Voiko täältä saada naista. Hakusessa olis uranainen, menestynyt. Mutta hänen pitäisi olla helpohko iskettävä, sillä en ole siinä hommassa kovinkaan hyvä.
Nainen palstalta
20
86
Vastaukset
- jotain vinkkiä
Timanttia. Sano, että sulla on iso "se" ja imartele häntä sopivasti, ei liikaa.
- Ja ylläty
Testaa voopotinta
- jotain vinkkiä
Voopotin ei ole menestynyt, mutta häneen tepsii myös:minulla on iso "se" ja imartelu (voi imarrella liikaakin). Myös "pidän pulleista naisista" on kova sana.
- muistiinpanoja
jotain vinkkiä kirjoitti:
Voopotin ei ole menestynyt, mutta häneen tepsii myös:minulla on iso "se" ja imartelu (voi imarrella liikaakin). Myös "pidän pulleista naisista" on kova sana.
lisää iskulauseita liittyen Voopottimeen : "naisessa pitää olla, mistä ottaa kiinni", "vinttikoirat ei ole minuun makuuni", " isot tissit", "olen herkkä", "olen niin pitkä, että pää ottaa kattoon", "olen niin iso, etten mahdu ehkä ovesta sisään", "paidat ratkeaa hauiksen kohdalta, kun yritän laittaa niitä päälleni"
muistiinpanoja kirjoitti:
lisää iskulauseita liittyen Voopottimeen : "naisessa pitää olla, mistä ottaa kiinni", "vinttikoirat ei ole minuun makuuni", " isot tissit", "olen herkkä", "olen niin pitkä, että pää ottaa kattoon", "olen niin iso, etten mahdu ehkä ovesta sisään", "paidat ratkeaa hauiksen kohdalta, kun yritän laittaa niitä päälleni"
Mikään noista muhun liittyvistä vinkeistä ei tehoa siinä mielessä, kun tarjositte niitä. Naurattaa kyllä. :)
Kyl se on jotain ihan muuta, mikä ei oo vielä teille auennut. Eikä tarvi kyllä auetakkaan, ei sen puoleen.
- ei lohkee
ap:n kaltaisia vätyksiä mahtuu 13 tusinaan
- Kake tietää...
Tarviiko se olla vapaana? Tai edes nainen?
>pitäisi olla helpohko iskettävä, sillä en ole siinä hommassa kovinkaan hyvä
Juujuu. Ei olisi tarvinnu eres mainita. Huomattiin kyllä.- ilkimys.
Ratikan kumivaimo olisi sinulle sopiva!
Valitse nainen ja laita privaviesti: Mä pokaan sut. Ihan helppoo.
Luuletko, että uranaisilla on aikaa palstailla?
Ja miten ajattelit iskeä sellaisen, jolla ei ole edes aikaa tulla iskettäväksi?- Game over ;)
"Ja miten ajattelit iskeä sellaisen, jolla ei ole edes aikaa tulla iskettäväksi? "
Hehe...missä semmoisia on? Game over ;) kirjoitti:
"Ja miten ajattelit iskeä sellaisen, jolla ei ole edes aikaa tulla iskettäväksi? "
Hehe...missä semmoisia on?;) sellaset, jotka pyörittää omaa firmaa ja menestyy..
- mamselli.
kanasutra kirjoitti:
;) sellaset, jotka pyörittää omaa firmaa ja menestyy..
juuri näin!
- S Etämies
kanasutra kirjoitti:
Hehhee....yx uranainen etsi miestä, joka osaa purjehtia hienolla huvijahdilla.
otin äämään yhteyttä ja kyselin olisko liian vaikea huvipursi?
Uranainen selvitti olevansa kuudett vuotta työtön "ilman omaa syytä" ;)
Ja etsi miestä, jolla on huvipursi itsellä ja samaa ikäluokkaansa..........................
Pikkasen harmitti, kun olin kaksi vuotta vanhempi sitä äämää:(
meni hyvän pokan keikka ketuille....................................nyyyyyyh :D - S Etämies
Ellei nasuttiksesta tule uranaista, vois tulla minulle hätävaranaiseksi, jooko?
kanasutra kirjoitti:
Tanssipaikoilta saa helpoiten iskettyä naisen, jota vähemmän haetaan tanssiin. Netistäkin voi saada, huomioiden huijarit, jotka voi huijata tuhansia euroja näkemättä toista osapuolta.
- tukinkkinaikkonen
HUS HUS Genio yritä joltain muulta foorumilta -ei sulle täältä lohkea!!
- kitos.
MEE LESBOPALSTALLE!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.192626Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091941Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591708Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021551Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491466Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2041324- 961236
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521147Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171035Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13917