Ystävä, rakkaus ja hämmennys

Mies 31vee

Ihastuin/rakastuin aikoinaan (10v sitten) erääseen naisystävääni. Hän sai tietää siitä, eikä siinä mitään. Erikoisesta alusta kasvoi pitkä ystävyys.

Silloin tällöin soitellaan pitkiäkin puheluja. Tavata ei kovin usein. Tähän on osasyynä pitkä välimatka, mutta on semmoinen fiilis että yksi rajoite on siinä että pelkää minun rakastuvan häneen ja pilaavan ystävyytemme. Tosin, joskus tuntuu myös siltä että olen se Plan B johon palataan joskus kun ei kumppania löydy.
Seksiä emme ole ikinä harrastaneet.

Viime aikoina on alkanut häiritä se, ettei hän ehkä halua tavata minua sen takia että saattaisin rakastua häneen tai ehkä haluta seksiä hänen kanssaan.

Juttu on näin, että minä rakastan häntä. Näin hänen nukkuvat kasvonsa kerran, näin enkelin kasvot, ja tiedän että olen loppuikäni rakastunut häneen. Mutta en ole ikinä osannut ajatella häntä seksuaalisesti. Rakastan häntä niin paljon, etten osaa ajatella häntä seksikumppanina. Tämä on kai sitä platonista rakkautta. En usko, että ikinä päädymme yhteen enkä edes sitä tavoittele, mutta olen onnellinen vain siitä että hän on olemassa.

Minusta olisi kuitenkin kiva viettää enemmän aikaa hänen kanssaan. Ilman mitään pelkoja parisuhdehässäköistä tai seksistä. Ystävinä.

Haluaisin poistaa moiset pelot jos semmoisia on.
Miten etenisin?

1

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaveri

ottaa asia reilusti puheeksi hänen kanssaan.
      minulle ainakin kävi niin että meistä tuli paljon parempia ja läheisempiä kavereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      221
      2926
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      107
      1189
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1102
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1048
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1002
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      338
      989
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe