Hei!
Oon ite ollu 3 viikkoa aupairina taalla Fuengirolassa. Muutamaan suomalais nuoreen oon jo tutustunukkin, mutta tiian et meita o taalla paljon enemman! Valilla ois kiva hengata vaha isommalla porukalla. Taallakin on naita samanlaisia keskusteluita, mutta ne on jo aika vanhoja ja luulen ettei kukaa niita enaa lue, joten oli aika teha uus, jos jostai loytyis ees yks nuori lisaa. :D
Sahkopostia saa laittaa osoitteesee: [email protected]
FUENGIROLAN AUPAIRIT/NUORET
4
590
Vastaukset
Moikka!
Haluaisin itse tulla tulla nimenomaan Fuengirolaan auppariksi. Millasta se on ollut? Minkälaisessa perheessä oot? Ois kiva tietää kaikki!- Auppari
Moi!
on ollu ihanaa! Mulla on aika paljon kylla ilta toita, mutta se sopii mulle tosi hyvin. Perhe on tosi kiva ja vaan yksi lapsi. Isa suomalainen ja aiti espanjalainen. En ollu ite aikasemmin Fuengirolassa kaynyt nii oli vaha shokki ku taa on aika pieni kaupunki ja enemman mummoille ku nuorien biletys mesta, mutta kylla taalki onneks on iha hyva yoelama. Ilmottele sitten jos tanne paaset auppariks, ois kiva tutustua :D Heip! :)
Ois niiin kiva tulla. Oon yrittänyt etsiä tuolta aupair worldin kautta, mutta ei oikeen oo perheitä Fuengirolasta. Joten jos satut kuulee, että joku perhe tartteis ni ota muhun yhteyttä!! :)- belovedone
Heippa minuakin kiinnostaisi tietää onko Fuengirolassa tällä hetkellä perhettä joka tarvitsisi Au pairia, jolla on lastenhoito kokemusta jo entuudestaan? Mielellään suomalaista perhettä etsiskelisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288288- 2342788
- 262641
- 1712068
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195