Hei!
Minulla on ollut jo pitemmän aikaa sutinaa yhden itseäni noin 5 vuotta nuoremman tytön kanssa ja hän on todella ihana. Vielä muutama päivää sitten luulin, että olen rakastumassa häneen, mutta pitkän baarireissun tuloksena sattui kömmellys, joka pilasi kaiksen. Löysin itseni seuraavana aamuna yhden vähän itseäni vanhemman miehen sängystä, ja kyllä olen bi seksuaali, mutta ongelmaksi on nyt käynyt, etten enää tunne tätä tyttöä kohtaan samoin, kun ennen. Flirttailu on kyllä jatkunut kummaltakin suunnalta, mutta se ei vaan tunnu enää samalta.
Tämä kokeilu miehen kanssa joka sattui myös olemaan ensimmäinen kerta miehen kanssa, on pyörinyt mielessäni jatkuvasti, mutta tämä tyttö ei. Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä tilanteesta, että meneekö tämä huuma ohi ja kannattaako minun jatkaa flirttailua tämän tytön kanssa?
Pulmallinen tilanne
8
467
Vastaukset
- Hmm?
Onko mahdollista, että oletkin homo?
- rakkauttako?
Et sä oo voinu oikeesti olla rakastunu siihe tyttöö jos juokset samalla miehissä!
- tohtoritoveri
oletko harrastanut seksiä myös tämän naisen kanssa?
- Elämä on vaikeeta
Suhde tämän naisen kanssa on jäänyt pelkkään flirttailuun.
- Onneksi on jäänyt
Elämä on vaikeeta kirjoitti:
Suhde tämän naisen kanssa on jäänyt pelkkään flirttailuun.
vain flirttailuun, kun itsesi miehen kanssa sängystä löysit. -tyttö säästyi paljolta, kun ette ehtineet sänkyyn asti.
Viisainta jättä flirttailut tytön kanssa, kun toisen miehen muna maistuukin sinulle.
- varokaa nuoret?
Nuoret jotka luette tätä pasltaa, varokaa vanhoja ukkoja. He haluavat käyttää teitä vain hyväksi. Älkää lähtekö tuosta noin vian vanhojen äijien mukaan.
- Hurmio ja huuma
Kysyt, meneekö tämä huuma ohi. Voin vakuuttaa, että aina huuma menee ohi, ennemmin tai myöhemmin.
- Elämä on vaikeeta
Eli sanotko, että minun pitäisi jatkaa lähentymistä tämän tytön kanssa? Vaikka en saakkaan tätä kokemusta miehen kanssa pois mielestäni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918