POHJOLA !

"kusetettu" !

VI..U MITÄ IDIOO....A TARKASTAJAT OVAT !!!! Vertaavat autoja VANHEMPAAN korimalliin, ERI moottorikokoon, HATCHBACK ja farmari ovat sama asia !!! Kun ASIAKAS on eri mieltä, laitetaan asia tutkintaan, syytetään ASIAKASTA valehtelusta ja vakuutuspetoksen yrityksestä, TARKASTAJA kyllä saa valehdella asiakkalle ja johtaa häntä harhaan kysymyksillä, joita ei normaali "pulliainen" ymmärrä !! EN TODELLAKAAN hyväksy heidän "pompotteluaan", katsotaan asia loppuun asti !! Ilmeisesti myös vaihdetaan pankkitietoja OP:n ja POHJOLAN välillä, näihin syyllistyy ainakin Uudellamaalla toimiva "rantaruotsalainen" tarkastaja ! NYT en yhtään ihmettele paketti-autossa näkemiäni teippauksia, olivat koko kyljen kokoiset ja niissä luki "POHJOLA ALKOI KUSETTAMAAN, NYT OLEN TURVASSA" !! VARMASTI joka sana TOTTA !! Itse en KUS...AAN tuohon yhtiöön päin, maksan vakuutusmaksuja 3500 e vuodessa ja en TODELLAKAAN tuohon yhtiöön !!

11

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laman oireita.

joka paikassa, nyt kun raha alkaa olla kokoajan tiukemmassa, pitää yrittää kusettaa asiakasta, sitä loppu maksajaa.

• Peiliin katsominen

Asiallisella keskustelulla saat varmasti hoidettua asiat oikein. Jos ei onnistu, niin otat yhteyttä vahinkotarkastajien pomoon ja tarvittaessa johtajiin.
      Tuolla asenteella asiat eivät varmasti hoidu. Katso itseäsi peiliin ja kysy; menikös jokin vikaan.

• "kusetettu" !

Asiallisesti yritettiin, tarkastajalla vain joku "asenneongelma" asiaa kohtaan ! Valitettavasti olen joutunut viimeaikoina käsittelemään lunastusasioita useamman kerran viimeaikoina, IF hoisi asiat hienosti, POHJOLASSA aina vaikeuksia !! Esim. lunastustarjouksen mukana pitäisi AINA tulla valitusohjeet, eipä näkynyt ! Tarkastaja EI vastaa minulle puhelimeen eikä viesteihin, asia lähtee "ylemmälle" tasolle tai kyseisen yhtiön ulkopuolelle hoidettavaksi. EI todellakaan tarvitse katsoa peiliin, jos tarkastaja on jo etukäteen päättänyt, tuntematta asiakasta, että hinta on tämä ja näin toimitaan, senttiäkään EI jousteta !! Olen ikäni "pelannut" autojen kanssa, sekä ystäväpiirissä on useampia autokauppiaita, olen heidän toimintaansa myös vuosia seurannut, tarvittaessa myös "autellut", kai noi tarkastajat pitävät kaikkia ihmisiä "idiootteina" ja kehuvat keskuudessaan saavutuksillaan !! Auton tietävät autokauppiaat ovat luvanneet tehdä kirjallisen lausunnon auton arvosta, joka EI TODELLAKAAN ole tuo tarkastajan tarjoama hinta !!

• Oiva valinta

Jos kerran peiliin katsominen on tehty ja kuva ei ole yhtään vino niin mikäs siinä sitten. Osaathan toki olla itseäsi kohtaan objektiivinen.
        Olethan jo löytänyt hyvän ja luotettavan firman käytä sitä. Valintasi todistaa oikeaksi myös moni keskustelu tällä palstalla. Esimerkiksi tämä
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10956757

• po...po...pohojola

Itse olen miettinyt laittavani takaikkunaan tarran jossa lukee "JOS VAKUUTUKSESI OVAT POHJOLASSA, SINULLA EI OLE LUPAA KOLHIA AUTOANI" !

• vakuutus tevassa

Muilla sitten ilmeisesti on?
        Kerro missä autosi on niin teen Lantikalla siihen pikku pusun

• a-vakuutus

A-Vakuutus samaa "kartellia" !!

• "kusetettu"!

Näin se vaan menee, juttu lähti eteenpäin ! Nyt pitäisi myös keksiä uusi pankki, OP-ryhmittymästä meidän perhe pysyy kaukana ! Ehdotuksia ?

• käykö

tämä uusi skanska bank?

• raasd

Minne pistit? Vakuutusoikeuteen?

• "kusetettu"!

Firmamme lakimies alkoi asiaa hoitamaan, en ole vielä kuullut mitä kautta edetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe