häiriköinyt oopperassa. Siinä taas nähtiin, miten "taiteilija" arvostaa toisia taiteilijoita.
Oli kännin taso mikä tahansa, pitäisi joku tolkku olla.
Törppö mikä törppö!
http://www.iltalehti.fi/
Tapani Kansa on
16
665
Vastaukset
- Eräs MJ-fani
Olitko kenties itse paikalla todistamassa "kännistä" huutelua? Älä usko kaikkea mitä lehdissä lukee... Tunnen Tapsan henk.koht. ja hän ei ole mikään känninen huutelija. Omalaatuinen hän kyllä on se myönnettäköön, mutta jostainhan Iltalehden on aina pakko repiä niitä "sensaatio"-juttuja. Itse paljastit oman törppöytesi kirjoittamalla asiasta josta et tiedä itse mitään.
- törppö
jos Iltalehti niin sanoo ja vaikka olisit kuinka sen kaveri.
Vaikka siis kuinka tunnet Tapsan, kun se huutelee kännissä se on törppö! Pitäköön turpansa kiinni silloin kun muut esiintyy. Jos ei osaa painukoon muualle opettelemaan käyttäytymistä.
Miten se sitä paitsi liittyy asiaan, tunnetko Tapsan vai et?? - Eräs MJ-fani
törppö kirjoitti:
jos Iltalehti niin sanoo ja vaikka olisit kuinka sen kaveri.
Vaikka siis kuinka tunnet Tapsan, kun se huutelee kännissä se on törppö! Pitäköön turpansa kiinni silloin kun muut esiintyy. Jos ei osaa painukoon muualle opettelemaan käyttäytymistä.
Miten se sitä paitsi liittyy asiaan, tunnetko Tapsan vai et??Siinä mielessä liittyy asiaan, että tiedän hänen käyttäytymisestään enemmän kuin sinä koskaan tulet ikinä tietämään. Kuinka voisitkaan kun luet hänestä vain lehtien palstoilta.
Tapsa on räiskyvä taiteilijaluonne, jolle joskus tulee näitä päähänpistoja, esim. heittää hauska kommentti Siilinjärvestä kesken esityksen. Monista paikallaolijoista se oli vain hauska lisä. Esityksen lopuksi Tapani oli noussut seisomaan ja taputtamaan ja yritti kannustaa muita mukaan seisomaan ja aplodeeraamaan. Iltalehti yritti tässäkin kohtaa nähdä jotain negatiivista.
Joten suuta soukemalle kun et tiedä koko ihmisestä mitään.
P.S. Vaikka sinulle tilanne "näytti" kännissä huutelulta, sitä se ei ole. Kts. kommenttini räiskyvästä taiteilijaluonteesta. - OK.
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Siinä mielessä liittyy asiaan, että tiedän hänen käyttäytymisestään enemmän kuin sinä koskaan tulet ikinä tietämään. Kuinka voisitkaan kun luet hänestä vain lehtien palstoilta.
Tapsa on räiskyvä taiteilijaluonne, jolle joskus tulee näitä päähänpistoja, esim. heittää hauska kommentti Siilinjärvestä kesken esityksen. Monista paikallaolijoista se oli vain hauska lisä. Esityksen lopuksi Tapani oli noussut seisomaan ja taputtamaan ja yritti kannustaa muita mukaan seisomaan ja aplodeeraamaan. Iltalehti yritti tässäkin kohtaa nähdä jotain negatiivista.
Joten suuta soukemalle kun et tiedä koko ihmisestä mitään.
P.S. Vaikka sinulle tilanne "näytti" kännissä huutelulta, sitä se ei ole. Kts. kommenttini räiskyvästä taiteilijaluonteesta.Minä uskon enemmin MJ-fania ,kuin Iltalehteä. Sitä lehteä ei kannata lukea ,kuin piru raamattua.
MJ- fani kirjoitti ihan asiaa. Minä en Tapsaa henkiökohtaisesti kovin hyvin tunne ,mutta tiedän kyllä sen verran ,että hänen periaatteisiinsa ei kuulu törppöillä kännissä, eikä varmasti sitä tee.
Tapani Kansasta on usein juttuja ,että se oli kännissä siellä ja kännissä täällä, koska hän on just niin spontaani taiteilijapersoona. Räiskyvä luonne luonne ,jonka tempaukset saattavat joskus vaikuttaa hieman harkitsemattomiltakin.
Tapsan huumorin tuntien tuollainen hauskojen välikommenttien huutelu ei ole ollenkaan mikään yllätys.
Hän ei huudellut mitään loukkaavia, eikä solvaavia kommentteja, sillä mm. Lasse Lehtinenhän oli pitänyt Tapsan huuteluja vaan hauskana, ei häiritsevänä ( Lasse Lehtinen on suuri oopperanystävä ja kuuluu myös erääseen oopperahallitukseen ,joten kyllä hän olisi sanonut jos Tapsan huutelu olisi ollut niin häiritsevää ,kuin tuossa lehtijutussa touhuttiin. Kyllä tapahtumaa taas jutussa paisuteltiin, jottasaatiin siitä vielä myyvempi. - törppö
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Siinä mielessä liittyy asiaan, että tiedän hänen käyttäytymisestään enemmän kuin sinä koskaan tulet ikinä tietämään. Kuinka voisitkaan kun luet hänestä vain lehtien palstoilta.
Tapsa on räiskyvä taiteilijaluonne, jolle joskus tulee näitä päähänpistoja, esim. heittää hauska kommentti Siilinjärvestä kesken esityksen. Monista paikallaolijoista se oli vain hauska lisä. Esityksen lopuksi Tapani oli noussut seisomaan ja taputtamaan ja yritti kannustaa muita mukaan seisomaan ja aplodeeraamaan. Iltalehti yritti tässäkin kohtaa nähdä jotain negatiivista.
Joten suuta soukemalle kun et tiedä koko ihmisestä mitään.
P.S. Vaikka sinulle tilanne "näytti" kännissä huutelulta, sitä se ei ole. Kts. kommenttini räiskyvästä taiteilijaluonteesta.ei suinkaan vain nyt esiintyessään kännissä:
- sikana käyttäytyy liikenteessä välittämättä nopeusrajoituksista ja vaarantaen oman ja muiden hengen toistuvasti.
- sikana kohtelee orkesteriaan haukkuen julkisesti soittajia ja vähät välittäen sovitusta esittämistavasta
- sikana on huudellut yleisölleen vaatien _heitä_ hljentymään kuuntelemaan itse maestroa.
Joten suuta itse soukemmalle! - törppö
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Siinä mielessä liittyy asiaan, että tiedän hänen käyttäytymisestään enemmän kuin sinä koskaan tulet ikinä tietämään. Kuinka voisitkaan kun luet hänestä vain lehtien palstoilta.
Tapsa on räiskyvä taiteilijaluonne, jolle joskus tulee näitä päähänpistoja, esim. heittää hauska kommentti Siilinjärvestä kesken esityksen. Monista paikallaolijoista se oli vain hauska lisä. Esityksen lopuksi Tapani oli noussut seisomaan ja taputtamaan ja yritti kannustaa muita mukaan seisomaan ja aplodeeraamaan. Iltalehti yritti tässäkin kohtaa nähdä jotain negatiivista.
Joten suuta soukemalle kun et tiedä koko ihmisestä mitään.
P.S. Vaikka sinulle tilanne "näytti" kännissä huutelulta, sitä se ei ole. Kts. kommenttini räiskyvästä taiteilijaluonteesta.ei suinkaan vain nyt esiintyessään kännissä:
- sikana käyttäytyy liikenteessä välittämättä nopeusrajoituksista ja vaarantaen oman ja muiden hengen toistuvasti.
- sikana kohtelee orkesteriaan haukkuen julkisesti soittajia ja vähät välittäen sovitusta esittämistavasta
- sikana on huudellut yleisölleen vaatien _heitä_ hljentymään kuuntelemaan itse maestroa.
Joten suuta itse soukemmalle! - Eräs MJ-fani
törppö kirjoitti:
ei suinkaan vain nyt esiintyessään kännissä:
- sikana käyttäytyy liikenteessä välittämättä nopeusrajoituksista ja vaarantaen oman ja muiden hengen toistuvasti.
- sikana kohtelee orkesteriaan haukkuen julkisesti soittajia ja vähät välittäen sovitusta esittämistavasta
- sikana on huudellut yleisölleen vaatien _heitä_ hljentymään kuuntelemaan itse maestroa.
Joten suuta itse soukemmalle!Ja arvon törppö tietää tämän syystä että? Olet ollut itse keikoilla paikalla, vai kuullut jonkun kuulopuheen? Perustelut pliis.
Tiedän kyllä harmittavasti nuo nuottien vaihdot, uudet ohjeet orkesterille jne. Itsekin miettinyt että olisi orkesterillekin helpompaa kun pysytään sovitussa asiassa, mutta Tapsalla noita ideoita riittää ja niitä pitää tietysti heti päästä toteuttamaan. - Eräs MJ-fani
törppö kirjoitti:
ei suinkaan vain nyt esiintyessään kännissä:
- sikana käyttäytyy liikenteessä välittämättä nopeusrajoituksista ja vaarantaen oman ja muiden hengen toistuvasti.
- sikana kohtelee orkesteriaan haukkuen julkisesti soittajia ja vähät välittäen sovitusta esittämistavasta
- sikana on huudellut yleisölleen vaatien _heitä_ hljentymään kuuntelemaan itse maestroa.
Joten suuta itse soukemmalle!Niin ja onhan niitä monia tuhansia muitakin "sikoja" liikenteessä, että mikset saman tien hauku heitäkin törpöiksi...
- törppö
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Ja arvon törppö tietää tämän syystä että? Olet ollut itse keikoilla paikalla, vai kuullut jonkun kuulopuheen? Perustelut pliis.
Tiedän kyllä harmittavasti nuo nuottien vaihdot, uudet ohjeet orkesterille jne. Itsekin miettinyt että olisi orkesterillekin helpompaa kun pysytään sovitussa asiassa, mutta Tapsalla noita ideoita riittää ja niitä pitää tietysti heti päästä toteuttamaan.nuo keikkahommat ja sikailu liikenteessä luettu lehdistä, so what?
Onko hyväksyttävämpää, kun törppö kaveri sikailee? - Pimatsu
törppö kirjoitti:
ei suinkaan vain nyt esiintyessään kännissä:
- sikana käyttäytyy liikenteessä välittämättä nopeusrajoituksista ja vaarantaen oman ja muiden hengen toistuvasti.
- sikana kohtelee orkesteriaan haukkuen julkisesti soittajia ja vähät välittäen sovitusta esittämistavasta
- sikana on huudellut yleisölleen vaatien _heitä_ hljentymään kuuntelemaan itse maestroa.
Joten suuta itse soukemmalle!Et sä Tapsasta näemmä paljoa tiedä.. tai sitten et haluakkan tietää muuta ,kuin negatiiviset asiat.
- Eräs MJ-fani
Pimatsu kirjoitti:
Et sä Tapsasta näemmä paljoa tiedä.. tai sitten et haluakkan tietää muuta ,kuin negatiiviset asiat.
Exactly my point!
- törppö
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Exactly my point!
siniset silmät ja ruskea kieli!
:-) - Pimatsu
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Exactly my point!
Joo ,ei mitään. :)
On sen verran tullut Tapsan keikoilla käytyä ja hänen kanssaan juteltua, että tiedän kyllä hänen olevan ihan hyvä jätkä. Suomen oloihin ,ehkä joskus hieman liian tempperamenttinen ja omalaatuinenkin ,mutta saahan miehellä särmää olla. - Eräs MJ-fani
Pimatsu kirjoitti:
Joo ,ei mitään. :)
On sen verran tullut Tapsan keikoilla käytyä ja hänen kanssaan juteltua, että tiedän kyllä hänen olevan ihan hyvä jätkä. Suomen oloihin ,ehkä joskus hieman liian tempperamenttinen ja omalaatuinenkin ,mutta saahan miehellä särmää olla.Aivan, Tapsa ei sentään mene esiintymään kännissä kuten jotkut pitkän linjan artistit... :D
- Pimatsu
Eräs MJ-fani kirjoitti:
Aivan, Tapsa ei sentään mene esiintymään kännissä kuten jotkut pitkän linjan artistit... :D
Totta. En ole KOSKAAN nähnyt Tapsan esiintyvän kännissä. Humalassa esiintyminen osoittaa suurinta yleisön aliarviointia ja halveksuntaa esiintyjän taholta.
- <<<<
......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481