http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MrIxH6DToXQ#!
Kyllä on sakia miäs. Silti.. tai juuri siksi minusta tuo on kunnioitettavaa.
Veikkauksia. Lähteekö henki?
7
108
Vastaukset
Täälä sitä vaan vellihousuna kattellaan netistä kun jotkut tekee jotain käsittämätöntä.
- saa nähdä
Ylitti just nyt aiemman ennätyskorkeutensa. Alashan tuolta ei tosiaan pääse kuin yhdellä tavalla.
Aluksi vähä meinas täällä meidän kotikatsomoskin jännittää, että kuinkahan vaan käy, mutta hyvinhän se tuli sitte kumminki.
relaxed_eyes kirjoitti:
Aluksi vähä meinas täällä meidän kotikatsomoskin jännittää, että kuinkahan vaan käy, mutta hyvinhän se tuli sitte kumminki.
Aika hiljaseksi veti, ku alkoi äijä kieppumaan siinä yhdessä vaiheessa...
- teräsmies palli
Oli siistin näköstä kun se hyppäs.Aika vauhdikkaasti läksi alas siitä kapselista
- entinenchalistra87
Hmm, ei toiminu video. Noh, luin teksti-tv:stä että se onnistui ja pääsi elävänä maan pinnalle. Täytyy sanoa että kun kuulin tästä yrityksestä ensimmäisen kerran reilu viikko sitten, tuli sellainen tunne heti ettei se selviä siitä. Mutta sitten sitä hyppyä siirrettiin moneen kertaan joten tunne hälveni. Oma itsesuojeluhalu on niin sakia etten harrasta tuollaisia :D
- jpijajee
Ei lähtenyt henki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197