Epätoivoiset miehet ärsyttää!

evelina.

On suoraan sanottuna alkanut ärsyttämään joidenkin miesten epätoivoisuus nettideittailussa. Jatketaan vaan viestien lähettelyä vaikka nainen tekee selväksi ettei ole kiinnostunut aloittamaan viestittelyä ja tutustumista. Sitten on sellaisiakin tapauksia, että sama mies esiintyy useammalla nimimerkillä tai valehdellaan oma ikä paljon alemmas kuin se todellisuudessa on. Mitä ihmettä tässä on järkeä?! Kyllähän se totuus omasta iästä ennemmin tai myöhemmin paljastuu jos päästään tutustumisasteelle.

Miehet aina valittavat, että naiset eivät vastaa viesteihin. Ja että epäkiinnostavallekin voisi silti vastata edes jotakin. No, kerrankin vastasin eräälle miehelle ystävällisesti, että hän ei ole etsimäni henkilö ja toivotin hyvää syksyn jatkoa. Vastaukseksi sain, että olen tyypillinen esimerkki siitä, että naisille ei kelpaa mikään! Olisi näköjään ollut parempi olla vastaamatta yhtään mitään. Kuvitteliko hän olevansa jokin luojan lahja naisille.....no, täytyy sanoa että kaukana siitä kuvan perusteella.

Itse olen kuitenkin ihan kaunis ja normaalipainoinen nuori nainen, joten tottakai minulla jonkinlaiset kriteerit on kuka kelpaa ja kuka ei. Miksi niin moni mies on epätoivoinen? Ettekö ymmärrä, että se jos mikä tappaa sen viimeisenkin kiinnostuksen pisaran.

27

3375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkku M

Pitipä ihan pysähtyä mietiimään että kummalle sitä ihan viimeisimmäksi voisi epätoivoista kuvaa antaa, sellaiselle josta on todella kiinnostunut vai jollekin exälle jonka ehkä haluaisi saada takaisin...Joo, järkevintä se epätoivoisuus olisi varmaan salata uudelta kiinnostavalta tuttavuudelta koska se tosiaan voi vaan karkoittaa, exän kohdalla se ei olisi niin tärkeää koska on jokatapauksessa ex mutta ylpeyden vuoksi varmaan silti se ex olisi varmaan se jolle viimeisimmäksi epätoivoisuuden merkkejä näyttäisi.

• Ikisinkku M. Oletkos edes mies? Ja mitä sukupolvea edustat? Jos nimimerkkisi on sama kuin Sinä, olet usealla palstalla kommentoimassa naisia ja sitä kuinka "epäonninen" ja skeptinen olet. NImimerkki viittaa johonkin, niin eikö olisi helpompi vain vaieta ja tyytyä siihen? Olen tainnut jonnekin kohdallasi kommentoida että olispa mukava tavata, mutta ilmeisesti olemme eri vuosikymmenillä ja sen takia joka palstalla käyt "valittamassa" kuinka Naiset ei stä eikä tätä...

• Ikisinkku M
        adalmiinanemo kirjoitti:

Ikisinkku M. Oletkos edes mies? Ja mitä sukupolvea edustat? Jos nimimerkkisi on sama kuin Sinä, olet usealla palstalla kommentoimassa naisia ja sitä kuinka "epäonninen" ja skeptinen olet. NImimerkki viittaa johonkin, niin eikö olisi helpompi vain vaieta ja tyytyä siihen? Olen tainnut jonnekin kohdallasi kommentoida että olispa mukava tavata, mutta ilmeisesti olemme eri vuosikymmenillä ja sen takia joka palstalla käyt "valittamassa" kuinka Naiset ei stä eikä tätä...

Avaudutaanpas (muttei liikaa) kun tuli kerran ihan melkein "henkilökohtainen" viesti eli siis Mies olen kyllä eli nimimerkin M tulee siitä ja ikisinkku tuli oikeastan tuli siitä kun tuo sinkkuus näkyy olevan minulle aika luonnollinen olotila koska siihen se vain aina kiertyy, silloinkin kun tänne palstalle pitkän tauon jälkeen taas eksyin. Poikanen en ole enää mutten ihan ikäloppukaan, kommentoin tuohon alle kera sinun kommenttien lisää:

"olet usealla palstalla kommentoimassa naisia ja sitä kuinka "epäonninen" ja skeptinen olet"

En kovin usealla, tämä nettideittailu on nykyisellään suosikkini eli näistä "suhteet" -palstoista tänne varmaan kirjoittelen ainakin 95% viesteistäni, loput aika yksittäisiä ja tainneet mennä tuonne sinkkuihin tai logiikoihin etupäässä. Muille palstaosioille sitten kirjoittelen niiihin paremmin sopivilla nimimerkillä. Olenko antanut noin epätoivoisen kuvan itsestäni mukamas? Korjataanpa tähän että vaikkei ole ollut onnea löytää sitä täydellisen sopivaa naista minulle niin varmaan olenkin useissa yhteyksissä maininnut että olen sitten mieluummin yksin, sitä ei kuitenkaan tule nähdä valittamisena koska se on ihan hyvä vaihtoehto sekin, toiseksi paras kuitenkin. Skeptinen olen kyllä sen suhteen että löytäisin sen täydellisen naisen muttei se tee minusta epätoivoista ja vaikka sen täydellisen löytäisin enpä häneltäkään alkaisi huomiota kerjäämällä kerjäämään kuitenkaan, ilmoittaisin olemassaolostani mutta se siitä ja naisen tehtävä on sitten valita haluaako vastata.

" NImimerkki viittaa johonkin, niin eikö olisi helpompi vain vaieta ja tyytyä siihen? "

Minä olen täällä keskustelemassa eli tämä on lähinnä mukavaa ajanvietettä, ei suinkaan mitään hampaat irvessä tilitystä, eikös se sellainen "jutustelu" olekin näiden palstojen tarkoitus käsittääkseni? Olisihan se helppoa vaikeneminenkin, varmaan ihan luonnostaan tulee jos tuolta treffeiltä tai live-elämästä täydellisen oikea nainen löytyy, niin kävi edellisenkin suhteen aikana ettei tullut näihin suhdepalstoihin kiinnitettyä mitään huomiota, näkyy olevan niin että aina suhteen päättymisen jälkeen eksyn näille suhdepalstoille.

"Olen tainnut jonnekin kohdallasi kommentoida että olispa mukava tavata, mutta ilmeisesti olemme eri vuosikymmenillä ja sen takia joka palstalla käyt "valittamassa" kuinka Naiset ei stä eikä tätä.."

Jaa olet vai? On mennyt varmaan ohitse minulta. Tuosta eri vuosikymmenyydestä en tiedä mutta ei sillä oikeastaan väliä kun minulla on tuolla teffeillä profiili aktiivisena (ihan eri nimimerkki tosin mutta keskusteluissa mainitsemillani toivottavilla naisen ominaisuuksilla ja ihannekumppanimäärityksillä on yhteys olemassa) sitä varten että sinne voivat kiinnostuneet ottaa yhteyttä. Täällä keskustelupalstalla olen mieluummin vain keskustelemassa kun jos vaikka keskustelussa jonkun kanssa "synkkaisi" tulee siinä niin paljon tuntemattomia tekijöitä kuitenkin että mieluummin anonyyminä täällä esiinnyn. Joo, no nyt kyllä olet hakoteillä, en valita, minusta olisi vain mukavaa tietynlaiset ominaisuudet naisissa ja ei todellakaan jonkun toisen keskustelijan mielipiteet vaikuta omaan suhtautumiseeni tai siihen miten paljon ja minne kirjoittelen, otan tämän ajanvietteenä ja jos on mielenkiintoinen aihen mielelläni siihen vastaan.

• Rimaa alemmas

Luulen, että ongelmasi on se että rimasi on liian korkealla.

• nähty tarpeeksi

Miehillä on ongelmana riman ylitys!

Nettideittiin päätyvät miestarjonnan jämäpalat.

• Luulet vaan
        nähty tarpeeksi kirjoitti:

Miehillä on ongelmana riman ylitys!

Nettideittiin päätyvät miestarjonnan jämäpalat.

No eipä ne naisetkaan mitään priimaa ole.

• onkojärkeevaiei

"Mitä ihmettä tässä on järkeä?!"

Ei olekaan järkeä. Siksi monet jättävät koko nettideittailun väliin, koska siellä on ihan liian paljon ihan pimeetä porukkaa.

• e567j65e7k

Nettideittailu on epätoivoisten touhua.
      Varmaan itsekin kuulut kategoriaan vaikka et haluaisikaan.

Kaunis, niinkuin itseäsi kuvailet, löytää kyllä live elämästä seuraa.
      Tekosyitä on tietty mukava keksiä.

Itseäni ei ihmetytä pätkään jos joku käyttäytyy netissä miten tahansa.
      Tämähän on anonyymien paratiisi.
      Voi tehdä vaikka sata profiilia eri tiedoilla ja laitella näyttelijöiden kuvia, miksi? No huvikseen.

• kaunis nainen

Kaunis ei välttämättä löydä itselleen sopivaa seuraa livenä.

Minä saan julmetun määrän treffiehdotuksia, mutta harvemmin ne mihinkään johtavat. Jutut tyrehtyvät siihen, kun saavat kuulla, että tässä vaimoaineksessa ei ole lisääntymishaluja.

Netissä on niin paljon helpompaa rastia kohta "en halua lapsia". Ei tarvitse nähdä vaivaa ja käydä niillä todella turhilla deiteillä, kun molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan vain huomatakseen muutaman deitin päästä, että tavoitteet elämässä ovat aivan erilaiset.

Yli kolmikymppisten miesten biologinen kello tikittää ihan hemmetin kuuluvasti.

• kaunis nainen
        kaunis nainen kirjoitti:

Kaunis ei välttämättä löydä itselleen sopivaa seuraa livenä.

Minä saan julmetun määrän treffiehdotuksia, mutta harvemmin ne mihinkään johtavat. Jutut tyrehtyvät siihen, kun saavat kuulla, että tässä vaimoaineksessa ei ole lisääntymishaluja.

Netissä on niin paljon helpompaa rastia kohta "en halua lapsia". Ei tarvitse nähdä vaivaa ja käydä niillä todella turhilla deiteillä, kun molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan vain huomatakseen muutaman deitin päästä, että tavoitteet elämässä ovat aivan erilaiset.

Yli kolmikymppisten miesten biologinen kello tikittää ihan hemmetin kuuluvasti.

Täydennettäköön tähän, että ihmeellistä kyllä, löysin sopivaa seuraa ihan livenä. Näin, vaikka lapsihalujen puuttuminen vähän hirvittikin. Oli kerrankin mukava kuulla, että vastapuoli on asiassa samoilla linjoilla.

• PariutuminenHankalaa

Ymmärrän yskäsi. Olen mies ja koin samaa täällä nettitutustumisen pururadalla naisten taholta minua kohtaan. Osa kayttäytyi hyvinkin korrektisti ja kiitteli, kun sanoin suoraan etteivät he ole sellaisia, joita olen hakemassa Osalla taas sitten meni kuppi nurin saman tien ja sain haukkumisviestejä ja torjuntaa ja yhtä tähteä jne, mitä täällä nyt vaan voi tehdä toisen kiusaksi ja kostoksi ei kiitos -viestille.

Tästä johtuen minäkin ryhdyin vastaamattomaksi mulkuksi, kun ikinä ei tiennyt tuleeko postilaatikkoon halikirje vai pernaruttoa jaheinäsirkkoja.

Sinä aikana, kun pidin profiilia netissä, sain kuukaudessa keskimäärin 15 flirttiä ja ehkä noin kymmenen eri naista lähestyi haluaisitko tutustua -viestillä. Iso osa (lue: lähes kaikki) naiset joiden kanssa sitten lopunviimeksi läksin treffeille (5 kpl), olivatkin sitten aidossa elämässä ihan tyystin erilaisia, minkä mielikuvan heistä olin saanut tämän nettitutustumisen perusteella. Sitten se vasta olikin hankalaa sanoa, että ei kuule onnistu.

Nyt profiili on piilossa ja mietintä päällä, että laitanko sitä enää aktiiviseksi, kun minun kohdallani tämä homma ei tunnu toimivan, vaikka tutustumishalukkaita olisikin ihan mukavasti. Mä tiedän mitä haluan ja en sitä vielä ole löytänyt. Ja niin epätoivoiseksi en ryhdy, vaikka välillä onkin niin yksinäistä että melkein pitää kyynel puristaa lohdutukseksi, että alkaisin jonkun sellaisen kanssa tutustumaan paremmin, joka ei nappaa millään osa-alueella.

On tämä pirun vaikeaa :)

• qpqp

Älä ala tutustumaan netissä, vaan pyri sopimaan tapaaminen muutaman viestin jälkeen, jos kiinnostus ei lopu alkuunsa. Nopea tapaaminen ei luo paineita kummallekaan osapuolelle ja perääntyminen on siten tarvittaessa helppoa. Ja vaikka joskus treffeillä molemmille on jo kättelyssä selvää, että nyt ei tärpännyt, niin aina sitä voi jonkun hetken turista vaikka nettitreffailun vaikeuksista.

Olet kuitenkin hyvässä asemassa, kun saat miehenä viestejä. Sillä, mitä karsituille tapauksille sanot, ei lopputuloksen kannalta ole väliä. Toki jonkinlaisia käytöstapoja olisi hyvä noudattaa puolin ja toisin.

• jkjhkjhkjh

Onnistutte karkoittamaan fiksut miehet pois deittitreffeiltä. Jäljelle jää just noi urpot jotka kuolaa teidän nettikuvianne ja vastaavat jokaiseen profiiliin.

• piiloonpakoon

Noita epätoivoisia on ihan livenä myös. Miehille antaa esimerkiksi amerikkalaiset elokuvat kuvan, että kun vaan on riittävän sitkeä, saa naisen. Ja sitten sitä jatketaan ja jatketaan eikä ymmärretä ei ystävällistä eikä pahaakaan viestiä. Ja aina on vaara, että menee stalkkeroimiseksi. Netissä voi sentään laittaa eston tai kadota uudelle nimimerkille.

• Kyrpäseisoo

Vittua kiva nuolla ja panna,eestä ja takaa ja sivulta,mut ei tän deittisivun löysävittuja,laatta lentää muutenkin kun kattoo akkojen naamoja profiileissa,ei kyl heppi seiso

• herrasmiehet kunniaa

Juuri sun kaltaistesi tyyppien takia viimeisetkin hyvät naiset katoavat paikalta.

Yksikään parisuhdekelpoinen mies ei puhu naisista noin.

• onni yksillä

No voi kun kiva, sinä olet sitten onnellinen mies, kun löydät noin ihania naisia ihan luonnossa. Sun ei tarte täällä netissä sitten ollakaan. Hyvää jatkoa, jos oma ei riitä!

• eräs n

Ai ja sinäkö et ole epätoivoinen kun netistä seura haet?Salli mun nauraa eveliina vai mikä se nyt olikaan

• Herras Mies

Toi k-kaveri on provo,ja naiset ottaa todesta

• Anna 21.v

Mä etin just tuollaisia kyrpäseisoo kaveria,mulla se kosteena ja haluun et joku tulis ja nussis tajun kankaalle ,kunnolla

• Kyrpäseisoo

Mä voin tulla nussimaan,nussitaan kunnolla kokopäivä ja yö

• kankkulankaivo

joo, tehkääpä niin ja hypätkää sen jälkeen vaikka kylmään kaivoon viilentyyn.
        Pitsi, että kylmähän kangistaa.

• Eveliina

Työnnä sinä pääsi wc-pönttöön ja potkaise ittees perseelle sen jälkeen voit laittaa kannen kiinni ja vetäistä

• teräkatki

Jos jotain positiivista pitää epätoivoisista miehistä sanoa, niin se on se että heillä on motivaatiota etsiä itsellensä naisseuraa. Kai sekin voi olla parempi asia - siis olla epätoivoinen kuin itseni kaltainen mies jolla ei ole naisen etsimiseen motivaatiota yhtään jäljellä.

Näin kehitykseni on edennyt vaiheittain:

1) Sinkuksi tulo
      2) Etsiä naisseuraa
      3) Etsiä mieleinen nainen
      4) Mieleistä naista ei löytynyt tai ei löydy
      5) Hommasta hävisi maku, ei motivaatiota***
      6) Hyväksyä tuleva ikisinkkuus, luovutus
      7) Hyväksyä aseksuaalisuus
      8) Aseksuaalisuus, odotus eläkepäiville asti ja potkaista tyhjää

Näin helppoa se on. Ei tarvitse olla epätoivoinen kun tietää mitä tuleman pitää.

• Lentira

Mr teräkatki, tilanteeseesi kantaa ottamatta luulen että etsimäsi sana on selibaatti, eikä aseksuaalisuus!

• naisen neuvo

Saanko ehdottaa sinulle yhtä asiaa, voisit sublimoida! Luettelosi ei silloin tuntuisi niin ahdistavan ankealta!

• tohtoritolonen

Voi hanuri! Miehet ovat maistissa ja naiset anuksesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe