Refectocilin BeautyLash eyelash growth booster - kokemuksia?

jodvenna

Sain lahjaksi tällaisen ripsiseerumin, jonka vaikuttava aineena on karibialaisen korallin sisältämä aine. Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä ripsiseerumista? Etsiskelin netistä tietoa noista muista tuotteista, ja näyttäisi siltä että tehokkaimpia seerumeita olisi ainakin Neulash ja Revitalash. Olisi kiva tietää mitä mun kannattaisi odottaa tältä tuotteelta, etten vahingossa odota liikoja ja sitten myöhemmin pety, jos eivät ripset olekaan niin näyttävät kuin olen olettanut :-).

19

6867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EL

      Moikka. Mun mielestä on mahtava tuote. Olen käyttäny seerumia nyt 6 vkoa ja ihan selvästi pidemmät ripset ja tuuheammat! Tuloksia näin jo 2 vkon kuluttua. Nyt mietin etten varmaan voi olla enää ilman. Uskomatonta että vihdoin sain ripset,joista olen haaveillut. Onhan tuotteella hintaa ja kun suositellaan sitä käytettäväksi jatkuvasti, mutta tulee se huomattavasti halvemmaksi ja mukavammaksi kun esim ripsenpidennykset. :)

    • räpsräps ;)

      Minäkin suosittelen. Tuuhennusta en huomnnut yhtä paljon kuin pitenemistä, mutta pitenemistä senkin edestä. Mieskin lopulta myönsi, että on ne ripset kyllä nyt aika pitkät.Taisin jäädä koukkuun. Olen käyttänyt keväästä asti, nyt en tosin enää säännöllisesti, kun ripset on jo tarpeeksi pitkät, mutta ylläpidon takia aion ostaa uuden paketin. Muista laittaa puhtaalle ja kuivalle iholle, ja ihan ripsen tyveen. Minulla on ainakin riittänyt jo 4kk, vaikka luvattiin 3kk.

    • jodvenna

      Kiva kuulla, nyt vaan odottelemaan tuloksia! Jos kerran miehesikin huomaa eron, niin on aivan varmasti todella toimiva tuote :D On todellakin munkin mielestä paljon parempi vaihtoehto ripsienpidennykselle.

      • Azdeez12

        Minun mielestä nuo kaikki seerumit ovat täyttä humpuukia!! Olen aivan varma, että jodvenna sulla on tooosi kauniit ripset! Toivottavasti et tee tota aviomiehes takia! Tosin epäilen, kun monet miehet ovat täysiä piereskeleviä sikoja, eikä niihin kannata luottaa!

        Onnea ripsipidennysoperaatioon!

        A


      • Ripsaria vai ei
        Azdeez12 kirjoitti:

        Minun mielestä nuo kaikki seerumit ovat täyttä humpuukia!! Olen aivan varma, että jodvenna sulla on tooosi kauniit ripset! Toivottavasti et tee tota aviomiehes takia! Tosin epäilen, kun monet miehet ovat täysiä piereskeleviä sikoja, eikä niihin kannata luottaa!

        Onnea ripsipidennysoperaatioon!

        A

        Jos on näyttävät ripset ja sattuu katselemaan ympärilleen baarissa, niin heti tulee miehet pokailemaan. Kannattaisiko mennä ilman ripsaria baariin, jos haluaa olla vaan kavereiden kanssa.


      • Räpsyripset
        Azdeez12 kirjoitti:

        Minun mielestä nuo kaikki seerumit ovat täyttä humpuukia!! Olen aivan varma, että jodvenna sulla on tooosi kauniit ripset! Toivottavasti et tee tota aviomiehes takia! Tosin epäilen, kun monet miehet ovat täysiä piereskeleviä sikoja, eikä niihin kannata luottaa!

        Onnea ripsipidennysoperaatioon!

        A

        Oletko testannut KAIKKI seerumit??? Minulla jo neljän vuoden kokemus BeautyLash seerumista,paras tuote mitä olen kokeillut,en luovu ikinä.Omat ripset aina paremmat kuin pidennykset ja niiden jatkuva huoltaminen =)


      • Mairi

    • plathsuvakj

      Äitini ja siskoni ovat käyttäneet kyseistä tuotetta ja tulos oli ihan päätä huimaava. Olin tosi skeptinen kun he alkoivat käyttää tuota mutta tulokset nähtyäni kokeilen tuotetta ehdottomasti itsekin raskauteni päätyttyä. Ripset kasvoivat molemmilla todella pitkiksi.

      • Muru

        Nostelen, ostin itse juuri tämän tuotteen ja olisi mukava kuulla lisää kokemuksia.


    • hinta ja saatavuus

      Mitä maksaa, mistä voi ostaa treeltä??

    • Annienna

      Ainakin kauneushoitola Pumpuli myy kyseistä tuotetta :)

    • pettynyt........

      Mulla ei toimi ollenkaan. Oon nyt käyttänyt 10-viikkoa, ja jatkan käyttöä kunnes loppuu litku, mutta uutta en osta. Maxoi 140€.

    • varauksella...

      onko kukaan huomannu aineen sivuvaikutuksia? oon tässä hakinnut tuon ripsienkasvu aineen hankkimista mutta mua epäilyttää sen sisältämät aineet aika paljon. luin että ripsien kasvu on vain aineen sivuvaikutus. aine myös saattaa laittaa ripset kasvamaan sisäänpäin, tummentaa luomia ja saattaa muuttaa iriksen väriä, eli toisin sanoen se vaikuttaa silmiin jotenkin... mietin että jos aineella on pienikin riski näyn heikentymiseen tai jonkin silmäsairauden saamiseen niin ei kannata riskeerata. mutta hyvää kommentia näköjään on tullu sen puolesta että ripset ainakin kasvaa :)

      • Tehokkaasti toimii

        Varo ettei ainetta pääse valumaan poskille, tuttavallani valui jatkuvasti poskille itkemisen takia ja johti siihen että poskillakin alkoi kasvaa kivoja mustia karvoja.


    • räps

      Ihan mahtava tuote!!!
      Epäilijänä, en meinannut ensin millään ostaa tuotetta, mutta sitten päätin kokeilla ja huh! Minä huomaan eron jo viikon käytön jälkeen :) Pidemmät ripset jo eivätkä irtoile!!!! Takuulla toimii!

      • pettynyt.....

        Minkä takia toi ei toimi mulla ollenkaan?


    • jodvenna

      Nooniin pieni tovi mennyt siitä, kun viimeksi tänne kirjoitin :D Elikkäs mulla kyllä toimi tämä tuote ihan selvästi. En tyhmänä vaan tajunnut ottaa ripsistäni ennen-jälkeen-kuvia, mutta eron huomasi jopa poikaystäväni. En osaa sanoa miksi tuote ei toiminut sinulla pettynyt..... :( Oletko levittänyt seerumin vain ja ainoastaan ripsen tyveen ja varmistunut siitä, ettei ripsiisi ole vahigossa joutunut esimerkiksi kasvorasvaa?

      • punainen.

        Mulla toimi, mutta luomeni alkoi punottaan, ei kuitenkaan mitään kutinaa, joten luomiväri peitti punoituksen.
        En kuitenkaan enää uskalla sitä käyttää.


    • zam1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe