Mahdollinen raskaus

Jaiva

Yhden yön jutun jälkeen menkat reilusti myöhässä.. Ja kyllä ehkäisy tilanteessa jäi, mutta hain je-pillerin parin päivän jälkeen. Tiedän että kys pilleri sekoittaa kierron, mutta nyt on jo suht pitkä aika mennyt. Käyn teetättämässä huomenna testin, mutta kysymys kuuluukin että jos testi on positiivinen kerronko miehelle tästä?

8

518

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä vihjeitä

      >Minulla kävi silleen , että lähdettiin keväällä tunturiin naisporukalla ja siinä
      sitten hairahdin yöllä vieraan miehen vikittelyyn ja tulos on kuukauden päässä.
      Kerroin miehelleni kuukausi tapahtuman jälkeen ,kun vietettiin 3vuotishääpäivää.

      Mies raivostui ihan silmittömästi asiasta. Ikinä en ole nähnyt miestäni niin pahan-näköisenä , kuin silloin. Nyt asun yksin koska mieheni lemppasi minut ulos.

      Kuitenkaan en pidä asiaa niin pahana , että olisi pitänyt heittää ulos niin lujaa.
      No tulevan lapsen isää en saa selville koskaan , koska en tiedä tanssitajasta , muuta kuin Erkki Tampereelta. Miten kerron lapselle aikuisena kuka on isäsi. Olen nähnyt ohjelman jossa haetaan isää tai Äitiä ,miten minä pystyn antamaan
      mitään vihjeitä asiasta.

      • Jaiva

        Olin ehkä vähän harhaanjohtava. Siis olen sinkku ja tuolla mainitsemallani miehellä tarkoitin sitä yhden illan juttua..


      • sinäkin_bruuttukseni
        Jaiva kirjoitti:

        Olin ehkä vähän harhaanjohtava. Siis olen sinkku ja tuolla mainitsemallani miehellä tarkoitin sitä yhden illan juttua..

        Olikohan tämä provo? Kyllähän kaikki tietävät, että je-pilleri pitää ottaa mahdollisimman nopeasti harrastuskerran jälkeen. Mielellään viimeistään 12h:n päästä yhdynnästä. Myöhemmin otettuna je-pilleri ei välttämättä estä enää raskautta, sillä jos olet jo hedelmöittynyt, ei je-pilleri auta enää mitenkään.
        Itsekin tulin raskaaksi, koska otin pillerin liian myöhään. Minun tapauksessani 40h aktin jälkeen.
        Voit toki kertoa miehelle, mutta ole tietoinen, että mies ei välttämättä halua olla missään tekemisissä tai ottaa vastuuta lapsesta (jos siis päätät pitää lapsen).


      • Jaiva
        sinäkin_bruuttukseni kirjoitti:

        Olikohan tämä provo? Kyllähän kaikki tietävät, että je-pilleri pitää ottaa mahdollisimman nopeasti harrastuskerran jälkeen. Mielellään viimeistään 12h:n päästä yhdynnästä. Myöhemmin otettuna je-pilleri ei välttämättä estä enää raskautta, sillä jos olet jo hedelmöittynyt, ei je-pilleri auta enää mitenkään.
        Itsekin tulin raskaaksi, koska otin pillerin liian myöhään. Minun tapauksessani 40h aktin jälkeen.
        Voit toki kertoa miehelle, mutta ole tietoinen, että mies ei välttämättä halua olla missään tekemisissä tai ottaa vastuuta lapsesta (jos siis päätät pitää lapsen).

        Ei ole provo. Otin pillerin maanantaiaamuna kun säätö oli la-su välisenä yönä. Mahdoton ottaa aijemmin kun apteekki oli su kiinni.. Ja ei, en aikoisi pitää mahdollista lasta! Ollaan kys miehen kanssa kavereita, mutta ei mitään lähimpiä ystäviä.


      • sinäkin_bruuttukseni
        Jaiva kirjoitti:

        Ei ole provo. Otin pillerin maanantaiaamuna kun säätö oli la-su välisenä yönä. Mahdoton ottaa aijemmin kun apteekki oli su kiinni.. Ja ei, en aikoisi pitää mahdollista lasta! Ollaan kys miehen kanssa kavereita, mutta ei mitään lähimpiä ystäviä.

        Aivan, tuo sinun "parin päivän jälkeen" oli hieman harhaan johtava. Jos et aio pitää lasta, niin ehdotan että älä kerro. Ei se hyödyttäisi mitään tai ketään, ainakaan positiivisessa mielessä.


      • sussu*
        Jaiva kirjoitti:

        Ei ole provo. Otin pillerin maanantaiaamuna kun säätö oli la-su välisenä yönä. Mahdoton ottaa aijemmin kun apteekki oli su kiinni.. Ja ei, en aikoisi pitää mahdollista lasta! Ollaan kys miehen kanssa kavereita, mutta ei mitään lähimpiä ystäviä.

        Sinuna kertoisin miehelle. Onhan hänelläkin yhtälailla oikeus ja vastuu. Tosin voiko tulla sitten tilanne, että mies haluaisikin pitää lapsen? Jokatapauksessa, molemmat siinä olette olleet jättämässä ehkäisyä pois, joten molempien vikahan se sitten on. Ja enpätä jos joskus myöhemmin mies saakin jostain selville, että odotit hänen lastaan, mutta jätit kertomatta ja kysymättä hänen mielipiteensä ja vain keskeytit raskauden? Aseta itsesi hetkeksi miehen asemaan ja mieti, mitä hän saattaisi ajatella. Tosin tähän mennessä varmaan tiedätkin jo vastauksen?


    • ÄLÄ KERRO!
      jos tulit raskaaksi yhden yön jutusta.
      tee mieluummin abortti.
      mielestäni on tyhmää synnyttä lasta maailmaan joka on saanut alkunsa yhden yön jutusta.

    • Eikös teidän suunnalla ole päivystäviä apteekkeja?
      Mutta itse olen sitä mieltä, että joka tapauksessa on kerrottava. Molemmat olette yhtä vastuullisia ehkäisyn hoitamisesta. Jos sinulle selviäisi, että sinulla on sukupuolitauti tai olet sellaisen saanut, niin kertoisit siitäkin. Myös lapsesta kerrotaan ja sitten yhdessä päätetään, että mitä tehdään asialle. Opitte ehkä molemmat huolehtimaan siitä ehkäisystä. ;) Ikävä tilanne, mutta mielestäni kerrottava on. Vähän kaksipiippuinen juttu toisaalta se, että jos ehdottomasti on aborttia tekemässä, mutta kuitenkin toisella on oikeus asiasta tietää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1788
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1492
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1005
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      844
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      728
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      701
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      676
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe