Tapaus Wartti ----mitään en epäillyt----

en tiedä mitään.....

14

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunnianloukkaussyyte

Eihän tuo tuomio ole vielä edes saanut lainvoimaa. Siitä on valitettu Hoviin. Äläpäs mustamaalaa täällä tai voit joutua kunnianloukkauksesta vastaamaan. Wartti varmaan mielellään nappaa täältä kaikki kunniaansaloukkaavat vastuuseen ja ottaa vielä kirjaansa esimerkiksi -sitten saa sinunkin nimesi siihen.

• uhkailetko ?

--Äläpäs mustamaalaa täällä tai voit joutua kunnianloukkauksesta vastaamaan.--

Oletko jotenkin yksinkertainen ? vai etkö osaa lukea ?

http://www.oikeus.fi/52556.htm

Miten oikeuden päätöksen perusteella voi syyttää ketään ulkopuolista kunnianloukkauksesta ?

Tuleeko minun pitää tekstiäsi uhkauksena ?

• Kataisen valheet

Pitääpä ottaa ensimmäisen kirjoittajan kommentti talteen ja toimittaa Wartille, jospa päätyy kirjaan ja ip.stä saa ainakin jotakin selville kun tuttuja löytyy tämänkin sivuston ylläpitäjistä.

Tulee mieleen, että onko Jyrki Katainen ja kumppanit tällaisen viestin asialla. Jyrki Kataisen mainehan on melko lailla vaakalaudalla ja Wartin esitutkintaan esittämä lausuma, että Jyrki Kataisen nimi on ollut jäsenrekisterissä, ei liene sitä helpottamaan. Tässä otteita Kataisen valheista:

http://jyrkikatainenvalhe.blogspot.fi/2012/04/katainen-valehtelee-suorassa.html

• ip.

Pitääpä ottaa viestisi talteen ja toimittaa kataista mustamaalaava viestisi poliisille.

• Marcus Porcius Cato

Luulen, että päämininisteri on tullut aiheetta kytketyksi Win Capitaan. Jos lähdetään siitä, että Muisku ei ole esitutkintakertomuksesssaan valehdellut niin Jyrki Katainen -niminen henkilö on todennäköisesti ollut WC:n jäsen.

Tampereen käräjäoikeudessa pääministerin etunimi- ja sukunimikaima on saanut tuomion rahankeräysrikoksesta. Tuomion perusteella voidaan absoluuttisella varmuudella sanoa, että kyse ei ole pääministeristä (eri syntymäaika kuin pääministerillä).

Johtopäätös: Hyvin todennäköisesti Jyrki Katainen on ollut Winkkariklubin jäsen, mutta kyse mitä suurimmalla todennäköisyydellä EI OLE pääministeristä. Tämä Adankin olisi pitänyt selvittää ennen hutkintaa.

• Markku polo katos
        Marcus Porcius Cato kirjoitti:

Luulen, että päämininisteri on tullut aiheetta kytketyksi Win Capitaan. Jos lähdetään siitä, että Muisku ei ole esitutkintakertomuksesssaan valehdellut niin Jyrki Katainen -niminen henkilö on todennäköisesti ollut WC:n jäsen.

Tampereen käräjäoikeudessa pääministerin etunimi- ja sukunimikaima on saanut tuomion rahankeräysrikoksesta. Tuomion perusteella voidaan absoluuttisella varmuudella sanoa, että kyse ei ole pääministeristä (eri syntymäaika kuin pääministerillä).

Johtopäätös: Hyvin todennäköisesti Jyrki Katainen on ollut Winkkariklubin jäsen, mutta kyse mitä suurimmalla todennäköisyydellä EI OLE pääministeristä. Tämä Adankin olisi pitänyt selvittää ennen hutkintaa.

"Hyvin todennäköisesti Jyrki Katainen on ollut Winkkariklubin jäsen"

Noh, eipä perruutella, MVH sanoi, jottei Jyrki Katainen ole klubin jäsen, nytkö se on jo muuttunut hyvin todennäköiseksi jäsenyydeksi.

Voi kuinka pieninä pirstaleina onkaan krp:n totuus!

• montako sponssasit?

"Pitääpä ottaa ensimmäisen kirjoittajan kommentti talteen ja toimittaa Wartille, jospa päätyy kirjaan ja ip.stä saa ainakin jotakin selville kun tuttuja löytyy tämänkin sivuston ylläpitäjistä."

Pitääpä ottaa viestisi talteen, tietosuojarikos ja sillä uhkailu kun ovat paljon pahempi rikkomuksia kuin ensimmäisessä viestissä ollut oikeuden päätöksen kommentointi:-)

• neddibolliisi
        Markku polo katos kirjoitti:

"Hyvin todennäköisesti Jyrki Katainen on ollut Winkkariklubin jäsen"

Noh, eipä perruutella, MVH sanoi, jottei Jyrki Katainen ole klubin jäsen, nytkö se on jo muuttunut hyvin todennäköiseksi jäsenyydeksi.

Voi kuinka pieninä pirstaleina onkaan krp:n totuus!

Voi näitä winkkarin pulustajia!!!

Kirjoittaja tarkoitti kahta eri Jyrki Kataista.Pääministerimme ei nähtävästi ole ollut huijausklubin jäsen. Tampereella taasen ollut nimikaima on todennäköisesti ollut jäsen. Tämän vuoksi tämä Wartti on nähnyt nimen Jyrki Katainen ja olettanut sen olevan automaattisesti pääministeri Katainen.

• kerpele
        neddibolliisi kirjoitti:

Voi näitä winkkarin pulustajia!!!

Kirjoittaja tarkoitti kahta eri Jyrki Kataista.Pääministerimme ei nähtävästi ole ollut huijausklubin jäsen. Tampereella taasen ollut nimikaima on todennäköisesti ollut jäsen. Tämän vuoksi tämä Wartti on nähnyt nimen Jyrki Katainen ja olettanut sen olevan automaattisesti pääministeri Katainen.

Tiinuskahan ilmoitti, jotta Jykä Siilinjärveltä, MVH jottei Jykää olleskaan, kerpeleet täällä skriivailevat, jotta Jykä Tammerforssista.

Nyt on kolome potentiaalia Jykää, Siilinjärven ja Tammerforssin sekä MVH:n oma kullanmuru.

• Marcus Porcius Cato kirjoitti:

Mitä hutkintaa? Jos Tiina on esitutkintamateriaalin mukaan nähnyt siilinjärveläisen Jyrki Kataisen nimen jäsenrekisterissä, niin miten sen voi muuten ymmärtää, kuin että kyseessä oli tuolloin valtioinvarainministerinä toiminut Jyrki Katainen? Onko Siilinjärvellä toinenkin Jyrki Katainen? Jyrki voisi itse kumota huhut, jos niin haluaisi. Miksi hän ei halua itse kieltää tai myöntää osallisuuttaan? Nienomaan ITSE.

Ja mitaan ette voi...

• Marcus Porcius Cato
        RailiSuominen kirjoitti:

Mitä hutkintaa? Jos Tiina on esitutkintamateriaalin mukaan nähnyt siilinjärveläisen Jyrki Kataisen nimen jäsenrekisterissä, niin miten sen voi muuten ymmärtää, kuin että kyseessä oli tuolloin valtioinvarainministerinä toiminut Jyrki Katainen? Onko Siilinjärvellä toinenkin Jyrki Katainen? Jyrki voisi itse kumota huhut, jos niin haluaisi. Miksi hän ei halua itse kieltää tai myöntää osallisuuttaan? Nienomaan ITSE.

Ja mitaan ette voi...

Kuulustelupöytäkirjan sivulla 194 TW toteaa sanatarkasti näin: " Vuoden 2007-2008 kun tein klubin asiakasrekisterin päivitystä havaitsin, että seuraavat yhteiskuntamme vaikutusvaltaiset henkilöt olivat mukana klubin jäsenenä: Jyrki Katainen ja Esko Hyssälä." TW ei maintse Siilinjärvestä yhtikäs mitään, joten olet ilmeisesti ryhtynyt täydentämään TW:n kuulustelukertomusta haluamaasi suuntaan. Eikö oli syytä pysyä annetuissa faktoissa eikä ryhtyä keksimään itse lisää.
        Selvyyden vuoksi todettakoon, että en puolusta WC: toimintaa millin vertaa. Huijaus on huijaus mutta faktoissa on syytä pysytellä. Teillä, jotka yhä uskotte HK:n maagisiin kykyihin, kannattaisi mennä hoviin kuuntelemaan. Syyttäjällä on uusvanhoja todisteita, jotka osoittavat HK:n keskeiset väitteet täydeksi tuubaksi. HK:n keskeisiä väitteitähän esim. käräjäoikeudessa olivat "viranomaiset tai jokin tuntematon taho sulki pankkitilin ja tuhosi WC:n palvelimella olleet sivut". No uusvanhat kiistattomat kirjalliset todisteet osoittavat, että serverin tiedostot kävi hätäpäissään tuhomassa HK:lle joka aamu peilistä näkyvä taho. Pankkitilin sulkemisesta HK sai itse etukäteen tiedon jo maaliskuun alussa 2008. Viranomaisilla ei sulkemisten kanssa ollut tuossa vaiheessa mitään tekemistä.

• Katainen-WinCapita
    • Appelsinin korttital

Tutkailin tuota TW:n mökkikauppaan liittyvää esitutkintamateriaalia ja siinä on sellainen tapaus, että henkilöt A ja B ovat myyneet TW:lle tontin XX hintaan (tontin hinta on ollut 1/4 vähemmän kuin TW on saanut arvokkaan ok-kiinteistönsä myynnistä pk-seudulla, jonka omistanut n. 10 vuotta ennen tutustumistaan HK:hon).

Sitten A:n ja B:n isä herra C on myynyt TW:lle purkutuomion alla olleet mökit, jotka C on halunnut pitää omissa nimissään jottei lapsilleen tule vaikeuksia purkutuomiosta, mutta laittanut niiden rakentamiseen paljon rahaa, on myynyt ne erikseen TW:lle 57 000 eurolla. Purkutuomio on ollut pitkään jo voimassa, mutta mökit ovat siitä huolimatta saaneet olla kymmeniä vuosia tontilla.

Myyjä C ja TW ovat sopineet purettavista mökeistä erikseen erillisellä kaupalla hintaan 57 000 euroa ja eivät ole olettaneet, että niistä voisi koitua varainsiirtoveroa kuten tontista, koska tällaista pykälää ei löydy laista purettavien rakennusten osalta.

Syyttäjä syyttää, että TW ja kaikki myyjät ovat tehneet veropetoksen. TW:n kohdalta varainsiirovero on syyttäjän mukaan n. 4000 euroa, koska syyttäjä haluaa liittää mökkikaupan tonttikauppaan. Myyjien kohdalta summat ovat kymmeniä tuhansia euroja.

Tulee mieleen, että miksi TW olisi muutaman tuhannen euron takia jättänyt maksamatta mitään, koska taustansa on hyvin nuhteeton. Käynyt ikänsä töissä, opiskellut työn ohessa. Maksanut veronsa ja laskuttanut yrityksensä nimissä töistä WinClubin taustayhtiölle sen ajan mitä on tehnyt töitä 1 1/2 vuotta ja maksanut tuosta tulosta veron. Näin TW:n esitutkinta kertoo.

Ei ihan uskottava tuo syyttäjän luoma korttitalo!

• ropootti.

--Ei ihan uskottava tuo syyttäjän luoma korttitalo! --

Saathan sinä uskoa tai olla uskomatta ihan mitä haluat se ei vaikuta oikeuden päätökseen mitenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      154
      5354
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      112
      5308
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4982
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2893
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2457
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2114
    7. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      42
      2049
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1778
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      14
      1544
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1486
    Aihe