Tapani Kansa on

törppö

häiriköinyt oopperassa. Siinä taas nähtiin, miten "taiteilija" arvostaa toisia taiteilijoita.
Oli kännin taso mikä tahansa, pitäisi joku tolkku olla.
Törppö mikä törppö!

http://www.iltalehti.fi/

16

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs MJ-fani

Olitko kenties itse paikalla todistamassa "kännistä" huutelua? Älä usko kaikkea mitä lehdissä lukee... Tunnen Tapsan henk.koht. ja hän ei ole mikään känninen huutelija. Omalaatuinen hän kyllä on se myönnettäköön, mutta jostainhan Iltalehden on aina pakko repiä niitä "sensaatio"-juttuja. Itse paljastit oman törppöytesi kirjoittamalla asiasta josta et tiedä itse mitään.

• törppö

jos Iltalehti niin sanoo ja vaikka olisit kuinka sen kaveri.
        Vaikka siis kuinka tunnet Tapsan, kun se huutelee kännissä se on törppö! Pitäköön turpansa kiinni silloin kun muut esiintyy. Jos ei osaa painukoon muualle opettelemaan käyttäytymistä.

Miten se sitä paitsi liittyy asiaan, tunnetko Tapsan vai et??

• Eräs MJ-fani
        törppö kirjoitti:

jos Iltalehti niin sanoo ja vaikka olisit kuinka sen kaveri.
        Vaikka siis kuinka tunnet Tapsan, kun se huutelee kännissä se on törppö! Pitäköön turpansa kiinni silloin kun muut esiintyy. Jos ei osaa painukoon muualle opettelemaan käyttäytymistä.

Miten se sitä paitsi liittyy asiaan, tunnetko Tapsan vai et??

Siinä mielessä liittyy asiaan, että tiedän hänen käyttäytymisestään enemmän kuin sinä koskaan tulet ikinä tietämään. Kuinka voisitkaan kun luet hänestä vain lehtien palstoilta.

Tapsa on räiskyvä taiteilijaluonne, jolle joskus tulee näitä päähänpistoja, esim. heittää hauska kommentti Siilinjärvestä kesken esityksen. Monista paikallaolijoista se oli vain hauska lisä. Esityksen lopuksi Tapani oli noussut seisomaan ja taputtamaan ja yritti kannustaa muita mukaan seisomaan ja aplodeeraamaan. Iltalehti yritti tässäkin kohtaa nähdä jotain negatiivista.

Joten suuta soukemalle kun et tiedä koko ihmisestä mitään.

P.S. Vaikka sinulle tilanne "näytti" kännissä huutelulta, sitä se ei ole. Kts. kommenttini räiskyvästä taiteilijaluonteesta.

• OK.
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

Siinä mielessä liittyy asiaan, että tiedän hänen käyttäytymisestään enemmän kuin sinä koskaan tulet ikinä tietämään. Kuinka voisitkaan kun luet hänestä vain lehtien palstoilta.

Tapsa on räiskyvä taiteilijaluonne, jolle joskus tulee näitä päähänpistoja, esim. heittää hauska kommentti Siilinjärvestä kesken esityksen. Monista paikallaolijoista se oli vain hauska lisä. Esityksen lopuksi Tapani oli noussut seisomaan ja taputtamaan ja yritti kannustaa muita mukaan seisomaan ja aplodeeraamaan. Iltalehti yritti tässäkin kohtaa nähdä jotain negatiivista.

P.S. Vaikka sinulle tilanne "näytti" kännissä huutelulta, sitä se ei ole. Kts. kommenttini räiskyvästä taiteilijaluonteesta.

Minä uskon enemmin MJ-fania ,kuin Iltalehteä. Sitä lehteä ei kannata lukea ,kuin piru raamattua.
        MJ- fani kirjoitti ihan asiaa. Minä en Tapsaa henkiökohtaisesti kovin hyvin tunne ,mutta tiedän kyllä sen verran ,että hänen periaatteisiinsa ei kuulu törppöillä kännissä, eikä varmasti sitä tee.
        Tapani Kansasta on usein juttuja ,että se oli kännissä siellä ja kännissä täällä, koska hän on just niin spontaani taiteilijapersoona. Räiskyvä luonne luonne ,jonka tempaukset saattavat joskus vaikuttaa hieman harkitsemattomiltakin.
        Tapsan huumorin tuntien tuollainen hauskojen välikommenttien huutelu ei ole ollenkaan mikään yllätys.
        Hän ei huudellut mitään loukkaavia, eikä solvaavia kommentteja, sillä mm. Lasse Lehtinenhän oli pitänyt Tapsan huuteluja vaan hauskana, ei häiritsevänä ( Lasse Lehtinen on suuri oopperanystävä ja kuuluu myös erääseen oopperahallitukseen ,joten kyllä hän olisi sanonut jos Tapsan huutelu olisi ollut niin häiritsevää ,kuin tuossa lehtijutussa touhuttiin. Kyllä tapahtumaa taas jutussa paisuteltiin, jottasaatiin siitä vielä myyvempi.

• törppö
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

ei suinkaan vain nyt esiintyessään kännissä:

- sikana käyttäytyy liikenteessä välittämättä nopeusrajoituksista ja vaarantaen oman ja muiden hengen toistuvasti.

- sikana kohtelee orkesteriaan haukkuen julkisesti soittajia ja vähät välittäen sovitusta esittämistavasta

- sikana on huudellut yleisölleen vaatien _heitä_ hljentymään kuuntelemaan itse maestroa.

Joten suuta itse soukemmalle!

• törppö
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

- sikana käyttäytyy liikenteessä välittämättä nopeusrajoituksista ja vaarantaen oman ja muiden hengen toistuvasti.

- sikana kohtelee orkesteriaan haukkuen julkisesti soittajia ja vähät välittäen sovitusta esittämistavasta

- sikana on huudellut yleisölleen vaatien _heitä_ hljentymään kuuntelemaan itse maestroa.

• Eräs MJ-fani
        törppö kirjoitti:

Ja arvon törppö tietää tämän syystä että? Olet ollut itse keikoilla paikalla, vai kuullut jonkun kuulopuheen? Perustelut pliis.

Tiedän kyllä harmittavasti nuo nuottien vaihdot, uudet ohjeet orkesterille jne. Itsekin miettinyt että olisi orkesterillekin helpompaa kun pysytään sovitussa asiassa, mutta Tapsalla noita ideoita riittää ja niitä pitää tietysti heti päästä toteuttamaan.

• Eräs MJ-fani
        törppö kirjoitti:

Niin ja onhan niitä monia tuhansia muitakin "sikoja" liikenteessä, että mikset saman tien hauku heitäkin törpöiksi...

• törppö
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

Ja arvon törppö tietää tämän syystä että? Olet ollut itse keikoilla paikalla, vai kuullut jonkun kuulopuheen? Perustelut pliis.

Tiedän kyllä harmittavasti nuo nuottien vaihdot, uudet ohjeet orkesterille jne. Itsekin miettinyt että olisi orkesterillekin helpompaa kun pysytään sovitussa asiassa, mutta Tapsalla noita ideoita riittää ja niitä pitää tietysti heti päästä toteuttamaan.

nuo keikkahommat ja sikailu liikenteessä luettu lehdistä, so what?
        Onko hyväksyttävämpää, kun törppö kaveri sikailee?

• Pimatsu
        törppö kirjoitti:

Et sä Tapsasta näemmä paljoa tiedä.. tai sitten et haluakkan tietää muuta ,kuin negatiiviset asiat.

• Eräs MJ-fani
        Pimatsu kirjoitti:

Et sä Tapsasta näemmä paljoa tiedä.. tai sitten et haluakkan tietää muuta ,kuin negatiiviset asiat.

Exactly my point!

• törppö
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

Exactly my point!

siniset silmät ja ruskea kieli!

:-)

• Pimatsu
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

Exactly my point!

Joo ,ei mitään. :)
        On sen verran tullut Tapsan keikoilla käytyä ja hänen kanssaan juteltua, että tiedän kyllä hänen olevan ihan hyvä jätkä. Suomen oloihin ,ehkä joskus hieman liian tempperamenttinen ja omalaatuinenkin ,mutta saahan miehellä särmää olla.

• Eräs MJ-fani
        Pimatsu kirjoitti:

Joo ,ei mitään. :)
        On sen verran tullut Tapsan keikoilla käytyä ja hänen kanssaan juteltua, että tiedän kyllä hänen olevan ihan hyvä jätkä. Suomen oloihin ,ehkä joskus hieman liian tempperamenttinen ja omalaatuinenkin ,mutta saahan miehellä särmää olla.

Aivan, Tapsa ei sentään mene esiintymään kännissä kuten jotkut pitkän linjan artistit... :D

• Pimatsu
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

Aivan, Tapsa ei sentään mene esiintymään kännissä kuten jotkut pitkän linjan artistit... :D

Totta. En ole KOSKAAN nähnyt Tapsan esiintyvän kännissä. Humalassa esiintyminen osoittaa suurinta yleisön aliarviointia ja halveksuntaa esiintyjän taholta.

• <<<<

......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      179
      2698
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2519
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2207
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      206
      1439
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      226
      1173
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe