Vaaliasiaa

Lahtarin penikka

On ihme juttu, ett tääll pitää niinku pelätä, ett vanhusten rahat veis kunta sen enempää kuin enää vie: eli meill on tulosidonnainen maksu jo täll hetkell. Älkää tään takii pelätkö äänestää vasemmistolaisia. Kuunnelkaa Pavoo!

Itse olen tullut äänestystyskäyttäyttäytymisessäni tulokseen Pro-kaivos on täysin kritiikitön, tekisi mieleni sanoas sivoton, joten ääneni menee Riikalle.

64

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo valinta

Riikalle menee minunkin ääneni ja ehdottomasti meneekin !! :-)

• ettasilleen

kuka nyt noin lapsellisen ajatusmaailman omaavaa oikeasti voi äänestää

• Jeesiöstä ainakin yksi ääni Riikalle.

• Jaa, ketä se ......
        diasema kirjoitti:

Jeesiöstä ainakin yksi ääni Riikalle.

Omistatko isot jalat? Kumisaaphan koko 47.

• Jaa, ketä se ...... kirjoitti:

Omistatko isot jalat? Kumisaaphan koko 47.

Omistatko sinä oman pääsi? Kesäsaapas 45, Talvi 46 huopavuorella. En kyllä keksi ketä kiinostaa. Riikalle ääni jo annettu.

• Metkaa tämä on
        diasema kirjoitti:

Omistatko sinä oman pääsi? Kesäsaapas 45, Talvi 46 huopavuorella. En kyllä keksi ketä kiinostaa. Riikalle ääni jo annettu.

Hehehehehehehehehe.........
        Tarttuki ärhäkkä jänkäroisto täkyyn.........hehehehehe....jatkuu..

Se on se äly ja huumori. Ne ovat JYTKY.

• Napakymppikö tuli
        Metkaa tämä on kirjoitti:

Sappea?

• Metkaa tämä on kirjoitti:

Pelkkään täkyyn ei voi tarttua, pitää olla koukku täkyn sisällä. Politiikka on ihana asia, kun sen oikein oivaltaa. Vihreät ovat tulevaisuutta, muut menneisyyttä. Ken ei pidä vihreästä, Saharassa on tilaa, lapio mukaan ja kaivamaan. Riikalle menestystä ja nyt en tarkoita Latvian Riikaa. Jeesiön vihreä JYTKY.

• Ei mene Hukkaan, koska se paloi v.1998 Vaalajärvellä, baari nimittäin. Äänestä sinäkin vaan vihreätä ja ole elämän puolella.

• kepu taas voittaa

Vielä helpompi valinta en äänestä lainkaan.

• Vasiten murthellakin

Kannattaa tejän vihireitten käyttää vähän niitä ( jos niitä on? aivojanne.
      Olette tosiaankin vihireitä sanan täydessä merkityksessään.

Kannattaa kysyä itseltään, kuka ja mikä tejät elättää? Pöljiä toletta.

• Huomaan että itse olet todella vähän käyttänyt aivoja. Oletko nähnyt vihreitä miehiä kulkevan Sodankylässä tai muualla sananmerkitys selässä? minä en. Itsellen on kysymättäkin selvää kuka ja mikä elättää. Pöljä on kylä Pohjois-Siilinjärvellä ja Jeesiö kylä keski-lapissa. Vantaalainen tietää, tosin 19vuotta Jeesiössä. Täältä pesee ja tarvittaessa linkoaa. Menestystä kaikille vihreille.

• Väri?????

Minkähän väristä mahtanee olla se ANAL LUBE ?,oliskohan se vihreää. Tosi pöljä äänestää kepua tai vihreitä PISTE.

• Minkä väristä haluaisit sen olevan?

• Homosoutu

joo homo puolue. saa soudella pekka haavistot ym. julkihomot. ja sitten vielä täkäläiset kasaa niille homon hyät ruoat, jota net kehhuupi ratiossa. Kukahan kemijokisoutua sponsoroi. Homosoutu. En mie.

• Kemijokisoutu on tapahtuma sieltä järkevämmästä päästä, en tosin itse vielä ole osallistunut. Luontoon kuuluu, että valtaryhmästä on poikkeuksia, kuten homoja, lespoja, ynm. Mielestäni tosi vanhanaikaista, tyhmää ja tietämätöntä ajattelua puhua, kirjoittaa poikkeuksista negatiivisesti, koska luonto se on joka rakentaa evoluution avulla. Poikkeuksia löytyy kaikista ryhmistä, ei siinä ole uutta tai ihmeellistä päiviteltävää. Kukapa sitä hyviä ruokia radiossa haukkuisi. Vihreille kaikkea hyvää.

• Lähtö-asema
        diasema kirjoitti:

Kemijokisoutu on tapahtuma sieltä järkevämmästä päästä, en tosin itse vielä ole osallistunut. Luontoon kuuluu, että valtaryhmästä on poikkeuksia, kuten homoja, lespoja, ynm. Mielestäni tosi vanhanaikaista, tyhmää ja tietämätöntä ajattelua puhua, kirjoittaa poikkeuksista negatiivisesti, koska luonto se on joka rakentaa evoluution avulla. Poikkeuksia löytyy kaikista ryhmistä, ei siinä ole uutta tai ihmeellistä päiviteltävää. Kukapa sitä hyviä ruokia radiossa haukkuisi. Vihreille kaikkea hyvää.

Ootko sä dorka?

• Lähtö-asema kirjoitti:

Ootko sä dorka?

Katoks sä kans kynsiin ja istut vetelästi, kun sä ton sanot? Siellähän on oikein oikea HELSINKILÄINEN. Arvaa ketä tarkoitan.

• vänkäriköööö?

Mitä kuiten kunnanjohtaja tekeepi yksittäisen ehdokkaan vaalitilaisuudessa Luostolla? Outoa? Onko virallinen vaaliavustaja vai tukihenkilö?

• ennenkuulumatonta

Kummallinen asetelma minunkin mielestäni. Virkatehtävissäkö vaalikampanjassa?

• harkintakyky????

hahhaa, on siinä meillä vaaliavustaja, ei liene kellään muulla kunnan ykkösvirkamiestä puhujana kiertueella.

• väkä ja veke

Onkohan kumpikaan osapuoli harkinnut asiaa yhtään? Ei varmastikaan ole, mutta eipä sitä voi odottaakaan.

• mitä???

Onks kunnajohtajakin vihree??

• keltane

otsikko on kyllä "vaaliasiaa"

Yksittäisen Kepu ehdokkaan kelkassa ainakin luostolla oli, en tiedä onko vihreittenki

• anal lubea
        keltane kirjoitti:

otsikko on kyllä "vaaliasiaa"

Yksittäisen Kepu ehdokkaan kelkassa ainakin luostolla oli, en tiedä onko vihreittenki

No mitä pirunväliä sillä kuiten sitten on missä ja milloin se missäkin on???

• ooon välii
        anal lubea kirjoitti:

No mitä pirunväliä sillä kuiten sitten on missä ja milloin se missäkin on???

demokratian ja virkamiehen tasapuolisuuden takia on väliä, jos yhden ehdokkaan matkassa apupuhujanakin vaeltaa

• Näin.

Lehdessä oli ilmoitus, että kunnanjohtaja oli erään keskustalaisen ehdokkaan vaalitilaisuudessa mukana, ei muiden. Sitä tässä spekuloidaan. Kuka kumma tähän vihreitä sotkee? Aika törkeää mustamaalaamista sekoittaa asiaan puoluetta, joka ei liity keskustalaisen ehdokkaan henk.koht. vaalikampanjatilaisuuteen kertakaikkisesti mitenkään. Ja kunnanjohtaja tuskin olisi vihreä vaikka maksettaisiin.

• yks lysti

Vittu se nyt on sama mikä kunnanjohtaja on onko vihree,tai keltanen,useasti sillä on kuiten naama punainen lehtien kuvissa. Onko nyt titte ,voi turkanen aika mustamaalattu voi voi sentään. Laittappa anal lubea pyllyysi,niin helpottaa ja rauhotut..

• ihmettelen kovin

Mielestäni kunnan virkamiehen tulisi pysyä poissa yksittäisen ehdokkaan vaalitilaisuuksista. Ei kuulosta oikein eettiseltä ja moraaliselta toiminnalta. Kiikunkaakun pitäisikö pysyä poissa myös yksittäisen puolueen vaalitilaisuuksista?

• Pylly

Pyllyjen pyllyjä pyllistellen pyllyyn

• Ei mene suoraan hukille eli susille, vaan kiertoteitse vihreiden kautta. Oletko nähnyt jonkin juoksevan suden perässä vaalilippu kädessä? Ei maitokaan tule suoraan lehmästä suuhun kuin poikkeustapauksessa, imevä vasikka eriasia. Olet poistanut viestisi, jossa kirjoitit ääneni menevän hukkaan. tämä tiedoksi, jos joku ihmettelee hukka keskustelua. Terveiset Jeesiöstä. Vihreille menestystä ja voimaa vaalikamppailuun.

• ????Susiako, missä?
        diasema kirjoitti:

Ei mene suoraan hukille eli susille, vaan kiertoteitse vihreiden kautta. Oletko nähnyt jonkin juoksevan suden perässä vaalilippu kädessä? Ei maitokaan tule suoraan lehmästä suuhun kuin poikkeustapauksessa, imevä vasikka eriasia. Olet poistanut viestisi, jossa kirjoitit ääneni menevän hukkaan. tämä tiedoksi, jos joku ihmettelee hukka keskustelua. Terveiset Jeesiöstä. Vihreille menestystä ja voimaa vaalikamppailuun.

Mitähän se tuo herra niiden hukkiensa kanssa nyt taas sekoilee.

Missähän se sushukka luuraa?

• uuuuu!!!
        ????Susiako, missä? kirjoitti:

Jeesiössä jolkutteli kärsämäellä kaikessa rauhassa maantietä pitkin.

• ????Susiako, missä? kirjoitti:

Asia jo kerrottu, selvitetty susien osalta tällä palstalla.

• HöpöHöpö....

Hohhoijaa...Oletteko palikat tajunneet jotta Riikka ja Jussi Karppinen ovat isä ja tytär.....Isä kaivoksella duunissa ja jonkinlainen luottamusmies kaivospenteille...tytär kiihkoilee jonkin suon puolesta...noita soita riittää....

• Tosi on

Kyllä soita piisaa "isukki vastaan likka"

• Kyllähän perheessä voidaan erimieltä asioista olla. Ei mielipiteet aina siirry geeneissä. Soita kuuluukin riittää, valitettavasti etelä ja Keski-Suomessa näin ei enää ole. Soiden kaikkinainen biodiversiteetti on menetetty siltä osin. Elämä luo elämää. Perusturvallisuus on ekosysteemeiltään toimivassa luonnossa, ei kaivosmontuissa, jätekasoissa, kaikenlaisissa TALVIVAAROISSA jne. Entisenlaisen Metsähallituksen jälkeen tuli " Vuorihallitus" lappiin. Mitä sen jälkeen? Palikkahallitusko? Kyllä kaivoksia on jo liikaa lapissa. Harkitaan 500 vuoden kuluttua uudestaan viiankiaavan kaivosta, se on suhteellisen lyhytaika tälläisistä asioista puhuttaessa.

• Maalaisjärki rulaa
        Tosi on kirjoitti:

Kyllä soita piisaa "isukki vastaan likka"

Näin se on.Kyllä nuita arvottomia rapasoita piisaa. Jos mitä niin niitä on varsinkin lappi pullollaan.
        Mikä teidät vihiriät elättää, jos kaikki tuottava lopetetaan? Miettikää sitä? Vai onko sitä vertaa aivotoimintaa?
        Harvinaisen tosikoja nuo vihiriät. Suorastaan fanaattisia. Verrattavissa stalinismiin.
        Tyhmyys paistaa niin että oksettaa.
        Onneksi niitä on vähän lapissa.
        Vihiriät tuhulaa luonnonvaroja itte minkä kerkiää. Muiden pitäisi säästää.
        Tekopyhyhiä ja muka moderneja oppineita luulevat olevansa. On muotia olla hieno vihiriä kaupunkilainen.Oletteks vähän dorkeet. Tai jotenki sinne päin. Ei kiinnosta.
        Menkää sinne Vantaallenne. Täällä ole pakko kahuta.

• Maalaisjärki rulaa kirjoitti:

Näin se on.Kyllä nuita arvottomia rapasoita piisaa. Jos mitä niin niitä on varsinkin lappi pullollaan.
        Mikä teidät vihiriät elättää, jos kaikki tuottava lopetetaan? Miettikää sitä? Vai onko sitä vertaa aivotoimintaa?
        Harvinaisen tosikoja nuo vihiriät. Suorastaan fanaattisia. Verrattavissa stalinismiin.
        Tyhmyys paistaa niin että oksettaa.
        Onneksi niitä on vähän lapissa.
        Vihiriät tuhulaa luonnonvaroja itte minkä kerkiää. Muiden pitäisi säästää.
        Tekopyhyhiä ja muka moderneja oppineita luulevat olevansa. On muotia olla hieno vihiriä kaupunkilainen.Oletteks vähän dorkeet. Tai jotenki sinne päin. Ei kiinnosta.
        Menkää sinne Vantaallenne. Täällä ole pakko kahuta.

Vantaalta olen tullut lappiin teitä opettamaan ja täällä pysyn. Pysykää itse pois Helsingistä, pääkaupunkiseudulta, siellä on teikäläisiä jo liikaa.

• Älkää kauhtuko
        diasema kirjoitti:

Vantaalta olen tullut lappiin teitä opettamaan ja täällä pysyn. Pysykää itse pois Helsingistä, pääkaupunkiseudulta, siellä on teikäläisiä jo liikaa.

Joko rupes keittämään? Lubea pyllyyn. Se rauhoittaa Vantaalaisetkin.

• Lube lube lube
        diasema kirjoitti:

Kyllähän perheessä voidaan erimieltä asioista olla. Ei mielipiteet aina siirry geeneissä. Soita kuuluukin riittää, valitettavasti etelä ja Keski-Suomessa näin ei enää ole. Soiden kaikkinainen biodiversiteetti on menetetty siltä osin. Elämä luo elämää. Perusturvallisuus on ekosysteemeiltään toimivassa luonnossa, ei kaivosmontuissa, jätekasoissa, kaikenlaisissa TALVIVAAROISSA jne. Entisenlaisen Metsähallituksen jälkeen tuli " Vuorihallitus" lappiin. Mitä sen jälkeen? Palikkahallitusko? Kyllä kaivoksia on jo liikaa lapissa. Harkitaan 500 vuoden kuluttua uudestaan viiankiaavan kaivosta, se on suhteellisen lyhytaika tälläisistä asioista puhuttaessa.

Rauhoitu toki jo hyvä mies. Tollainen vaahtoaminen nostaa verenpaineen hälyttävälle tasolle.
        Maksaako sinulle joku tästä fanaattisuudestasi?

• kahuaa se.
        diasema kirjoitti:

Paa nopeesti sitä anal lubea pyllyys,päähän tahi johonkin kehon osaan ja huomaat pian vaikutusen. Ei anal lubea turhaan kehuta,se rauhottaa jos jonnilaiset opettajatkin.

• Lube lube lube kirjoitti:

Rauhoitu toki jo hyvä mies. Tollainen vaahtoaminen nostaa verenpaineen hälyttävälle tasolle.
        Maksaako sinulle joku tästä fanaattisuudestasi?

Elämässä on rahaakin tärkeämpiä arvoja, jotka joka päivä muistan, huomioitsen. Ymmärrys on muutakin kuin pelkkä sana, jos asiat pitää paukuttaa pajavasaralla , näin kuvanollisesti ilmaistuna päähän on lähtökohta ymmärryksen kannalta heikko. Pienistä asioista syntyy suuri kokonaisuus. Miksi jostakin ulkopuolelta pitää tulla yleensä sanomaan miten pitää toimia, eikö ns. junttien maalaisjärki toimi tässä. Esim. Pelto rakennetaan järveen saakka, Piha höylätään golf kentäksi, toki muutam ruusu. lupiini sinne tänne istuttaen, Metsästä puhumattakaan jne. Toki kaikki tämä edellä mainittu on yleinen järkevänä pidetty elämäntapa Suomessa. Tässä vain pieni hipaisu siihen suuntaan mitä tarkoitan. Luonnontuntemuksen lisääntyminen lisää ymmärrystä ympäristöasioissa. Lajistollinen tuntemus. Eräs ikänsä metsäseudulla lapissa asunut metsästäjä ei esim tiedä miten laavu laitetaan tuulen suhteen,tämä toisenlaisena esimerkkinä jostakin, päätä lukija itse mistä. Mutta onneksi Vantaalaiset opastaa jne. Ei maksa kukaan toistaiseksi.

• porisee jo
        diasema kirjoitti:

Elämässä on rahaakin tärkeämpiä arvoja, jotka joka päivä muistan, huomioitsen. Ymmärrys on muutakin kuin pelkkä sana, jos asiat pitää paukuttaa pajavasaralla , näin kuvanollisesti ilmaistuna päähän on lähtökohta ymmärryksen kannalta heikko. Pienistä asioista syntyy suuri kokonaisuus. Miksi jostakin ulkopuolelta pitää tulla yleensä sanomaan miten pitää toimia, eikö ns. junttien maalaisjärki toimi tässä. Esim. Pelto rakennetaan järveen saakka, Piha höylätään golf kentäksi, toki muutam ruusu. lupiini sinne tänne istuttaen, Metsästä puhumattakaan jne. Toki kaikki tämä edellä mainittu on yleinen järkevänä pidetty elämäntapa Suomessa. Tässä vain pieni hipaisu siihen suuntaan mitä tarkoitan. Luonnontuntemuksen lisääntyminen lisää ymmärrystä ympäristöasioissa. Lajistollinen tuntemus. Eräs ikänsä metsäseudulla lapissa asunut metsästäjä ei esim tiedä miten laavu laitetaan tuulen suhteen,tämä toisenlaisena esimerkkinä jostakin, päätä lukija itse mistä. Mutta onneksi Vantaalaiset opastaa jne. Ei maksa kukaan toistaiseksi.

Ja tämän keiton nimi lienee VANTAAN ERIKOINEN:

• porisee jo kirjoitti:

Ja tämän keiton nimi lienee VANTAAN ERIKOINEN:

Resepti löytyy projisointitasostani luonnosta.

• Oleks pöljä

Jaa - no tämähän olikin ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa, kun vanhemmat ja lapset ajattelevat asioista eri lailla!!

• Haloo....... :-DD

Kyllä minä en ainakaan neitiä äänestä...lehdessähän hän kertoi suunnitelmistaan mennä inttiin etelään ja muistaakseni kansainvälisiin työhommiin...jokatapauksessa lähtee lukion jälkeen pois Sodankylästä....ei varmaan ole aikaa kikkiä kokouksissa....miksi pyrkiä tänne vaikuttamaan asioihin jos ei niitä hommia ehdi hoitamaan.

• toista mieltä.

Tuohan on pelkästään ihailtavaa isänmaallisuutta, että käy armeijan!! Jos valtuutetulla ei saa olla muuta elämää, valtuusto olis vain täynnä eläkeläisiä. Ei kiitos!! Muitakin tarvitaan. Se neiti kyllä tietää mitä tekkee ja osaa vastuunsa kantaa.

• Ei ihastunut

No sonki tuo yks diaasema ihastunu siihen neithin. Vanha mies höpertää vanhoilla päivillään. Yrittää näytellä älymystöä ja fiksua. Tekee itsestään huvittavan ja naurettavan höpö höpöäijän.

Ihastuminenhan on ymmärrettävää kyllä. Mutta tartteeko sitä täälä yleisellä keskustelupalstalla kokoajan toitottaa ja korostaa.

• Olisi hyvä oppia perustelemaan sanotun, muuten asia jää kuin ilmaan ja ei ole yhtään mitään. Kommentoikaa niitä asioita joita olen esittänyt ja katsokaa esimerkkiä, jos ette itse osaa. En minä Vantaalainen kerkeä teitä koko ajan paimentamaan ilmaiseksi. Se on diasema yhdellä a-kirjaimella.

• dia-asema
        diasema kirjoitti:

Olisi hyvä oppia perustelemaan sanotun, muuten asia jää kuin ilmaan ja ei ole yhtään mitään. Kommentoikaa niitä asioita joita olen esittänyt ja katsokaa esimerkkiä, jos ette itse osaa. En minä Vantaalainen kerkeä teitä koko ajan paimentamaan ilmaiseksi. Se on diasema yhdellä a-kirjaimella.

Niinkö?

• junan tuoma

Ei kait kukkaan pohojosessa niin hullu oo, et vihreetä mennee äänestään !Ja mitä virkamiehiin tulleepi,pysykööt poissa politiikasta. He on kunnalla töissä eivätkä ossoo olla puolueettomia kun yhteisistä asioista päätettään.

• epäilevä

Kyl oli masentavaa kattoo noita vaalilistoja. Ei siellä ole kettään jota voisi täysjärkisenä, työssäkäyvänä kuntalaisena äänestää. Räikeimpiä ehdokkaita ovat nämä, jotka on "revästy" kyliltä listoille kun muita ei ole saatu. Ja entäs nämä vanhat ehdokkaat, jotka lehdissä kirjoittavat omia mielipiteitään. Oikein huokuu tyhmyys, tietämättömyys ja kateus. Ja se valta jos läpi päästään... tyhmimpiä ehdokkaita se sokaisee eniten kun eivät omassa arkisessa elämässä ole päässeet eteenpäin, yrittävät politiikassa. Tyhmyys ja valta, erittäin huono yhdistelmä. Suurin osa ehdokkaista ajaa vain omia etuja ei kuntalaisten yhteistä. Koittakaa äänestää oikein!

• Psykologi Turpee

No se "työssä" käyntikö se sitten tekee ainoastaan täysijärkiseksi?

Miten sitä työssä käydään vain? Minä se ruukaan tehdäkin niitä töitä

• Psykologi Turpee kirjoitti:

On jo kauan (20-30vuotta) ollut tapana, että töihin meno ja työpaikalla oleminen on työntekoa. Alussa se oli vain harvojen työmuoto, mutta nyt yhä useampi on valinnut tämän lähes pelkkää hiilidioksiidia tuottavan työmuodon itselleen. Teknologian kehitys mahdollistanee (huomaa sanan potenttiaali muoto) pian, että istumatyöstä siirrytään kokonaan makuutyöhön.

• Nössöt
        Psykologi Turpee kirjoitti:

Työnteko kuuluu jokaisen täyspäiväisen arkeen.Millä kuvittelet eläväs...ellet työnteolla?

• Pöllipino
        diasema kirjoitti:

On jo kauan (20-30vuotta) ollut tapana, että töihin meno ja työpaikalla oleminen on työntekoa. Alussa se oli vain harvojen työmuoto, mutta nyt yhä useampi on valinnut tämän lähes pelkkää hiilidioksiidia tuottavan työmuodon itselleen. Teknologian kehitys mahdollistanee (huomaa sanan potenttiaali muoto) pian, että istumatyöstä siirrytään kokonaan makuutyöhön.

Silloin kun suomi eli vielä metsästä, sentään tehtiin töitä ja oiken raakaa repimistä.
        METSURIT sitä tekivät. Metsään ei menty istumaan ,nuokkumaan eikä haikailemaan. Siellä todellakin tehtiin raakaa lihastyötä henkensä kaupalla heikoilla taksoilla. Monet monet niinkuin minä itsekkin menetin terveytenikin moisessa rääkissä vuosikymmenien saatossa. Ja suomi senkun porskutteli ja voi hyvin,ei ollut valtio velkaa ,eikä tarvinnut myydä (lahjoittaa) yhteistä omaisuuttamme. Entä sitten nykyään, ??? Suomi elää velkarahalla,melkein kaikki on myyty tuottava työnteko puuttuu suurelta osin. Nykyään istuvat,juoruavat,nuokkuvat muutaman tunnin suurella palkalla ja sitä sanotaan sitten työnteoksi. Tätä kaiketi voisi jatkaa,vaikka kuinka pitkästi vaan on lopetettava selkäsäryn vuoksi..

• Nössöt kirjoitti:

Työnteko kuuluu jokaisen täyspäiväisen arkeen.Millä kuvittelet eläväs...ellet työnteolla?

Lihaksilla tehtävää työtä on nykyään vähän ja pyrkimys olikin että koneet tekee ne.Nyt ollaan tässä tilanteessa, onneksi vaalityötä on vielä joilla kuilla. Korjataan pieni detali. Työnteko termiä käytetään väärin, pitäisi puhua työn suorittamisesta, koska perustyö itsessään on jo olemassa, eikä sitä tarvitse enää tehdä. Jokainen meistä voi kuitenkin olla avuksi ja valmistaa uutta työtä esim. poliisille, joka sitten sen suorittaa, mutta ei voi enää sitä tehdä, koska valmiina olemassa. Kun näet viljapohjaisesta kulttuurista kuukahtaneen kulkijan makaavan Sodankylän kadulla, hän vain tekee työtä. Kuten huomaamme on työnteko varsin yksinkertaista.

• Karstottunut rööri
        diasema kirjoitti:

Lihaksilla tehtävää työtä on nykyään vähän ja pyrkimys olikin että koneet tekee ne.Nyt ollaan tässä tilanteessa, onneksi vaalityötä on vielä joilla kuilla. Korjataan pieni detali. Työnteko termiä käytetään väärin, pitäisi puhua työn suorittamisesta, koska perustyö itsessään on jo olemassa, eikä sitä tarvitse enää tehdä. Jokainen meistä voi kuitenkin olla avuksi ja valmistaa uutta työtä esim. poliisille, joka sitten sen suorittaa, mutta ei voi enää sitä tehdä, koska valmiina olemassa. Kun näet viljapohjaisesta kulttuurista kuukahtaneen kulkijan makaavan Sodankylän kadulla, hän vain tekee työtä. Kuten huomaamme on työnteko varsin yksinkertaista.

No lasketaanko se työsuoritukseksi kun voitelet pyllynreikäsi Anal Lubella ja odottelet pylly raollaan kiihkeänä poromiestä nuohoukselle.

• Karstottunut rööri kirjoitti:

No lasketaanko se työsuoritukseksi kun voitelet pyllynreikäsi Anal Lubella ja odottelet pylly raollaan kiihkeänä poromiestä nuohoukselle.

Ei lasketa miksikään, koska en ole orientoitunut asialle.

• Sullipino ja pitkä
        diasema kirjoitti:

Ei lasketa miksikään, koska en ole orientoitunut asialle.

Valehtelet.

• SexyBabe::::::

Ihanaa.Eräs kaivosmainari aikoinaan nuzautteli p-paikoilla ison valkoisen DATSUNIN ETUPENKEILLÄ ÄÄNESTÄJIÄÄN.....uuh..ehana luottamusmies.. :-D

• Pentti Hilkuri

Ja kyllä meninäänestämään Riikkaa. Ihan vain sen takia että niiden muiden vanhojen pierujen keskelle saa jonkun, joka ei ajattele samalla tavalla. Ei se siellä yksin saa mitään aikaiseksi, mutta ainakin kiusaa niitä vanhoja pieruja ja katsoo asioita toiselta kantilta.

• ghfjdkkk

Ei ole kunnanjohtajaa näkynyt muiden ehdokkaiden vaalitilaisuuksissa kun Virtasen. Toivottavasti vaalien jälkeen asiaa selvitetään onko virkamieheltä vaadittavaa tasapuolisuutta. Syntyykö jääviys?. Olisi kiva tietää kuka maksoin kaffet? Entä ilmoituksen? Kuka matkat?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      121
      3040
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      34
      2443
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2415
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      2071
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1670
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      171
      1388
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      289
      1212
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      1133
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      62
      1067
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71