Uskomatonta..
Tulin käymään kemissä, jossa olen asunut melkein "pienen" ikäni, ja menin käymään syväkankaalla olevassa ravintolassa, josta minulla oli hyvät muistot.
Mutta...
Jo ovelta katsoin kauhuissani..Voiko tämä olla se sama paikka?
Sammuneita nuokkui pöydissä, jumputtava musiikki huusi ettei omaa ajatustaan kuullut, kännistä porukkaa joka olisi pitänyt viedä ulos ja monta paukkua sitten..
Yksi humalainen nainen heti pummaamassa rahaa..
Mihin on ravintolan taso laskenut? Sitä ei nimittäin ollut enää yhtään..
Vessa haisi kamalalle, paperi oli loppunut sieltä..
Toivon todella että kun ensi kesänä tulen käymään, niin jotain olisi tapahtunut sille ravintolalle.. Mielummin vaikka kuopattu, mutta tuollainen r....ä..
Tosi pettynyt Mr Disappointed
Uskomatonta
3
1260
Vastaukset
- joku
ei ole koskaan ollut ravintoloita. Pari räkälää, joissa ei koskaan ole käynyt normaaleja ihmisiä.
- m43
Kyllä se tosi on ettei Kemissä enään ole laadukasta ravintolaa jossa kävis porukkaa... jos viikon loppuna käyt ja et ole välttämättä humalassa niin naapurikaupungissa on ihan hyvä paikka ja vielä joen rannalla on väkee ja hauskaa tosin suomalainen humalahakuinen juomatapa näkyy sielläkin muttei niin pahasti kuin tarkoittamassasi "ravintolassa"
- sipi
Ennen siellä oli kiva käydä ravintola oli siisti.nykyään siellä se yksi nainen heiluu pöydästä pöytään,ilman minkäänlaisia tapoja ikääkin hänellä jo on.omistajat teidän pitäisi pikkuisen katsoa ketä sisälle päästätte.teiltä häviää sieltä fiksumpi porukka. ja entä ne humalaiset pöydässä nuokkujat joille on tarjoiltu pikkusen liikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606531Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483856Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,162928- 52920
- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17869Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847