Miltä tuntuu vanheneminen?

ikä karttuu

Oireita...

28

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toni.
      • Ohitus:.!1%#?+

        .

        OHitus potkukelkalla :)

        Har!

        .


    • kiinnsta vielä.

      ikä karttuu

      toni

      modeIIi

    • jep.

      Olisin muuten voinut vastata, mutta "modellin" asiattomalta vaikuttavan viestin vuoksi en vastaa.

    • Ja taas menox

      Meno hidastuu...askel painaa...askeleet vie rollaattorikaupalle...sit vauhti lisääntyy ja eikun menox

      • Vanhuksetkin ovat

      • ja taas menox

      • bimbo-Helmiä
        Vanhuksetkin ovat kirjoitti:

        Olleet nuoria joskus http://www.youtube.com/watch?v=y5jujKv96HU

        http://www.youtube.com/watch?v=NA6_rZ61a4I

        Nuorena heppatyttönä olin nuorkokoomuslainen ja suunnitteli pokaavani rikkaan prinssin ja vittäisin kissan päiviä sitomalla sen saapuvan prinssin yhteisiin lapsiin

        Mutta vain tavismiehet joskus kiinnostuivat, mutteivät tavallisina veronmaksajina huolineet pilalle hemmoteltua porvaristyttöä.

        Niin aika kului ja tulin lebokaapistani ja biologinen kello jo raksutti omaa lasta
        ja raksuttaa vieläkin......aina, kun kusen sukkaan humalassa


      • HIRVITTÄVÄÄ:.!1%#++
        bimbo-Helmiä kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=NA6_rZ61a4I

        Nuorena heppatyttönä olin nuorkokoomuslainen ja suunnitteli pokaavani rikkaan prinssin ja vittäisin kissan päiviä sitomalla sen saapuvan prinssin yhteisiin lapsiin

        Mutta vain tavismiehet joskus kiinnostuivat, mutteivät tavallisina veronmaksajina huolineet pilalle hemmoteltua porvaristyttöä.

        Niin aika kului ja tulin lebokaapistani ja biologinen kello jo raksutti omaa lasta
        ja raksuttaa vieläkin......aina, kun kusen sukkaan humalassa

        .

        Tuo on yksi * HIRVITTÄVIMMISTÄ * tulkinnoista kautta aikojen

        Kappalekin on aivan * HIRVEÄ *

        Har!

        .


    • Ne on niin yksilöllisiä tapauksia. Toiset käy rytmisessä voimistelussa vielä 80 vuotiaina ja toiset on jo tuhkattu

    • Ei kovin kummoiselta. Ihan ei oo niin ketterä mitä nuorempana ja käsitykset elämästä muovaantuu iän karttuessa. Mutta oikeastaan tämä vanheneminen on mukavampaa, kun nuoruus ja epävarmuus. :)

      • Samoilla linjoilla :) No huonona puolena on se, että pitää olla vähän varovaisempi extreme-lajeissa, kun luut katkeilevan helpommin ja parantuvat hitaammin kuin nuorempana.


      • nuoruus meni jo
        mr-groove kirjoitti:

        Samoilla linjoilla :) No huonona puolena on se, että pitää olla vähän varovaisempi extreme-lajeissa, kun luut katkeilevan helpommin ja parantuvat hitaammin kuin nuorempana.

        Rauhoittukaa jo voopotin ja mr-groove. Olette jo ikäihmisiä....virkkuukoukut käteen ja sillä tapaa....ei enää extremeä :D


      • mr-groove kirjoitti:

        Samoilla linjoilla :) No huonona puolena on se, että pitää olla vähän varovaisempi extreme-lajeissa, kun luut katkeilevan helpommin ja parantuvat hitaammin kuin nuorempana.

        Joo pitää jo vähän miettiä, kuinka päin laskeutuu esimerkiksi puusta alas. :D Tai kaatuaa. Ei oo enää niin "joustava ja elastinen" jos köpäsee kontilleen vauhdista. :)


      • nuoruus meni jo kirjoitti:

        Rauhoittukaa jo voopotin ja mr-groove. Olette jo ikäihmisiä....virkkuukoukut käteen ja sillä tapaa....ei enää extremeä :D

        Ei pusty, kun ei näe enää niin lähelle, pakko koheltaa vaan :D


      • nuoruus meni jo
        voopotin kirjoitti:

        Joo pitää jo vähän miettiä, kuinka päin laskeutuu esimerkiksi puusta alas. :D Tai kaatuaa. Ei oo enää niin "joustava ja elastinen" jos köpäsee kontilleen vauhdista. :)

        Hillitkää vauhtianne. Olemme huolissamme teistä.


      • mr-groove kirjoitti:

        Ei pusty, kun ei näe enää niin lähelle, pakko koheltaa vaan :D

        Haha. Sokeena on vaan luotettava vauhtiin ja että jos jotain on eessä, se pysäyttää ennemmin tai myöhemmin. :)


      • nuoruus meni jo kirjoitti:

        Hillitkää vauhtianne. Olemme huolissamme teistä.

        Kyllä ne esteet joihin törmää hillitsee riittävästi. :)


      • nuoruus meni jo kirjoitti:

        Hillitkää vauhtianne. Olemme huolissamme teistä.

        No ei me niin hirveesti kohelleta. Vain kaksi murtunutta luuta kahden vuoden sisällä :)


      • nuoruus meni jo
        voopotin kirjoitti:

        Kyllä ne esteet joihin törmää hillitsee riittävästi. :)

        Vaihtakaa jo ikäihmisten kerhotoimitoihin(kortinpeluu, pitsinnypläys jne.) ja jättäkää kohellus nuorisolle.


      • PIERETTÄÄ:.!1%#?+
        nuoruus meni jo kirjoitti:

        Vaihtakaa jo ikäihmisten kerhotoimitoihin(kortinpeluu, pitsinnypläys jne.) ja jättäkää kohellus nuorisolle.

        .

        Happi loppuu ja * PIERETTÄÄ *

        * PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTtttTTTT *

        .


    • Kyöstix

      Kiireet on jääneet taakse. Kellostahan tulee aikaa kokoajan lisää :)

      • S Etämies

      • Kyöstix
        S Etämies kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=MSs7u-YLOiI


        Kyösti, äläpä vitkastele enää!!!1111!!!!!

        joku voi sittenkin viedä voopokan

        Esa Pakarinen on cool siis vieläkin.
        Kipalekkin ihan toimiva :)


      • Kyöstix
        Kyöstix kirjoitti:

        Esa Pakarinen on cool siis vieläkin.
        Kipalekkin ihan toimiva :)

        Vanhenemisessa on kysymys halusta/kyvystä sopeutua ikääntymiseen. Joku muistaakseni sanonut, että kyseessä jalo taito :)


    • se on sitä,

      kun tykkää kuunnella radionostalgiaa...

      • S Etämies

      • Kantti.Purju

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe