teatteriin, elokuviin, jääkiekkomatsiin, klassisen musiikin konserttiin vai stand up iltaan? Plus tarjoaisi tietysti ruokailun siihen päälle .
Jos joku tarjoisi niin lähtisitkö tänään
13
96
Vastaukset
Lähtisitkö itse Voopottimen kanssa katsomaan nyrkkeilyä ja sen jälkeen PataÄssään bisselle.
- Kyöstix
Toihan kuulostaa houkuttelevalta menulta. Toinen vaihtoehto vois olla Porin Ässien liigapeli kiekossa :)
- laskin..väärin jo
Kyöstix kirjoitti:
Toihan kuulostaa houkuttelevalta menulta. Toinen vaihtoehto vois olla Porin Ässien liigapeli kiekossa :)
Ei realistista.
Kyllä pakottaa pitäis.
En lähtis, korkeintaan tutun kanssa ja sellaista tuttua ei löydy, joka minulle kustantaisi illanvieton.
Leffaan voisin lähteä, en ole pitkään aikaan käynyt.
Ei mitään tietoa, minkälaisia leffoja siellä olisi tarjolla.
Ai niin, ei mua tarvitse syömään raahata. Se alkaa nukuttamaan, jos täydellä vatsalla menee leffaa katsoman.- S Etämies
Tule meille katsomaan pornoa, voin siten todistaa, että olet upea kaunotar
S Etämies kirjoitti:
Tule meille katsomaan pornoa, voin siten todistaa, että olet upea kaunotar
Kiitos houkuttelevasta kutsusta, jätän väliin.
Voin minä katsoa pornoa kotonakin, jos haluan. Se vaan ei satu kauheasti kiinnostamaan.
Ei mun tarvitse todistella kenellekkään mitään.
En jaksasi. Ukko kyllä tarjosi pikalounaan Lahdessa ja nyt on lasagne jo uunissa (kotona ollaan siis). :)
Väsyttää..Jos se joku muu olisi vaimoni, niin lähtisin. Muuten jäis kyllä lähtemättä.
- Citynainen
En lähtisi.
- kundi.kundine
tjaa ny ku se kysyis ni kundi vois periaattees lähteeki jonku frendin kaa ketä ei olis nähny niinku valovuosiin mut ei mihinkä klassisee tai raskassoutusee sellast jaksa
Kaikki muut paitsi klassinen musiikki ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381