso "se" ja imartelu (voi imarrella liikaakin). Myös "pidän pulleista naisista" on kova sana.

        lisää iskulauseita liittyen Voopottimeen : "naisessa pitää olla, mistä ottaa kiinni", "vinttikoirat ei ole minuun makuuni", " isot tissit", "olen herkkä", "olen niin pitkä, että pää ottaa kattoon", "olen niin iso, etten mahdu ehkä ovesta sisään", "paidat ratkeaa hauiksen kohdalta, kun yritän laittaa niitä päälleni"


      • muistiinpanoja kirjoitti:

        lisää iskulauseita liittyen Voopottimeen : "naisessa pitää olla, mistä ottaa kiinni", "vinttikoirat ei ole minuun makuuni", " isot tissit", "olen herkkä", "olen niin pitkä, että pää ottaa kattoon", "olen niin iso, etten mahdu ehkä ovesta sisään", "paidat ratkeaa hauiksen kohdalta, kun yritän laittaa niitä päälleni"

        Mikään noista muhun liittyvistä vinkeistä ei tehoa siinä mielessä, kun tarjositte niitä. Naurattaa kyllä. :)

        Kyl se on jotain ihan muuta, mikä ei oo vielä teille auennut. Eikä tarvi kyllä auetakkaan, ei sen puoleen.


    • ei lohkee

      ap:n kaltaisia vätyksiä mahtuu 13 tusinaan

    • Kake tietää...

      Tarviiko se olla vapaana? Tai edes nainen?

    • >pitäisi olla helpohko iskettävä, sillä en ole siinä hommassa kovinkaan hyvä

      Juujuu. Ei olisi tarvinnu eres mainita. Huomattiin kyllä.

      • Hei, kamoon....ei saa kiusata ku toinen tosissaan.


    • ilkimys.

      Ratikan kumivaimo olisi sinulle sopiva!

    • Valitse nainen ja laita privaviesti: Mä pokaan sut. Ihan helppoo.

    • Luuletko, että uranaisilla on aikaa palstailla?

      Ja miten ajattelit iskeä sellaisen, jolla ei ole edes aikaa tulla iskettäväksi?

      • Game over ;)

        "Ja miten ajattelit iskeä sellaisen, jolla ei ole edes aikaa tulla iskettäväksi? "

        Hehe...missä semmoisia on?


      • Game over ;) kirjoitti:

        "Ja miten ajattelit iskeä sellaisen, jolla ei ole edes aikaa tulla iskettäväksi? "

        Hehe...missä semmoisia on?

        ;) sellaset, jotka pyörittää omaa firmaa ja menestyy..


      • mamselli.
        kanasutra kirjoitti:

        ;) sellaset, jotka pyörittää omaa firmaa ja menestyy..

        juuri näin!


      • S Etämies
        kanasutra kirjoitti:

        ;) sellaset, jotka pyörittää omaa firmaa ja menestyy..

        Hehhee....yx uranainen etsi miestä, joka osaa purjehtia hienolla huvijahdilla.
        otin äämään yhteyttä ja kyselin olisko liian vaikea huvipursi?

        Uranainen selvitti olevansa kuudett vuotta työtön "ilman omaa syytä" ;)
        Ja etsi miestä, jolla on huvipursi itsellä ja samaa ikäluokkaansa..........................

        Pikkasen harmitti, kun olin kaksi vuotta vanhempi sitä äämää:(

        meni hyvän pokan keikka ketuille....................................nyyyyyyh :D


      • S Etämies

        Ellei nasuttiksesta tule uranaista, vois tulla minulle hätävaranaiseksi, jooko?


      • kanasutra kirjoitti:

        ;) sellaset, jotka pyörittää omaa firmaa ja menestyy..

        Tanssipaikoilta saa helpoiten iskettyä naisen, jota vähemmän haetaan tanssiin. Netistäkin voi saada, huomioiden huijarit, jotka voi huijata tuhansia euroja näkemättä toista osapuolta.


    • tukinkkinaikkonen

      HUS HUS Genio yritä joltain muulta foorumilta -ei sulle täältä lohkea!!

    • kitos.

      MEE LESBOPALSTALLE!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe